Kom igen Lawler !!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igen Lawler !!
![]()
6:30 hahahahaha <3 Dana
Bye Cyborg
Colby har en ”act” han kör mestadelsNaturligtvis spelar Covington en roll när han är framför kameran, i intervjuer och marknadsför sig själv:
Se från 8:00. Där Colby hur reko som helst.
Agreed, monsterkort.Grymma fighter i helgen. @Notorious Niklas @snoozarn where you at?
Haha, frågan är var fan är ma boi Costa? UFC vägrar att promota honom, hoppas inte det inte är något skit med honom eller Romero så att matchen inte blir av.Grymma fighter i helgen. @Notorious Niklas @snoozarn where you at?
Dunder fighter. 40min intervju med Diaz osv, sällsynta saker!Agreed, monsterkort.
Även peppad på Yoel asså.!Dunder fighter. 40min intervju med Diaz osv, sällsynta saker!
WTF?Helt OK kort, men tbh inget som får mig att känna en otrolig längtan som vissa UFC-galor gjort
WTF?
TRT-Jesus-GOAT mot No-4-gay-Jesus. Fetaste matchen sedan Brock - Übereem @ UFC 141.
![]()
TRT-Jesus Bless.
Fortfarande ingen Costa eller Romero på embedded, wtf...
Inte så snyggt, men visst kastade han ut whiskeyn i fejset och inte någon smocka?
Inte så snyggt, men visst kastade han ut whiskeyn i fejset och inte någon smocka?
Såg nu i repris. Vem fan behöver maska en smäll på en 20år äldre gubbe i baren? TragisktJag ser inte att han har något glas, sista jag ser är den klassiska "hmm jag stryker mig lite på skägget för att dölja jabben som komm... *SMACK*"
Om han inte redan hade sabbat sin "Legacy" så gjorde han det nu.
Visst är det en smocka. På ett jävligt fegt sätt dessutom oavsett om det suttit en annan fighter på barstolen. Nu är det en äldre herre(min ålder)... som inte har en susning om vad som väntar.Inte så snyggt, men visst kastade han ut whiskeyn i fejset och inte någon smocka?
Klockan!! RM?
Bra is på Yoel.
#LawsuitMoney
Bara inte detta blir någon "Ngannou - Lewis".Haha älskar Romero! Men Costa är massiv! Jävligt rolig match![]()
Haha, aa vore en sån otrolig besvikelse. Men det känns som att den dåliga matchen berodde lite på Ngannou's mentala kris. Romero lär inte hålla inne på sin akrobatik o flygande knän efter dessa lawsuit-pengar hellerBara inte detta blir någon "Ngannou - Lewis".