• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Åskviggen

Panerai
Någon här som spelar UFC3 förresten?
79D5D0A2-8498-45F2-8BC2-65ADF46E5115.jpeg
 

Åskviggen

Panerai
När brorsan är på besök över längre ledigheter tar han ofta med sitt PS4 så vi kan lira lite! :D
Har inte just de spelet faktiskt men e de bra? Har dock ps4
Det är riktigt roligt. Är inte själv någon person som spelar mycket, utan köpte konsollen för att kunna spela UFC3.
Ett relativt enkelt spel men när man börjar köra lite ranked så inser man att det Är mer ett komplicerat upplägg ändå :)
 
  • Like
Reactions: K-S

Åskviggen

Panerai
Jag blir så jävla förbannad varje gång någon får ner mig i submission, det är helt omöjligt att försvara sig.:banghead::mad:
Är dock rätt duktig (på de lättare svårighetsgraderna) på att banka skiten ur folk :cigar:
Precis, den delen är irriterande. Man måste ta det lugnt och försöka blocka det man kan och inte slösa energi. Många får panik på marken.. :)
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Var det där slutet för Cains karriär?

Ja, det känns väl ganska troligt tyvärr. Mer skadebenägen fighter får man ju leta efter.
Förklaringen har väl alltid varit att han trönar exeptionellt hårt men det är inte utan att man undrar.
Jag älskar Cain och jåller honom för att vara den absolut bästa när han var i sitt esse.
Men känslan är väl att han fokar på tränarkarriär.
Skulle han vara dum nog att hoppa på pro-wrestlingspåret kommer han ju bli en grönsak.
 
Ja, det känns väl ganska troligt tyvärr. Mer skadebenägen fighter får man ju leta efter.
Förklaringen har väl alltid varit att han trönar exeptionellt hårt men det är inte utan att man undrar.
Jag älskar Cain och jåller honom för att vara den absolut bästa när han var i sitt esse.
Men känslan är väl att han fokar på tränarkarriär.
Skulle han vara dum nog att hoppa på pro-wrestlingspåret kommer han ju bli en grönsak.
Nä.
 

azcii

Patek
2-Faktor
På tal om de allra bästa... Om Woodley vinner mot 30% Snoozeman och sen går upp och vinner mot Whittaker/Gastelum/Adesanya (Dana kommer aldrig låta detta ske, men ändå), var rankar ni honom då ?
 
Jag tyckte personligen att Cain såg trött och sliten ut. Tiden är förbi honom nu. Trist att han var så skadedrabbad, men när man såg tekniken på kettlebellsen förstår man varför.
 
På tal om de allra bästa... Om Woodley vinner mot 30% Snoozeman och sen går upp och vinner mot Whittaker/Gastelum/Adesanya (Dana kommer aldrig låta detta ske, men ändå), var rankar ni honom då ?
Gastelum har han redan spöat, Adesanya ser jag honom ta ned och dänga, skulle han dänga Whittaker så är han definitivt uppe i diskussionen om en av de bästa.
 
Topp