• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Jahaja. Det blev som magkÀnslan sa. Mest irriterad pÄ att jag inte satsade en slant pÄ J Paul. Woodleys svÄraste motstÄndare har dom senaste Ären varit honom sjÀlv. OM han bara hade pressat mer som han gjorde i rond 3 (?) dÀr han faktiskt fick utdelning hade matchen varit i en ask.
 
Jahaja. Det blev som magkÀnslan sa. Mest irriterad pÄ att jag inte satsade en slant pÄ J Paul. Woodleys svÄraste motstÄndare har dom senaste Ären varit honom sjÀlv. OM han bara hade pressat mer som han gjorde i rond 3 (?) dÀr han faktiskt fick utdelning hade matchen varit i en ask.
Han var typ x1,5. KÀndes helt off risk/rewardmÀssigt. Spelade 1 lax pÄ Woodley till x2,5 men borde anat att det skulle bli sÄ dÀr

 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Kan inte matchen mellan Tommy Fury och Jake Paul bli av istÀllet? Tommy vÀger vÀl mindre dessutom. Och han Àr dokusÄpa-kÀndis. Borde bli perfekt. (Ja bortsett frÄn att Jake fÄr dyngpisk dÄ dvs).
 
Sicken lirare, byggt hela sitt rekord genom att vinna mot förlorare dvs han gjorde en Khabib.
VĂ€lkommen till boxning, alla prospects börjar 20-0 😁
Canelos 13 första tex:
DE9A3A9F-FD02-4D34-ADF7-514932959554.jpeg
 
Senast Àndrad:
Fan Nick is still my boy. TyvÀrr finns det inte kvar dÀr lÀngre, men vilka resa hans karriÀr varit. Fan vad sentimental man blir nÀr man tÀnker tillbaka pÄ Deftones-walkouts i hoodie och jeans och krigen som kom med dem.
 

Olpes

Cartier
Trist sits för Ortega nu nĂ€r han blivit nĂ„gorlunda dominerad (Ă„tminstone frĂ„n ett poĂ€ngperspektiv) mot bĂ„de Volk och Max. Även fast underhĂ„llningsvĂ€rdet kan vara högt pĂ„ potentiell rematch med bĂ„da sĂ„ Ă€r det ju inte speciellt spĂ€nnande ur ett sportsligt perspektiv. Även fast man Ă€lskar Max fĂ„r man vĂ€l hoppas att Rodriguez vinner nĂ€r de möts i November. Skulle Rodriguez Ă„ andra sidan förlora ser divisionen riktigt trött ut.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Trist sits för Ortega nu nĂ€r han blivit nĂ„gorlunda dominerad (Ă„tminstone frĂ„n ett poĂ€ngperspektiv) mot bĂ„de Volk och Max. Även fast underhĂ„llningsvĂ€rdet kan vara högt pĂ„ potentiell rematch med bĂ„da sĂ„ Ă€r det ju inte speciellt spĂ€nnande ur ett sportsligt perspektiv. Även fast man Ă€lskar Max fĂ„r man vĂ€l hoppas att Rodriguez vinner nĂ€r de möts i November. Skulle Rodriguez Ă„ andra sidan förlora ser divisionen riktigt trött ut.
Ortega blev dominerad av bÄda i mitt tycke. Tror att Holloway vinner relativt lÀtt mot Pantera och Volk vs Holloway III blir nÀsta matchning om inte Giga fÄr en titelmatch dÀr i mellan.

Men jo ganska tunn viktklass.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Jag gillar MMA och kollar mycket men inte trÀnat sjÀlv. Hur tar man sig ens ut ett sÄnt dÀr lÀge Volkanovski var i? Helt otroligt. Sjukt att en sÄ poÀngmÀssigt ensidig fight kunde vara sÄ underhÄllande. BÀsta fighten pÄ lÀnge.

Valentina Àr GOAT bland kvinnorna enligt mig. Delat med Amanda, gÄr inte att skilja (sÀrskilt mtp. hur jÀmna deras fighter var och att Valentina borde fÄtt ena segern)
 

Olpes

Cartier
Jag gillar MMA och kollar mycket men inte trÀnat sjÀlv. Hur tar man sig ens ut ett sÄnt dÀr lÀge Volkanovski var i? Helt otroligt. Sjukt att en sÄ poÀngmÀssigt ensidig fight kunde vara sÄ underhÄllande. BÀsta fighten pÄ lÀnge.

Valentina Àr GOAT bland kvinnorna enligt mig. Delat med Amanda, gÄr inte att skilja (sÀrskilt mtp. hur jÀmna deras fighter var och att Valentina borde fÄtt ena segern)
Tycker nog Amanda fÄr ses som GOAT ÀndÄ. Betydligt tuffare och mer namnstarkt motstÄnd samt Ätminstone pÄ pappret tvÄ vinster över Valentina. Men sjÀlvklart Àr Valentina en tight tvÄa. Ruggigt dominant i sin tyvÀrr ganska tunna viktklass.

Och rörande hur han kom ur triangle-choken:
Volkanovski lÀgger sig pÄ rygg och försöker skapa en sÄ kallad "scramble". Ortega försöker ta tillfÀllet i akt och försöker följa efter och gÄ för en mounted traingle. Men i den sekvensen av att Ortega försöker justera sin position fÄr Volkanovski tillrÀckligt mycket utrymme för att lyckas ta sig loss. Anledningen till att han inte slocknade tidigare har nog mycket med att göra att han lyckades fÄ in sitt knÀ mot Ortegas bröst och kunde sÄledes tvinga fram tillrÀckligt med separation mellan dem tvÄ för att triangeln inte skulle sitta optimalt.
 
Jag gillar MMA och kollar mycket men inte trÀnat sjÀlv. Hur tar man sig ens ut ett sÄnt dÀr lÀge Volkanovski var i? Helt otroligt. Sjukt att en sÄ poÀngmÀssigt ensidig fight kunde vara sÄ underhÄllande. BÀsta fighten pÄ lÀnge.

Valentina Àr GOAT bland kvinnorna enligt mig. Delat med Amanda, gÄr inte att skilja (sÀrskilt mtp. hur jÀmna deras fighter var och att Valentina borde fÄtt ena segern)
Finns naturligtvis lite olika sÀtt att ta sig ur en triangel. Enklaste sÀttet Àr att försöka "resa sig" nÀr man Àr i lÄset, se till att höfterna Àr under motstÄndarens och "titta upp" samtidigt som man försöker frigöra sin arm. Nu var detta i slutet, men hade det varit i början hade Ortega troligtvis varit vinnare. HÀr var Otega bÄde trött och slagen, vilket gjorde att han helt enkelt inte hade sÄ mycket kraft kvar att ge.
 
Topp