• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Fast ett färskt "cut" i pannan är ju inget du får gå en match med. Oavsett agendan med bussattacken så är Khabib champ och jag tror att han kommer sitta på tronen lääänge. Conor kommer inte gå några fler matcher och lär ju inte vara så sugen på en match mot Tony.

Jag tror på Khabibs Första titelförsvar blir mot CM Punk. Kom ihåg var ni hörde det först!
Hahahaha tror inte UFC är redo för ett mord ännu :D

Tror själv att det är såhär enkelt:

Dana anar att Conor kommer komma dit, då han vet att Conor är ett geni när det kommer till att marknadsföra sig själv och UFC. Därför bestämmer han sig för att inte göra något OM Conor skulle dyka upp, utan låta MacLife gänget släppa in honom. Conor hade koksa lite för mycket och gick för långt. Alla var inte "med" på något och det hela var inte iscensatt.
Har han borstat lär det komma fram också :)

Vad säger vi om senaste ryktena om en potentiell boxningsfight i oktagonen mellan Conor och Floyd?

Ryktas om 4 ounce gloves och tillåtet att slåss i clinchen. Alltså inga sparkar, inga takedowns, inga submissions, inga knän, inga armbågar osv..

Vad säger vi om senaste ryktena om en potentiell boxningsfight i oktagonen mellan Conor och Floyd?

Ryktas om 4 ounce gloves och tillåtet att slåss i clinchen. Alltså inga sparkar, inga takedowns, inga submissions, inga knän, inga armbågar osv..
Lägg till sparkar så blir det spännande.

Lägg till sparkar så blir det spännande.
Tror tyvärr inte det händer... Floyd är nog inte så dum att han går med på det. Han vet att fighten säljer ändå, även utan sparkar. Han vet också att Conor kommer skriva på kontraktet utan att blinka.

Nu är jag verkligen ingen expert, men jag tycker att 4 ounce gloves, clinch fighting, ingen domare som kommer mellan och separerar de hela tiden och inga rep är tillräckligt för att göra det spännande.

Tror tyvärr inte det händer... Floyd är nog inte så dum att han går med på det. Han vet att fighten säljer ändå, även utan sparkar. Han vet också att Conor kommer skriva på kontraktet utan att blinka.

Nu är jag verkligen ingen expert, men jag tycker att 4 ounce gloves, clinch fighting, ingen domare som kommer mellan och separerar de hela tiden och inga rep är tillräckligt för att göra det spännande.
Nä, nu får det vara slut på cirkusen! Det finns hur mycket roligt som helst att hitta på innanför Octagonen mot den roster som redan finns att tillgå. Khabib, Tony, GSP, Nick Diaz som kommer tillbaka från avstängning 4/20 :)D), Nate, Woodley, Holloway-rematch, m.fl.!

Vill hellre att Connor soppar på Khabib men hade ju varit kul med en Mayweather 2 fast då ska det vara 100% mma tycker jag.

Nä, nu får det vara slut på cirkusen! Det finns hur mycket roligt som helst att hitta på innanför Octagonen mot den roster som redan finns att tillgå. Khabib, Tony, GSP, Nick Diaz som kommer tillbaka från avstängning 4/20 :)D), Nate, Woodley, Holloway-rematch, m.fl.!
Dessvärre tjänar han väl mest på fighten mot Floyd, så det lär väl vara den han kommer vara mest sugen på. Dessutom är han 0-1 mot honom, han vill nog ha sin revansch.

Dum! Hela hans brand är att han är obesegrad med ett perfect record. Varför ska han spola ner allt i toaletten för ingenting? Han vet att Conor kommer skriva på ett "boxningskontrakt". Han vet också att en sådan fight kommer sälja. Han vet dessutom att det är exakt 0% chans att han vinner mot Conor i en ren MMA fight.

Många pratar om att tunnare handskar är till Conors fördel men det är han som kommer bli träffad mest utanför clinch, vilket kommer påverka hur mycket stryk han kan ta. Sen är det självklart en större chans för Conor att få in en bra träff med tunnare handskar för att Floyd är van vid att få extra skydd av dom tjockare handskarna.

Får Conor clincha utan avbrott, hänga i Floyds nacke o trötta ner honom där, då kan han vinna på tko tror jag.

FB_IMG_1523567016300.jpg

Blir nog inte det minsta spännande, gissar på att Conor tar det i första då.
Tror helt klart att Conor skulle vinna inom 3 ronder, hyffsat enkelt också. Men visst fan hade det varit mer spännande med sparkar kontra att dom bara kör boxnings regler med tunna handskar. Om inte annat så får vi se Floyd smaka på några rejäla sparkar innan han åker i backen.

Den finns väl både i 42 & 44mm versioner vill jag minnas, om inte fler. :)

hublot-big-bang-evolution-ref-301-sb-131-rx-h-1058-f1c.jpg
Aha! Det är ”hålen” i siffrorna som inte alls är lika tydliga på de flesta produktbilder som förvirrade mig antar jag, t.ex. Hublots hemsida:
C63A8742-59D5-4B06-8698-67F7AEF82E10.png

”Swiss made” ser väldigt tjockt ut dock men kanske finns någon legitim anledning bakom det. Case closed, ser inte hur han inte skulle ha råd med en äkta.

Livar upp tråden lite

UFC bryter sitt kontrakt med Yair Rodriguez efter att han tackat nej till två fighter.

Vad tror ni om helgens fighter? Ser själv fram emot Jacare - Gastelum

Tillbaka
Topp