Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hahah riktig wwe-känsla på den alltsåGivet att man e vaken, även Illir går en match! Hyfsat fightcard ändå
Riktigt bra fightcard. Blir grymt kul att kolla på både holms och conor och så klar illir.Givet att man e vaken, även Illir går en match! Hyfsat fightcard ändå
Maincard börjar vid 04:00 så huvudmatchen brukar vara runt 06-07 beroende på hur dom andra matcherna går.När är fighten ungefär i svensk tid? Jag tror att det kommer bli en snabb historia, KO i första ronden med Conor som vinnare såklart
Ja det är en okristlig djävla tidMaincard börjar vid 04:00 så huvudmatchen brukar vara runt 06-07 beroende på hur dom andra matcherna går.
Alright, tack! Då blir dilemmat om man ska vara vaken tills dess eller sova och ställa klockan..Maincard börjar vid 04:00 så huvudmatchen brukar vara runt 06-07 beroende på hur dom andra matcherna går.
Jag hoppas du har rätt!Vad vi tror om matchen?
Don't be sceard homie!
Diaz Tko r4.
Ja det är en okristlig djävla tid
Jag brukar gå och lägga mig vid en lagom tid på kvällen. Ställer klockan på 04:30 och göra en stor och god frukostAlright, tack! Då blir dilemmat om man ska vara vaken tills dess eller sova och ställa klockan..
Vad tror ni om matchen?
Så jävla underbart trashtalk, love it
Nästan rädd för vad?Nate ser nästan rädd ut på klippet, rösten låter helt osäker. Men som sagt, det är ju en av Conors styrkor, att trashtalka
Tror fighten tar slut rätt snabbt, har dock tippat på KO i 2a med Conor som segrare!
Jag tror inte heller att han är rädd, det jag menade var att jämför man med Conors självsäkerhet så utstrålar Nate ett mer flyktigt kroppsspråk, som att han vill därifrån osvValfritt odds på att Nate inte är rädd
Nästan rädd för vad?
Haha, underbart. Hela presskonferensen nedan, sjukt underhållande.
En till från inatt, haha.Hahahahaha hade missat denna, go kontrast till Conors weigh ins.