• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Livar upp tråden lite

UFC bryter sitt kontrakt med Yair Rodriguez efter att han tackat nej till två fighter.

Vad tror ni om helgens fighter? Ser själv fram emot Jacare - Gastelum
Helt rätt. Nu får det vara slutfjantat, hoppas man blir konsekventa i detta nu bara.

Ah! Hoppas på Jacare men har spelat en fin slant på Mr. Burrito då oddsen var lockande :D

Kul att Dern missar vikten med en hel viktklass också :D
Jag har för mig att jag läst att Dern blev "utkastad" från träningsklubben då hon hade en sådan nonchalant inställning till träning osv.

Det är inte första gången hon missar vikten, hon bryr sig nog helt enkelt inte. Man ser direkt när fighters är totalt uttorkade (insjunkna kinder). Dern gick istället direkt till godisbordet efter invägningen. Nu får hon böta 30%, men enligt mig borde det vara minst 50%, speciellt om man missat vikten tidigare.

Senast ändrad:
Någon som har tankar kring Wonder boy vs Till? Känns som en intressant match-up, bitar på naglarna redan..
Tror personligen att Wonderboy käkar upp honom, om Till kör samma stil som han gjort sina tidigare fighter. Känns som att Till är en bra matchup för Wonderboy.

Det betyder att Till kommer vinna :hilarious:

Tror personligen att Wonderboy käkar upp honom, om Till kör samma stil som han gjort sina tidigare fighter. Känns som att Till är en bra matchup för Wonderboy.

Det betyder att Till kommer vinna :hilarious:
haha. Du låter lika kluven som jag, det som gör allting roligt är egna spekulationer som ökar det sentimentala värdet i matcherna xD
Kan Wonder boy hålla avstånd har han matchen (och spelar ut på tid). Kommer till nära så tror jag att det blir svårt för honom. Mina odds ligger nog ändå hos Wonder boy.
Förmodligen mest för att han är en personlig favorit! :)

Har aldrig kikat på odds osv i fighterna.
pick Em = ? :)
Samma odds på båda. Dvs 50/50 :)
The fuck?? Många som oddsar på Till eller? Han låg på typ 2.85 när jag tittade senast
Haha, ja! Blev fundersam om jag missat nå news kring Wonderboy typ misstänkt skada eller nå. Brukar ju kunna ändras rejält vid weigh ins annars beroende på vad som sker där :D
Får nog köra en helgardering igen, fungerade ju på Gastelum - Jacare ;)

Tillbaka
Topp