• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

joca

Patek
2-Faktor
Kom igen Lawler !!

MVIMG_20190803_232610.jpg
:D
 
Naturligtvis spelar Covington en roll när han är framför kameran, i intervjuer och marknadsför sig själv:


Se från 8:00. Där Colby hur reko som helst.
 

ludvigz0on

Omega
Friends Of KS
WTF?
TRT-Jesus-GOAT mot No-4-gay-Jesus. Fetaste matchen sedan Brock - Übereem @ UFC 141.
wlcjSD9.png

TRT-Jesus Bless.

Fortfarande ingen Costa eller Romero på embedded, wtf...

Haha, asså för mig är typ Costa-Romero mitt main event :D Det är tyvärr nånting med Stipe som gör att jag inte blir så excited kring den rematchen. Men kan jag förstå varför folk tycker det är ett amazing fight card, med Diaz-Pettis också!

Tror jag skulle tycka det var roligare om jag kände att något faktiskt var on the line, för nu om Stipe förlorar händer ingenting, och om han vinner så är det ingen biggy heller känns det som. Möjligen att DC lägger ned då visserligen. Men typ Whittaker-Adesanya är en match jag ser fram emot, och Usman-Colby, då det verkligen är något på spel!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte så snyggt, men visst kastade han ut whiskeyn i fejset och inte någon smocka?
Visst är det en smocka. På ett jävligt fegt sätt dessutom oavsett om det suttit en annan fighter på barstolen. Nu är det en äldre herre(min ålder)... som inte har en susning om vad som väntar.
 

ludvigz0on

Omega
Friends Of KS
Jag ÄLSKAR Yoel Romero! Och denna intervju :D
Hans fysik är helt galen, men det är Costas också. Det som skulle kunna särskilja de inatt är det faktum att GUD har bett Romero åka till Anaheim och spöa Costa, och han svarade "OK, I go!".

Tar tillbaka det jag sa om att jag inte var taggad på detta UFC-event, nu är jag mer än taggad!
 
Topp