• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Enligt mig skulle han ha fått en livstids avstängning redan första gången han blev ertappad för dopning i kroppen.

En gång dopad alltid dopad

Senast ändrad:
Enligt mig skulle han ha fått en livstids avstängning redan första gången han tog för dopning. En gång dopad alltid dopad

Surast måste det vara för DC. Knockad och hjärnan tagit emot stryk och förlorat bältet av en som fuskat.

"We are having the samples tested again to determine the validity or source of contamination"

Vilka arslen. Det är inte en snickers som har haft spår av nåt i sig utan varför inte bara erkänna att han fuskat. Pinsamt!

Hur dum får man bli? Troligen dummare än tåget. De vet ju att de blir testade hela tiden.
Är inte 100% insatt, men de döljer ju sina spår med hjälp av olika metoder/preparat, östrogenblockers osv.. Tror faktiskt många MÅNGA fler än Jones är dopade, bara att de inte blir busted.. Kan vara så att Jones slarvade sista dagarna, eller något i den stilen

... sen är det ju massa annat också, hans historia med droger och lögner, historien om han gömde sig under ringen när USADA besökte hans gym osv osv... Det mesta talar för att han varit dopad större delen av sin karriär

Chael snackade i nån podcast om just det att JJ hade gömt sig under buren i flera timmar när doping testarna väntade i gymmet... plus att JJ har samma manager som Yoel Romero som också hade en "tainted supplement" skumma grejer pågår helt klart

Är inte 100% insatt, men de döljer ju sina spår med hjälp av olika metoder/preparat, östrogenblockers osv.. Tror faktiskt många MÅNGA fler än Jones är dopade, bara att de inte blir busted.. Kan vara så att Jones slarvade sista dagarna, eller något i den stilen
Tydligen ska han ha tagit det här preparat mellan invägningen och matchen, Vilket känns som ett udda tillfälle att inta detta just innan match?

Jag känner mig som en människa i ett destruktivt förhållande. Jag kan fan inte tro att han var dopad nu? Igen? Känns fan orimligt för han har ju liksom betett sig som en helt annan människa nu. Jag syftar på hur han bemötte DC efter matchen och andra intervjuer. Han har varit respektfull och visat ånger.

EDIT: Hur kan man bli testad innan, gå match och få resultaten efter matchen? :s

Jag känner mig som en människa i ett destruktivt förhållande. Jag kan fan inte tro att han var dopad nu? Igen? Känns fan orimligt för han har ju liksom betett sig som en helt annan människa nu. Jag syftar på hur han bemötte DC efter matchen och andra intervjuer. Han har varit respektfull och visat ånger.
Haha men lol. Han är en patologisk lögnare, en egoistisk, skenhelig idiot som alltid utgett sig för att vara en ärlig, ödmjuk, medmänsklig och fantastisk kristen men som gång, på gång, på gång visar sig vara det förstnämnda.
Bra att han åkt dit men det tråkiga är att jag hellre hade velat se någon knocka honom helt medvetslös.

Haha men lol. Han är en patologisk lögnare, en egoistisk, skenhelig idiot som alltid utgett sig för att vara en ärlig, ödmjuk, medmänsklig och fantastisk kristen men som gång, på gång, på gång visar sig vara det förstnämnda.
Bra att han åkt dit men det tråkiga är att jag hellre hade velat se någon knocka honom helt medvetslös.
Haha ja det är patetiskt. Men vad tror du/ni? Behöver han verkligen dopa sig? Jag fattar inte varför. Hans doping gör ju knappast hans fighting-stil bättre eller hans taktiska beslut. Det kan ju enbart ge mer tryck i slagen?

Nu som kan det här. Är det bara ett spel för galleriet med matchen nu till helgen?
Jag antar att du tänker på boxnings matchen mellan Maywheather vs McGregor.
Jag skulle påstå att det bara handlar om pengar i det stora hela, ryktas att Maywheather har en hyffsad skatteskuld att betala. Sen tror jag även att McGregor tror på sin egen hype och kommer in med ett otroligt självförtroende och faktisk vill bevisa något, skulle han lyckas mot alla odds så är det inte alltför positivt för bilden av boxning.

