Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag är en bra strategi att flytta sig om man sysslat med kontaktsport själv så vet man att det är så man vinner matcher, in och slå - förflyttning.Fast Han var ju pinsam som vände ryggen och sprang 8/10 gånger det blev närkontakt i sista matchen. Redan innan den så var hans självförtroende skadat det märktes. Men hoppas han tar sig samman och plockar skalpar snart igen.
Ja och vänder man ryggen till som han gör så är man ju uppenbarligen Strykrädd .Det tycker jag är en bra strategi att flytta sig om man sysslat med kontaktsport själv så vet man att det är så man vinner matcher, in och slå - förflyttning.
Däremot så tycker jag att han skall vara för bra för att fastna i clinchen och blir söndeslagen av DC, om du såg matchen vet du att det var där han tog stryk.
Ah, men inte vända ryggen till. In och ut (tänk Machida) är ju superbra för en poängfighter.Det tycker jag är en bra strategi att flytta sig om man sysslat med kontaktsport själv så vet man att det är så man vinner matcher, in och slå - förflyttning.
Däremot så tycker jag att han skall vara för bra för att fastna i clinchen och blir söndeslagen av DC, om du såg matchen vet du att det var där han tog stryk.
Karate kidAh, men inte vända ryggen till. In och ut (tänk Machida) är ju superbra för en poängfighter.
Tycker personligen att ju mer han är borta från Sverige under sina förberedelser desto större chans till vinst/utveckling. Känns som att hans tränare/cornermen inte har mycket vettigt att säga mellan ronder. Så en flytt permanent utomlands + tränarbyte hade nog varit optimalt så han kan ta nästa steg annars kommer han att gå från contender till stepping stone för nya fighters.
Hehe, precis. Håller helt med dig angående ryggvändningarna. Även om du får in träffar så ser det dåligt ut för domarna (även om hela domarsystemet är skit).Karate kidjag är lite orättvis mot The mauler såklart . Men håller med dig om att han behöver fortsätta utvecklas. Hoppas han imponerar framöver såklart
Han är slut.Gustafsson skrev ut att han också är redo att möta DC!
Håller delvis med, vore ändå kul att se om hans period i thailand har gett något.Han är slut.
Han åkte fast i dopingkontrollenVad gjorde Jones då krockat eller tagit kokaingotta Google this shit.
Haha, sjukt. Blir en uppvisningsmatch typ. Silva är ju slut, tyvärr.Anderson Silva ersätter Jones, matchen går i LHW dock inte om titeln. Blir en tuff uppgift för Silva..
Haha, sjukt. Blir en uppvisningsmatch typ. Silva är ju slut, tyvärr.
Japp, endast maincard. Om du har en appletv dosa kan du subscribea där på UFC fight pass. Kolla annars FS1 "strikeforce 1" om du kan fixa en sub eller stream därifrån.Då kör vi! Hur ser man hela galan? Viaplay sänder bara Main Cardet verkar det som
Håller med om att denna gala var rätt trist förutom nunes-tate. Men UFC är rätt ojämt överlag ibland är det sjukt bra galor andra ggr riktigt mediokert..Bara jag som tycker att galan var lite "snark"?
Instämmer heltHåller med om att denna gala var rätt trist förutom nunes-tate. Men UFC är rätt ojämt överlag ibland är det sjukt bra galor andra ggr riktigt mediokert..