Thewatchguy
Basic
Nu hoppas vi bara dom styr en fight med conor vs paulie malignaggi
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anledningen till att Conor träffade Floyd mer är att floyd var betydligt aggressivare i denna match än vad han har varit i tidigare matcher, sen är han ju 40 år gammal ocksåMcGregor första 3-4 ronderna. Han träffade Floyd betydligt mer än andra professionella boxare..
Bra match, riggat? Må vara, sådana pengar inblandade. Sett till på pappret, förväntat resultat. Respekt, i mina ögon är McG en vinnare. Presterade bra på ett helt annat territorium och nu skratta hela vägen till banken.
Äh!Ingen som ens nämne Badou Jack? Från dörrvakt på berns til första svensk med världsmästartitel i 2 viktklasser!
UFC-trådIngen som ens nämne Badou Jack? Från dörrvakt på berns til första svensk med världsmästartitel i 2 viktklasser!
Är det "officiellt"? Lite rätt åt honom. Han har en sån sjuk talang som han valt att totalt kasta bort.Jahapp, då kom Jones B-prov tillbaka positivt. Som väntat.
![]()
Japp, officiellt verkar det som.Är det "officiellt"? Lite rätt åt honom. Han har en sån sjuk talang som han valt att totalt kasta bort.
Precis, alltid levererat och dykt upp.Trodde aldrig jag skulle bli en riktig Conor fanboy. Efter Jones skandaler och Khabibs skador/viktmissar är det i slutändan ändå han som levererar. Förutom GSP-Bisping och TJ - Cody finns det inte mycket jag ser fram emot just nu.
Kom tillbaka Conor, vi behöver dig.
Juste, Lee mot Tony glömde jag. Tror också Tony käkar upp honom. Hoppas det iaf, har svårt för Lee.Precis, alltid levererat och dykt upp.
En bra kanal att följa förövrigt, MMA World på youtube
Kevin Lee kommer att få smaka av Tony, cringe deluxe.
Blir nog Gus mot "No Time" först ..Alex G vs DC....![]()
Blir nog Gus mot "No Time" först ..
Vi får se, ser gärna Gus mot Cormier, men då kanske han får vänta lite .Vet inte när Cormier är tillbaka , blir säkert efter nyår iaf?Tror inte det. Finns ju bara 2 contenders typ, Gus och No Time. Vore ju dumt att döda Volkans hype redan nu![]()
Vi får se, ser gärna Gus mot Cormier, men då kanske han får vänta lite .Vet inte när Cormier är tillbaka , blir säkert efter nyår iaf?
Lite väl tidigt för en rematch, de möttes ju för mindre än ett år sedan. Var iofs en jämn fight som kunde gått åt vilket håll som helst, så kanske ändå finns ett visst intresse att se de mötas igen.Mjo, samma. Om Gus håller distansen bättre än senast och inte tar så mkt stryk i klinchen tror jag han vinner. Ah, visst är det nog 2018. LHW är fan sjukt tunn btw.
OSP vs Volkan tror jag på f.ö.
Lite väl tidigt för en rematch, de möttes ju för mindre än ett år sedan. Var iofs en jämn fight som kunde gått åt vilket håll som helst, så kanske ändå finns ett visst intresse att se de mötas igen.
Som du säger, för tunn division. Finns fan inga alternativ.Ah sant fanVem annars i LHW?
Som du säger, för tunn division. Finns fan inga alternativ.
Shogun är Shogun! Fyfan va bra han var back in the days. Min personliga favorit, även fast jag också som många andra idag är en Conor fanboy.Shogun....givetvis. Shogun vs Volkan![]()
Man kan ju bara älska Bisping och hans snack, hade varit en roligt fajt mot CormierBisping kan gå upp till LHW och få stryk av Cormier.. Trött på hans gapanade.
Man kan ju bara älska Bisping och hans snack, hade varit en roligt fajt mot Cormier
Tilllhör också minoriteten som gillar Bisping.Man kan ju bara älska Bisping och hans snack, hade varit en roligt fajt mot Cormier