• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Fast Han var ju pinsam som vände ryggen och sprang 8/10 gånger det blev närkontakt i sista matchen. Redan innan den så var hans självförtroende skadat det märktes. Men hoppas han tar sig samman och plockar skalpar snart igen.

Fast Han var ju pinsam som vände ryggen och sprang 8/10 gånger det blev närkontakt i sista matchen. Redan innan den så var hans självförtroende skadat det märktes. Men hoppas han tar sig samman och plockar skalpar snart igen.
Det tycker jag är en bra strategi att flytta sig om man sysslat med kontaktsport själv så vet man att det är så man vinner matcher, in och slå - förflyttning.
Däremot så tycker jag att han skall vara för bra för att fastna i clinchen och blir söndeslagen av DC, om du såg matchen vet du att det var där han tog stryk.

Det tycker jag är en bra strategi att flytta sig om man sysslat med kontaktsport själv så vet man att det är så man vinner matcher, in och slå - förflyttning.
Däremot så tycker jag att han skall vara för bra för att fastna i clinchen och blir söndeslagen av DC, om du såg matchen vet du att det var där han tog stryk.
Ja och vänder man ryggen till som han gör så är man ju uppenbarligen Strykrädd .

Ah, men inte vända ryggen till. In och ut (tänk Machida) är ju superbra för en poängfighter.
Tycker personligen att ju mer han är borta från Sverige under sina förberedelser desto större chans till vinst/utveckling. Känns som att hans tränare/cornermen inte har mycket vettigt att säga mellan ronder. Så en flytt permanent utomlands + tränarbyte hade nog varit optimalt så han kan ta nästa steg annars kommer han att gå från contender till stepping stone för nya fighters.

Ah, men inte vända ryggen till. In och ut (tänk Machida) är ju superbra för en poängfighter.
Tycker personligen att ju mer han är borta från Sverige under sina förberedelser desto större chans till vinst/utveckling. Känns som att hans tränare/cornermen inte har mycket vettigt att säga mellan ronder. Så en flytt permanent utomlands + tränarbyte hade nog varit optimalt så han kan ta nästa steg annars kommer han att gå från contender till stepping stone för nya fighters.
Karate kid :) jag är lite orättvis mot The mauler såklart . Men håller med dig om att han behöver fortsätta utvecklas. Hoppas han imponerar framöver såklart

Megans lista är vettigt, riktigt underhållande fighters.
Diego sanchez är ett djur, många galna matcher

Pajas-Jones... Skall bli kul o se Block igen iofs :)
Och så finns det väl en 0.001% chans att Latifi får åka istället :)

Screenshot_20160707-110141.png
läste nyss. Att snubben tycker det är värt så många miljoner det innebär att förlora med sina val är obegripligt.

Senast ändrad:
Kan likväl vara något kosttillskott som innehöll något som flaggats. Men när man tävlar på den nivån borde man fan ha koll på vad man stoppar i sig..

Så jävla trött på alla regler ang doping. Kommer aldrig komma ifrån att de trycker saker. Gör tvärtom. Låt de ta vad som helst istället så dem kan slå på varandra istället

Anderson Silva ersätter Jones, matchen går i LHW dock inte om titeln. Blir en tuff uppgift för Silva..

Sagt det tidigare just att UFC blivit snark. Men kollade denna gala då det var några gamla namn på kortet. Ähh galan var väl som förväntat typ. Gladare tider när strikeforze och wec m.m. fanns som konkurrenter. UFC idag är vad det är. (Grin-gubben som tycker det var bättre förr).

Tillbaka
Topp