MisterStefan
Basic
UFC 234, UFC borde skämmas som har detta som ett numrerat kort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enda intressanta är spindelns match mot nya fenomenetUFC 234, UFC borde skämmas som har detta som ett numrerat kort.
Silva är 43 år. Känns som om denna fight är 10 år för sen.Enda intressanta är spindelns match mot nya fenomenet
Shiet, brukar man låta de fightas ändå? Kevin Lee tilläts ju gå match men brukar inte kommissionen vara rätt hårda?
Missed weight incoming?
Utveckla för mindre kunniga?Shiet, brukar man låta de fightas ändå? Kevin Lee tilläts ju gå match men brukar inte kommissionen vara rätt hårda?
Staph infectionUtveckla för mindre kunniga?![]()
Staph infection
Bra fråga, jag vet faktiskt inte hur de resonerar i dessa fall, eller hur de gjort tidigare heller. Kan säkerligen skilja sig kommissioner emellan. Kan tänka mig att CSAC hade släppt igenom Jones med gapande köttsår och full blown aids så det är säkerligen någon godtycklig bedömning från fall till fall. När man blåst av tidigare så har det handlat om för färska cuts vet jag.Shiet, brukar man låta de fightas ändå? Kevin Lee tilläts ju gå match men brukar inte kommissionen vara rätt hårda?
Har du några predictions på Rob och Kelvin? Själv känner jag att Rob kommer plocka isär honom, om det inte blir en riktig dog-fight.Ja det är utan tvekan ett ”luftigt” kort..Jag vill bara se stylebender
Underskatta inte Gastelum, även om Whittaker helt klart är favorit.Har du några predictions på Rob och Kelvin? Själv känner jag att Rob kommer plocka isär honom, om det inte blir en riktig dog-fight.
Ett svagt kort blir ännu svagare. Avslutas med en f.d. dominant legend som blir överkörd av ett nytt stjärnskott....Men bläääääääää... Main event inställt. Magbråck på Whittaker.
Aha ingen ersätter honom? Kändes snarare som kelvin hade mest problem (pg.a suspekta märkena osv)Men bläääääääää... Main event inställt. Magbråck på Whittaker.
Nä, det är ju inget som skulle make sense. Skillnad om det var utmanaren som utgick, då kanske de hade slängt in Silva om Whittaker gått med på det. Blir nog en ombokning av matchen till ett senare datum bara.Aha ingen ersätter honom? Kändes snarare som kelvin hade mest problem (pg.a suspekta märkena osv)
Haha kan bara hålla med
Missade detta, men nu blev matchen inte av men ja trodde och hoppades på Rob.Har du några predictions på Rob och Kelvin? Själv känner jag att Rob kommer plocka isär honom, om det inte blir en riktig dog-fight.