Mrsheepshooter
Silver
Ja troligen, men mer oväntade skrällar har skett i UFCHade nog inte vart speciellt roligt. Gillar Bisping men Cormier hade mosat honom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja troligen, men mer oväntade skrällar har skett i UFCHade nog inte vart speciellt roligt. Gillar Bisping men Cormier hade mosat honom![]()
Ja troligen, men mer oväntade skrällar har skett i UFC![]()
Francis via ko förhoppningsvis.Ngannou mot overeem.. vad tror vi?
Francis via ko förhoppningsvis.
Gillar Werdum men han måste fan ha något seriöst fel i huvudet
Fast det där är ju ett otroligt dåligt klippt videoklipp. Man ser inte att Werdum samtidigt blir intervjuad av en annan reporter men framför allt så har man klippt bort då Tony innan säger: "I could be fighting Werdum for a fucking title and I would kick that guys ass" medan han pekar på honom medan han sitter bredvid.
Fast det där är ju ett otroligt dåligt klippt videoklipp. Man ser inte att Werdum samtidigt blir intervjuad av en annan reporter men framför allt så har man klippt bort då Tony innan säger: "I could be fighting Werdum for a fucking title and I would kick that guys ass" medan han pekar på honom medan han sitter bredvid.
Det går helt över mitt förstånd hur man kan gilla någon som Tony ö.h.t. men jag hoppas han får möta Conor för det kommer bli den skönaste knocken i UFC's historia, t.o.m. mer tillfredsställande än Holm - Rousey![]()
Tror Tony vinner. Kevin Lee är överskattad i mina ögon, är ej bra ståendes och utnyttjar inte sin reach. Men har haft fel förr..Snart smäller det! Vad tror ni? Tror och hoppas Tony vinner. MM kommer nog också vinna, hyfsat enkelt. Tror på även på Werdum.
Ja, bettar inte på några skrällar direkt..![]()
Tror Tony vinner. Kevin Lee är överskattad i mina ögon, är ej bra ståendes och utnyttjar inte sin reach. Men har haft fel förr..
Känns öppet mellan black beast och werdum, och MM tar det enkelt.
Haha, kommer inte hända. (Hoppas jag...Håller med om Kevin Lee. Är rätt biased dock. Avskyr honom som pesten. Nog den fightern jag tycker värst om, ever.
Bara för det stryper han säkert ut både Tony & Conor - och blir ännu mer självgod![]()
Såg nån denna? Riktigt bra
Tony vinner verbala kriget på K.O. Ser ut som att Florian sportar en keramisk Panerai dessutom, sett han med nån i stål tidigare.
Haha ja, jag såg det där klippet igår.. Försöker verkligen gilla Kevin Lee, han verkar ganska "chill", men det går fan inte asså.. Hoppas Tony manglar honom på lördag
Blir imorgon bitti för min del. Orkar inte fucka min söndagSnart smäller det. Någon som kommer se galan i natt?
Blir imorgon bitti för min del. Orkar inte fucka min söndag![]()
Viaplay babyKöper du PPV då eller hur gör du?
Viaplay baby
Lätt värt det, delar konto med 2 andra, blir inte så dyrt
Lätt värt det, delar konto med 2 andra, blir inte så dyrt
Jaha, du bor i ett annat land. Då förstår jag.Meck att ordna utanför Sverige, med VPN osv. Sen prismässigt blir det typ värt att PPV:a för min del. Har UFC fightpass så kan se alla FOX galor etc samt har fotbollen på vanligt TVabb.
Hade lätt kört Viaplay i Swe dock.
Indeed. Bra gala överlag, sjuk submission av DJ. Vilken atlet!Bra fight , imponerad av Lee ändå
Väldigt imponerande insats av DJ. Tänkte på en sak under matchen, träffar han någonsin sin motståndare i skrevet med en spark eller petar folk i ögat, kan inte komma ihåg att det händer från DJs sida. Han gör inte många misstag och har en heeelt galen precision i allt han gör. Imponerande!
Han verkar vara med i matchen 100% väldigt uppmärksam, tex när Ray Borg klappar så släpper DJ direkt, knappt så domaren hinner säga till. Ett exempel på hur andra fighters borde föra sig själva... typ Kevin Lee i slutet av första rondenRiktigt snyggt av DJ att han valde att vinkla RB's arm och bara använda nödvändigt med kraft för tappen. Kunde knäckt RB's arm om han velat.