• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Kessler

Rolex
2-Faktor
Har aldrig gillat han fan, ingen direkt anledning heller.
Hur kan man inte gilla honom!? Typ smartaste snubben i hela organisationen. 50 fighter och fått dunderspö några fighter men ändå vettigare än gemene man. Orkar inte länka men han hade en klockren analys på hela den här skiten med Jake Paul.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
FB_IMG_1619354940694.jpg
Jorge med morgonbånge.

Tycker också det är märkligt det där med Joe. Men kanske är om den som blivit knockad är helt borta? Minns inte om han var där när Stipe blev knockad men var väl ingen intervju då? Masvidal var ju oväntat pigg och var inga problem att intervjua.
 

Lionheart

Omega
Hur kan man inte gilla honom!? Typ smartaste snubben i hela organisationen. 50 fighter och fått dunderspö några fighter men ändå vettigare än gemene man. Orkar inte länka men han hade en klockren analys på hela den här skiten med Jake Paul.
Jag vet, han är grym! Har egentligen ingen anledning, bara blivit så
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Visst hade man gärna sett Tony vinna. Men fy fan för publiken som buade. Har inte saknat dem. Beneil imponerade.

Att se Oliviera glad som ett barn på julafton var fint. Riktigt bra fight och imponerande att komma ut i R2 efter det som hände i R1. Hade önskat den höll på längre bara.
 

Åskviggen

Panerai
Kommande helgs kort är ju helspännande!
Eller vad säger ni?
Alltid roligt när en svensk fighter (Pannie kianzad) ska slåss.
Blev glatt överraskad när jag fick höra att
co-Main eventet Leon Edwards vs Nate Diaz ska vara 5 rundor.
Det ska också bli intressant att se hur adesanya återhämtar sig från en förlust, även om många väntar sig dominans från hans håll tror jag att Vettori har en chans :)
 
Kommande helgs kort är ju helspännande!
Eller vad säger ni?
Alltid roligt när en svensk fighter (Pannie kianzad) ska slåss.
Blev glatt överraskad när jag fick höra att
co-Main eventet Leon Edwards vs Nate Diaz ska vara 5 rundor.
Det ska också bli intressant att se hur adesanya återhämtar sig från en förlust, även om många väntar sig dominans från hans håll tror jag att Vettori har en chans :)
Hoppas på många bra matcher, inte emotionellt investerad i någon mer än Nate men känner inte att han har jättemycket att erbjuda i WW, dessvärre.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vad tror vi!? Mcgregor verkar inte göra mycket media inför fighten, gör han en Ronda vid ev förlust tro? Rider ut i solnedgången.

Dana sa i intervjun med Mac life att han låst in sig för att ha mycket bättre fokus än sist. Känns väl ganska klokt. Om han förlorar så hoppas jag han lägger av, han har haft sin prime och verkar inte ha den hungern och energi som krävs.
 
Dana sa i intervjun med Mac life att han låst in sig för att ha mycket bättre fokus än sist. Känns väl ganska klokt. Om han förlorar så hoppas jag han lägger av, han har haft sin prime och verkar inte ha den hungern och energi som krävs.
Så otroligt tråkigt att han slösade bort hela sin prime på sidlinjen och att satsa på ett spektakel. Gör han lika värdelös insats som sits så vill jag inte heller se honom längre.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Så otroligt tråkigt att han slösade bort hela sin prime på sidlinjen och att satsa på ett spektakel. Gör han lika värdelös insats som sits så vill jag inte heller se honom längre.
Ja det är så jävla tråkigt så det finns inte ord. Vi som har gillat honom får väl glädjas åt det som varit och njuta av alla de presskonferenser osv som finns dokumenterade
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Tror faktiskt Conor vinner. Hans sista chans typ. Iaf. om han ska vara nära bältet. Dustin kan torska men klättra tillbaka fort som titelutmanare igen. Suger att man blev hypead... Var sur först för att Dustin inte tog en titelmatch istället (förstår såklart varför $) och jag har aldrig gillat Conor.

Ingen utklassning åt något håll gissar jag på men tror Conor har det extra tagget. Men hjärtat säger Dustin, en av mina favoritfighters.

Eller som Dana hade sagt "we'll see what happens"
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
När du berättar godnattsaga:
Screenshot_20210711-135533_Video Player.jpg


Trist för var en jättebra första. Men Dustin var bättre. Conor kan komma med sitt skitsnack om att han spöade honom (precis som han snackade om efter förra trots torsken) Ser ingen poäng med en fjärde fight. 2-1 till Dustin som kan slåss för bältet istället.

"He's going out in a stretcher" tråkigt med skada såklart och ville inte att det skulle sluta så. Men efter det där snacket kan man hitta poetisk rättvisa.
 
Senast ändrad:
Topp