Lionheart
Basic
Har aldrig gillat han fan, ingen direkt anledning heller.Lionheart såg crisp ut också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig gillat han fan, ingen direkt anledning heller.Lionheart såg crisp ut också!
Haha, inte jag heller. Kul sammanträffande på namnet baraHar aldrig gillat han fan, ingen direkt anledning heller.
Hur kan man inte gilla honom!? Typ smartaste snubben i hela organisationen. 50 fighter och fått dunderspö några fighter men ändå vettigare än gemene man. Orkar inte länka men han hade en klockren analys på hela den här skiten med Jake Paul.Har aldrig gillat han fan, ingen direkt anledning heller.
Jorge med morgonbånge.
Jag vet, han är grym! Har egentligen ingen anledning, bara blivit såHur kan man inte gilla honom!? Typ smartaste snubben i hela organisationen. 50 fighter och fått dunderspö några fighter men ändå vettigare än gemene man. Orkar inte länka men han hade en klockren analys på hela den här skiten med Jake Paul.
PMHur ser ni UFC? Går det att kolla på nåt annat sätt än viaplay? Med VPN kanske?
Garvade som fan under konferensen.
Tråkigt.. men kul att se Oliveira vinna!
Ja... Min boy Chandler hade det där i en liten ask...Tråkigt.. men kul att se Oliveira vinna!
tony är så jävla likeable, ledsamt att de hans blick när dom ropade ut vem som vann :/
Hoppas på många bra matcher, inte emotionellt investerad i någon mer än Nate men känner inte att han har jättemycket att erbjuda i WW, dessvärre.Kommande helgs kort är ju helspännande!
Eller vad säger ni?
Alltid roligt när en svensk fighter (Pannie kianzad) ska slåss.
Blev glatt överraskad när jag fick höra att
co-Main eventet Leon Edwards vs Nate Diaz ska vara 5 rundor.
Det ska också bli intressant att se hur adesanya återhämtar sig från en förlust, även om många väntar sig dominans från hans håll tror jag att Vettori har en chans
Han tar förmodligen ett längre uppehåll, sen vore inte en trio mot Diaz helt oväntad.Vad tror vi!? Mcgregor verkar inte göra mycket media inför fighten, gör han en Ronda vid ev förlust tro? Rider ut i solnedgången.
Dana sa i intervjun med Mac life att han låst in sig för att ha mycket bättre fokus än sist. Känns väl ganska klokt. Om han förlorar så hoppas jag han lägger av, han har haft sin prime och verkar inte ha den hungern och energi som krävs.Vad tror vi!? Mcgregor verkar inte göra mycket media inför fighten, gör han en Ronda vid ev förlust tro? Rider ut i solnedgången.
Så otroligt tråkigt att han slösade bort hela sin prime på sidlinjen och att satsa på ett spektakel. Gör han lika värdelös insats som sits så vill jag inte heller se honom längre.Dana sa i intervjun med Mac life att han låst in sig för att ha mycket bättre fokus än sist. Känns väl ganska klokt. Om han förlorar så hoppas jag han lägger av, han har haft sin prime och verkar inte ha den hungern och energi som krävs.
Ja det är så jävla tråkigt så det finns inte ord. Vi som har gillat honom får väl glädjas åt det som varit och njuta av alla de presskonferenser osv som finns dokumenteradeSå otroligt tråkigt att han slösade bort hela sin prime på sidlinjen och att satsa på ett spektakel. Gör han lika värdelös insats som sits så vill jag inte heller se honom längre.