• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

INSANE

Panerai
2-Faktor
Är det någon som vet om man kan köpa det och kolla hemma hos sig, samtidigt som polaren kollar hemma hos sig? På samma viaplay konto.
20170826_223332.jpg
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Jäkla massa olika tider när ja kollar runt
Men är det korrekt att sändningen börjar 03.00 och första matchen är Badou J typ 03.30
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jag håller på McGregor men har ju följt Mayweather under lång tid och tyvärr tror jag inte McGregor har en chans.

Med det sagt så lade jag ytterligare ett bet på McGregor. :) Ligger inne med ca 2st Padis på McGregor ungefär.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Jag håller på McGregor men har ju följt Mayweather under lång tid och tyvärr tror jag inte McGregor har en chans.

Med det sagt så lade jag ytterligare ett bet på McGregor. :) Ligger inne med ca 2st Padis på McGregor ungefär.
Du tror inte att McGregor har en chans men har ändå satsat 2 st Padis på McGregor :D Love it! Lycka till!
 
Aldo kallade också McGregor för comedian.. Floyd kommer att få smaka.

Skulle dessutom inte bli förvånad om Floyd bettat emot sig själv på något shady sätt.. Värt att förstöra sitt legacy för några hundra miljoner till? Konspirationsteorier.

Face-off med subtitles.
https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/video-hor-vad-mcgregor-sade-mayweather-invagningen/
Tror man att Conor har någon som helst chans vet man ingenting om boxning, floyd kommer leka med honom inatt..
 

azcii

Patek
2-Faktor
Även om han "vann" första två ronderna så var det en del av Mayweathers plan. Det var dock ändå underhållande.
Precis, det såg ut exakt som det borde se ut. Jag hoppades också med hela mitt hjärta på en vänster men det är en helt annan sak att köra en helt ny sport, med boxningshandskar och möta en som har 50-0
 

azcii

Patek
2-Faktor
Blev för övrigt chockad över att Floyd knocka Conor (hade ju garanterat slutat med knock om han ej hade stoppat), trodde aldrig det skulle ske
 

puffen

Cartier
Floyd tuffade på riktigt fint efter dom tre första uppvärmningsronderna tycker jag medans Conor bara blev tröttare och tröttare.
 
Topp