• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

snoozarn

Patek
2-Faktor
McGregor första 3-4 ronderna. Han träffade Floyd betydligt mer än andra professionella boxare..

Bra match, riggat? Må vara, sådana pengar inblandade. Sett till på pappret, förväntat resultat. Respekt, i mina ögon är McG en vinnare. Presterade bra på ett helt annat territorium och nu skratta hela vägen till banken.
 
McGregor första 3-4 ronderna. Han träffade Floyd betydligt mer än andra professionella boxare..

Bra match, riggat? Må vara, sådana pengar inblandade. Sett till på pappret, förväntat resultat. Respekt, i mina ögon är McG en vinnare. Presterade bra på ett helt annat territorium och nu skratta hela vägen till banken.
Anledningen till att Conor träffade Floyd mer är att floyd var betydligt aggressivare i denna match än vad han har varit i tidigare matcher, sen är han ju 40 år gammal också ;)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jahapp, då kom Jones B-prov tillbaka positivt. Som väntat.

d425f97014bb69ae0fdf88be376670b9c30acd7713c3907d4f4cc2aa580da516.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Trodde aldrig jag skulle bli en riktig Conor fanboy. Efter Jones skandaler och Khabibs skador/viktmissar är det i slutändan ändå han som levererar. Förutom GSP-Bisping och TJ - Cody finns det inte mycket jag ser fram emot just nu.
Kom tillbaka Conor, vi behöver dig.
Precis, alltid levererat och dykt upp.

En bra kanal att följa förövrigt, MMA World på youtube


Kevin Lee kommer att få smaka av Tony, cringe deluxe.

 

azcii

Patek
2-Faktor
Precis, alltid levererat och dykt upp.

En bra kanal att följa förövrigt, MMA World på youtube


Kevin Lee kommer att få smaka av Tony, cringe deluxe.

Juste, Lee mot Tony glömde jag. Tror också Tony käkar upp honom. Hoppas det iaf, har svårt för Lee.

.. och min MMA crush Paige Vanzant fick hoppa av sin fight pga skada, synd..
 

Chad

Rolex
Vi får se, ser gärna Gus mot Cormier, men då kanske han får vänta lite .Vet inte när Cormier är tillbaka , blir säkert efter nyår iaf?

Mjo, samma. Om Gus håller distansen bättre än senast och inte tar så mkt stryk i klinchen tror jag han vinner. Ah, visst är det nog 2018. LHW är fan sjukt tunn btw.
OSP vs Volkan tror jag på f.ö.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Mjo, samma. Om Gus håller distansen bättre än senast och inte tar så mkt stryk i klinchen tror jag han vinner. Ah, visst är det nog 2018. LHW är fan sjukt tunn btw.
OSP vs Volkan tror jag på f.ö.
Lite väl tidigt för en rematch, de möttes ju för mindre än ett år sedan. Var iofs en jämn fight som kunde gått åt vilket håll som helst, så kanske ändå finns ett visst intresse att se de mötas igen.
 
Topp