Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
The Frozen One
Skulle ljuga om jag sade att jag Ă€r förvĂ„nad. Aja, cirkusen rullar vidareâŠThe Frozen One
The Frozen One
GÄr det ens? Canelo Àr mellan 73-76 kg och Paul 90-ish kg.Kan dom inte sÀtta Paul mot Canelo sÄ vi slipper det hÀr.
GÄr det ens? Canelo Àr mellan 73-76 kg och Paul 90-ish kg.
Han var typ x1,5. KĂ€ndes helt off risk/rewardmĂ€ssigt. Spelade 1 lax pĂ„ Woodley till x2,5 men borde anat att det skulle bli sĂ„ dĂ€râŠJahaja. Det blev som magkĂ€nslan sa. Mest irriterad pĂ„ att jag inte satsade en slant pĂ„ J Paul. Woodleys svĂ„raste motstĂ„ndare har dom senaste Ă„ren varit honom sjĂ€lv. OM han bara hade pressat mer som han gjorde i rond 3 (?) dĂ€r han faktiskt fick utdelning hade matchen varit i en ask.
Sicken lirare, byggt hela sitt rekord genom att vinna mot förlorare dvs han gjorde en Khabib.Kan inte matchen mellan Tommy Fury och Jake Paul bli av istÀllet? Tommy vÀger vÀl mindre dessutom. Och han Àr dokusÄpa-kÀndis. Borde bli perfekt. (Ja bortsett frÄn att Jake fÄr dyngpisk dÄ dvs).
VÀlkommen till boxning, alla prospects börjar 20-0Sicken lirare, byggt hela sitt rekord genom att vinna mot förlorare dvs han gjorde en Khabib.
Sjukt.VÀlkommen till boxning, alla prospects börjar 20-0
Canelos 13 första tex:
The , finns hur mÄnga liknande som helst, kanske inte sÄ hÀr extremt men you get the point!
Sant, kommer ihĂ„g nu att JPaul var favorittippad. Skevt.Han var typ x1,5. KĂ€ndes helt off risk/rewardmĂ€ssigt. Spelade 1 lax pĂ„ Woodley till x2,5 men borde anat att det skulle bli sĂ„ dĂ€râŠ
Ja alltsÄ Volkanovski Àr inget skÀmt, var 100% sÀker att det var över nÀr Ortega satte guillotinen. Hur som helst. Vilket monster Alex Àr.haha vilken jÀvla main event. round 3 var fan hof material
Verkligen. Trodde han skulle dÀcka tvÄ gÄnger. Hade redan stor respekt för bÄda men den blev Ànnu större efter inatt!Ja alltsÄ Volkanovski Àr inget skÀmt, var 100% sÀker att det var över nÀr Ortega satte guillotinen. Hur som helst. Vilket monster Alex Àr.
Ortega blev dominerad av bĂ„da i mitt tycke. Tror att Holloway vinner relativt lĂ€tt mot Pantera och Volk vs Holloway III blir nĂ€sta matchning om inte Giga fĂ„r en titelmatch dĂ€r i mellan.Trist sits för Ortega nu nĂ€r han blivit nĂ„gorlunda dominerad (Ă„tminstone frĂ„n ett poĂ€ngperspektiv) mot bĂ„de Volk och Max. Ăven fast underhĂ„llningsvĂ€rdet kan vara högt pĂ„ potentiell rematch med bĂ„da sĂ„ Ă€r det ju inte speciellt spĂ€nnande ur ett sportsligt perspektiv. Ăven fast man Ă€lskar Max fĂ„r man vĂ€l hoppas att Rodriguez vinner nĂ€r de möts i November. Skulle Rodriguez Ă„ andra sidan förlora ser divisionen riktigt trött ut.
Inget direkt fan av Diazbröderna, men det var jÀvligt fett nÀr han gick ut med Deftones.Fan Nick is still my boy. TyvÀrr finns det inte kvar dÀr lÀngre, men vilka resa hans karriÀr varit. Fan vad sentimental man blir nÀr man tÀnker tillbaka pÄ Deftones-walkouts i hoodie och jeans och krigen som kom med dem.
Inget direkt fan av Diazbröderna, men det var jÀvligt fett nÀr han gick ut med Deftones.
Tycker nog Amanda fÄr ses som GOAT ÀndÄ. Betydligt tuffare och mer namnstarkt motstÄnd samt Ätminstone pÄ pappret tvÄ vinster över Valentina. Men sjÀlvklart Àr Valentina en tight tvÄa. Ruggigt dominant i sin tyvÀrr ganska tunna viktklass.Jag gillar MMA och kollar mycket men inte trÀnat sjÀlv. Hur tar man sig ens ut ett sÄnt dÀr lÀge Volkanovski var i? Helt otroligt. Sjukt att en sÄ poÀngmÀssigt ensidig fight kunde vara sÄ underhÄllande. BÀsta fighten pÄ lÀnge.
Valentina Àr GOAT bland kvinnorna enligt mig. Delat med Amanda, gÄr inte att skilja (sÀrskilt mtp. hur jÀmna deras fighter var och att Valentina borde fÄtt ena segern)
Finns naturligtvis lite olika sÀtt att ta sig ur en triangel. Enklaste sÀttet Àr att försöka "resa sig" nÀr man Àr i lÄset, se till att höfterna Àr under motstÄndarens och "titta upp" samtidigt som man försöker frigöra sin arm. Nu var detta i slutet, men hade det varit i början hade Ortega troligtvis varit vinnare. HÀr var Otega bÄde trött och slagen, vilket gjorde att han helt enkelt inte hade sÄ mycket kraft kvar att ge.Jag gillar MMA och kollar mycket men inte trÀnat sjÀlv. Hur tar man sig ens ut ett sÄnt dÀr lÀge Volkanovski var i? Helt otroligt. Sjukt att en sÄ poÀngmÀssigt ensidig fight kunde vara sÄ underhÄllande. BÀsta fighten pÄ lÀnge.
Valentina Àr GOAT bland kvinnorna enligt mig. Delat med Amanda, gÄr inte att skilja (sÀrskilt mtp. hur jÀmna deras fighter var och att Valentina borde fÄtt ena segern)