• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Conor går aggressivt ut mot Floyd, Floyd kommer dansa runt han och Conor blir frustrerad. Han behärskar sig fram till rund 2-3 sen börjar han släppa garden. Härifrån kommer Conor lägga sig ett par gånger efter Floyds vassa jabs för att slutligen bli knockad i rond 6. Sen tror jag även att Floyd kommer driva och showa mot Conor hela matchen..

Vad tror ni?

Conor går aggressivt ut mot Floyd, Floyd kommer dansa runt han och Conor blir frustrerad. Han behärskar sig fram till rund 2-3 sen börjar han släppa garden. Härifrån kommer Conor lägga sig ett par gånger efter Floyds vassa jabs för att slutligen bli knockad i rond 6. Sen tror jag även att Floyd kommer driva och showa mot Conor hela matchen..

Vad tror ni?

Nej. Vi såg hur fokuserad Conor var sist, han lärde sig en läxa från första Diaz-fighten..
Hur det slutar till helgen? Jadu, det blir mkt fotarbete från båda sidor, mycket jabbar, det är inte omöjligt det går till domslut vart Floyd vinner.
Men hela Conor är en joker, får han på lite press i början på Floyd och driva fram nån typ av frustration hos Floyd kan han eventuellt bli lite oförsiktig? Vi vet att båda har bra klipp i nävarna så det blir intressant.

Men jag vill se en nock :) Och levereras den från Europa kommer jag att dansa på bordet :happyhappy:

Känns märkligt hela grejen med Jones, hur kommer det sig att provet taget mellan just invängning och match visar positivt? Alldeles för mycket hat omgående, befogat? Kanske, kanske inte. Han har ju åkt på det tidigare och betet sig riktigt oproffesionellt, så klart skiten väcker känslor. Låt oss se vad som händer, UFC har inte tagit ifrån Jones bältet än.
Märklig situation.

"Off topic"

Någon som ska se Conor - Mayweather ute någonstans ? Eller vet om den visas någonstans öht ?

Nej. Vi såg hur fokuserad Conor var sist, han lärde sig en läxa från första Diaz-fighten..
Hur det slutar till helgen? Jadu, det blir mkt fotarbete från båda sidor, mycket jabbar, det är inte omöjligt det går till domslut vart Floyd vinner.
Men hela Conor är en joker, får han på lite press i början på Floyd och driva fram nån typ av frustration hos Floyd kan han eventuellt bli lite oförsiktig? Vi vet att båda har bra klipp i nävarna så det blir intressant.

Men jag vill se en nock :) Och levereras den från Europa kommer jag att dansa på bordet :happyhappy:
Jag kommer strippa på bordet

Känns märkligt hela grejen med Jones, hur kommer det sig att provet taget mellan just invängning och match visar positivt? Alldeles för mycket hat omgående, befogat? Kanske, kanske inte. Han har ju åkt på det tidigare och betet sig riktigt oproffesionellt, så klart skiten väcker känslor. Låt oss se vad som händer, UFC har inte tagit ifrån Jones bältet än.
Märklig situation.
Jag hoppas innerligt att det är ett misstag. Utan Jones försvinner typ 90% av mitt intresse för LHW divisionen. Även om Gustafsson skulle ta bältet skulle det inte kännas lika bra.

Jaja, jag känner mig dum som ens hoppas, med tanke på hans historik.

Hoppas han motbevisar mig nu

photo_2017-08-25_11-00-28.jpg

Snackade med Viaplays kundtjänst idag, ppv har också playback funktion som gäller i 48 timmar. Jag och en kollega tänkte börja kolla vid 9 tiden på morgonen innan jobbet börjar. Så man slipper vakna alltför tidigt

Inget seriöst bet, men kul att följa matchen om man har lite i potten. Ska lägga några hundringar till på något kul odds, t.ex KO i rond X.

IMG_0644.PNG

Bilagor

• IMG_0644.PNG
    IMG_0644.PNG
    22.9 KB · Visningar: 16
Iom att invägningen varit så är väl inte det som är aktuellt, @snoozarn menade kanske att McGregor tar sig upp en viktklass i framtida UFC-fighter?

Visst, McGregor slår hårt för sin viktklass men frågan är hur det förhåller sig om han skulle gå upp en viktklass alltså.

Länk till invägningen:

Vi ska inte glömma att det är Floyd Mayweather som bett om fighten. Att Connor McGregor har attityden, är den som skriker högst och är den alla pratar om är ju extra kul. Alla i boxningsvärlden tror Connor ska få stryk, och att han kommer att få äta upp sina ord, men det är ju han som blivit utmanad (och får duktigt betalt). Så i min bok kan Connor bara vinna hur matchen än går. Han får en massa deg och han får testa sig mot boxningens absoluta superstar, så ingen skam att förlora mot honom hur mycket man än har snackat innan. Det är ju bara spel för fansen. Men slår han ut Mayweather.... som han själv sa, "the sky is the limit". Mayweather har ju inte hymlat med att det är "good buisiness" att möta Connor och att det var den enda motståndare som skulle ta honom in i gamet igen. Så om han förlorar har han ju inte direkt något att skämmas över heller. Sjuuukt mycket gage och mötte en ung, vansinnigt hård UFC champ. Så, i min bok finns bara vinnare, och det ska bli så jävla cool att se denna drabbning.
Btw, mitt hjärta är med Connor McGregor hela vägen!

Är det någon som vet om man kan köpa det och kolla hemma hos sig, samtidigt som polaren kollar hemma hos sig? På samma viaplay konto.

Tillbaka
Topp