Hur ska ni se på spektaklet i helgen, ska ni köpa ppv? Nån stream? Ska ni kolla alls?

Jag själv ska nog köpa ppv och kolla huvudmatchen live för att sedan gå och jobba, ingen chans att man kan gå igenom dagen utan att bli spoilad.

Hur ska ni se på spektaklet i helgen, ska ni köpa ppv? Nån stream? Ska ni kolla alls?

Jag själv ska nog köpa ppv och kolla huvudmatchen live för att sedan gå och jobba, ingen chans att man kan gå igenom dagen utan att bli spoilad.
Självklart köpa ppv. Kommer sitta med lite polare så blir ändå inte så mycket per skalle. :)

Härligt att höra. Tycker ändå att det är spännande ifall McGregor hade lyckats göra det omöjliga :)
Hur tror du matchen går?

Conor är större än Floyd och har sin vänster men annars pratar vi om kanske historiens bästa boxare. Det jag tror är mest realistiskt är att dom bryter matchen i 8-9 ronden då Conor är för sönderslagen. Men visst det kan absolut gå 12 ronder även om jag inte tror det.

Men jag har slutat tvivla på Conor efter han knockade Aldo. Skulle han knocka Floyd så är han den största idrottsstjärnan genom historien alla kategorier.

Conor är större än Floyd och har sin vänster men annars pratar vi om kanske historiens bästa boxare. Det jag tror är mest realistiskt är att dom bryter matchen i 8-9 ronden då Conor är för sönderslagen. Men visst det kan absolut gå 12 ronder även om jag inte tror det.

Men jag har slutat tvivla på Conor efter han knockade Aldo. Skulle han knocka Floyd så är han den största idrottsstjärnan genom historien alla kategorier.
Jag såg matchen mot Aldo som en lyckoträff och tänkte att ifall Aldo får rematch så blir det jämnare men sen såg jag Alvarez matchen där McGregor såg ut som nåt ur matrix med helt galen timing och precision, typ som Silva vs Griffin.
Floyd ska enligt all logik krossa McGregor helt klart

Jag såg matchen mot Aldo som en lyckoträff och tänkte att ifall Aldo får rematch så blir det jämnare men sen såg jag Alvarez matchen där McGregor såg ut som nåt ur matrix med helt galen timing och precision, typ som Silva vs Griffin.
Floyd ska enligt all logik krossa McGregor helt klart

Har ju vart tal om att båda dom matcherna är uppgjorda. Skulle faktiskt inte bli förvånad. Oerhört ologiska avslut på båda två.

Jag har svårt att köpa att dom skulle vara uppgjorda, visst att UFC kör mycket fult spel men att åka dit på uppgjorda matcher hade vart ett katastrof.

Som sagt: skulle inte bli förvånad ö.h.t. om vissa matcher är uppgjorda. När matcher i Allsvenskan är uppgjorda, med "mindre" summor hos bookies, kontra de enorma summor som de spelas för när det är stormatcher i UFC etc - för att nämna ett exempel.

Skulle bli mycket mer förvånad om det inte varit några uppgjorda matcher i UFC tbh.

Som sagt: skulle inte bli förvånad ö.h.t. om vissa matcher är uppgjorda. När matcher i Allsvenskan är uppgjorda, med "mindre" summor hos bookies, kontra de enorma summor som de spelas för när det är stormatcher i UFC etc - för att nämna ett exempel.

Skulle bli mycket mer förvånad om det inte varit några uppgjorda matcher i UFC tbh.
Kan såklart vara så men föredrar att vara ovetande just i detta fallet.

Ett bra tips är den kampanj Betsafe kör. Insättning på 500kr ger 1000kr att spela för samt matchen gratis på viaplay :)

Edit: vad händer med pengarna Jones gjorde på matchen? Om testerna visat positivt, behåller han allt? Borde finnas någon paragraf som säger att pengarna inte går till en fuskare?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp