• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

snoozarn

Patek
2-Faktor
MVP - Daley efter min 45. Lite torrare än UFC's presskonferenser..
Tamponger på bordet, en obekväm Cooker som inte låter herrarna tjafsa klart & inte ens en face-off. Cringe.

Edit - trodde tampax sponsrade detta, MVP som gör narr av Daley smeknamn Semtex.. Haha.

 
261B2971-6258-46FE-9B2C-788A409CB985.jpeg

F151AE6F-29C0-450F-98A4-C8D32F103DF4.jpeg

:depressed:
 
Shiet, brukar man låta de fightas ändå? Kevin Lee tilläts ju gå match men brukar inte kommissionen vara rätt hårda?
Bra fråga, jag vet faktiskt inte hur de resonerar i dessa fall, eller hur de gjort tidigare heller. Kan säkerligen skilja sig kommissioner emellan. Kan tänka mig att CSAC hade släppt igenom Jones med gapande köttsår och full blown aids så det är säkerligen någon godtycklig bedömning från fall till fall. När man blåst av tidigare så har det handlat om för färska cuts vet jag.
 

Åskviggen

Panerai
Dessa presskonferenser.. (234) Varför vågar ingen kritisera kortet ordentligt?
En kille sa ”the card is top heavy” sen drar han tillbaka sig haha xD
 

Lyfali

Cartier
Lär ju vara enda anledningen gastelum säger ko first round. han kommer aldrig klara en second round med hepatit hiv staphinfection.
 
Topp