Instämmer, roliga historier. Otroligt hur länge han varit med och vad han påverkat. Saknad domare.Det där var ett riktigt bra avsnitt. Riktigt kul att höra hur allt började för mig som inte var insatt under 90 talet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer, roliga historier. Otroligt hur länge han varit med och vad han påverkat. Saknad domare.Det där var ett riktigt bra avsnitt. Riktigt kul att höra hur allt började för mig som inte var insatt under 90 talet
Nu är Till favoritThe fuck?? Många som oddsar på Till eller? Han låg på typ 2.85 när jag tittade senast
All in Wonderboy alltså...Nu är Till favorit![]()
Jävla skämt , inte första gången heller. Folk blir belönade nuförtiden för att missa vikt .174.5...
![]()
Som vanligt har jag fel , bara att betta emot mig varje gångTror personligen att Wonderboy käkar upp honom, om Till kör samma stil som han gjort sina tidigare fighter. Känns som att Till är en bra matchup för Wonderboy.
Det betyder att Till kommer vinna![]()
Märkliga scorecards men ännu märkligare strategi av Wonderboy. He went runnin scared of tha vanilla gorillaSom vanligt har jag fel , bara att betta emot mig varje gång
Men jag förstår inte 49-46 Till...
Mm, har inga problem med att Till vann. Han vann åtminstone en rond tydligt.Märkliga scorecards men ännu märkligare strategi av Wonderboy. He went runnin scared of tha vanilla gorilla![]()
Ah! Hade inte känts okej för mig att blåsa flera tusen på Wonderboy om han inte åkt på den där knockdownen, så det var väl ändå värt det till slutMm, har inga problem med att Till vann. Han vann åtminstone en rond tydligt.
När är Woodley tillbaka? Är han tillbaka och tränar 100% nu?Ah! Hade inte känts okej för mig att blåsa flera tusen på Wonderboy om han inte åkt på den där knockdownen, så det var väl ändå värt det till slut
Spännande framtid för Till nu, vad borde bli nästa steg månntro?
Jag förväntade mig en längre fightKul Main, Rivera vs Moraes ...![]()
Samma härJag förväntade mig en längre fightTrodde verkligen inte det skulle vara över så snabbt
Cm Punk!!! Äntligen!!!UFC 225
Huvudkort
MellanviktRobert Whittaker vs.
Yoel Romero
WelterviktRafael dos Anjos vs.
Colby Covington
FjäderviktHolly Holm vs.
Megan Anderson
TungviktAndrej Arloŭski vs.
Tai Tuivasa
WelterviktCM Punk vs.
Mike Jackson
Underkort (Fox Sports 1)
TungviktAlistair Overeem vs.
Curtis Blaydes
StråviktCláudia Gadelha vs.
Carla Esparza
FjäderviktRicardo Lamas vs.
Mirsad Bektic
TungviktRashad Coulter vs.
Chris de la Rocha
Underkort (UFC Fight Pass)
Lätt tungviktRashad Evans vs.
Anthony Smith
FlugviktJoseph Benavidez vs.
Sergio Pettis
LättviktClay Guida vs.
Charles Oliveira
FjäderviktMike Santiago vs.
Dan Ige
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra kort!UFC 225
Huvudkort
MellanviktRobert Whittaker vs.
Yoel Romero
WelterviktRafael dos Anjos vs.
Colby Covington
FjäderviktHolly Holm vs.
Megan Anderson
TungviktAndrej Arloŭski vs.
Tai Tuivasa
WelterviktCM Punk vs.
Mike Jackson
Underkort (Fox Sports 1)
TungviktAlistair Overeem vs.
Curtis Blaydes
StråviktCláudia Gadelha vs.
Carla Esparza
FjäderviktRicardo Lamas vs.
Mirsad Bektic
TungviktRashad Coulter vs.
Chris de la Rocha
Underkort (UFC Fight Pass)
Lätt tungviktRashad Evans vs.
Anthony Smith
FlugviktJoseph Benavidez vs.
Sergio Pettis
LättviktClay Guida vs.
Charles Oliveira
FjäderviktMike Santiago vs.
Dan Ige
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inget fan av CM Punk, men jag hoppas han vinner.Cm Punk!!! Äntligen!!!
Det gör jag med. Tycker han får oförskämt mycket skit. Han ska få cred för att han ens ställer sig i oktagonen. Att UFC sen väljer att ha honom på main cardet är inte hans problem.Inget fan av CM Punk, men jag hoppas han vinner.
UFC måste hitta en lösning på det här. Dana hade sagt att de ska gå tillbaka till det "gamla" invägningsättet. Att det är klockan 4 på eftermiddagen och bara en chans men tvekar på att det kommer hjälpa så mycketVad tycker vi om att Romero missade vikten med 90 gram?
Förjävligt.Vad tycker vi om att Romero missade vikten med 90 gram?
Säger ändå hellre att fighten blir av där han missar vikten med 90 gram än att den inte blir av alls.. men såklart tristFörjävligt.
Romero blir väl nu den första att missa vikten två gånger för titelfighter, sist mot Rockhold och nu mot Whittaker.
Vad tycker vi om att Romero missade vikten med 90 gram?
Den blir av, men ingen titelfight. Vilket jag tycker är rättvist (och väldigt generöst här...).Säger ändå hellre att fighten blir av där han missar vikten med 90 gram än att den inte blir av alls.. men såklart trist
Mm, lite det jag menar. Han får sitt straff nu med 20% lägre lön och ingen titelfight. Jag tycker ändå det är skillnad mellan att verkligen försöka och missa med 90 gram än att inte försöka alls och komma in en hel viktklass för tung *host* Mackenzie Dern *host*. Men självklart, det är ju ändå inte ok.Den blir av, men ingen titelfight. Vilket jag tycker är rättvist. Det spelar liksom ingen roll om det är 90 gram eller 9 kg över, någonstans måste gränsen dras. Romero ska vara tacksam att Whittaker accepterar att fightas.
Tror dom nämnde i JRE att ingen har fighter har förlorat ännu när dom har slagits och legat på övervikt..Mm, lite det jag menar. Han får sitt straff nu med 20% lägre lön och ingen titelfight. Jag tycker ändå det är skillnad mellan att verkligen försöka och missa med 90 gram än att inte försöka alls och komma in en hel viktklass för tung *host* Mackenzie Dern *host*. Men självklart, det är ju ändå inte ok.
Gastelum - Woodley?Tror dom nämnde i JRE att ingen har fighter har förlorat ännu när dom har slagits och legat på övervikt..