Åskviggen
Silver
Hur mycket tyngre kom han in? Kan ha varit så att dom sa över tex 2lbsGastelum - Woodley?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket tyngre kom han in? Kan ha varit så att dom sa över tex 2lbsGastelum - Woodley?
Han missade vikten med 10 poundsHur mycket tyngre kom han in? Kan ha varit så att dom sa över tex 2lbs
Under 2018.Tror dom nämnde i JRE att ingen har fighter har förlorat ännu när dom har slagits och legat på övervikt..
Aha okUnder 2018.
Den var underhållande men många av matcherna gick inte riktigt som jag hade hoppats påVad tyckte folket om galan?
Fyfan... Jag vet att han bara spelar... men jävlar vad störande han är.Gillar inte direkt varken Tyron eller Colby men hoppas Colby får bra med stryk med tanke på hur han beter sig och hur han övat in allt skitsnack. Så många liknande dissar som Conor en gång i tiden sagt.
Kul att se Bisping sätta Colby på plats.
båda är riktigt bra. Bästa kortet på länge!Dryg vecka kvar tills det smäller... vet inte om jag är mest taggad till main eller co-main
Fan är det inte dags för en UFC-GTG sen någongång?Dryg vecka kvar tills det smäller... vet inte om jag är mest taggad till main eller co-main
Lätt ! Conor - Khabib GTGFan är det inte dags för en UFC-GTG sen någongång?![]()
Fan är det inte dags för en UFC-GTG sen någongång?![]()
Definitivt! Testonivån blir skyhög..Lätt ! Conor - Khabib GTG
Jag är på, första GTG som blir typ kl04 en helg?Lätt ! Conor - Khabib GTG
Haha måste det vara. En Khabib-Conor gala måstr ju sändas på någon sportbar ocksåJag är på, första GTG som blir typ kl04 en helg?![]()
Tveksamt att någon har rättigheter de tiderna men vi får hoppas.Haha måste det vara. En Khabib-Conor gala måstr ju sändas på någon sportbar också
Amen vafalls.. Tyckte han såg lite märklig ut här, trodde bara att han puffat lite.
https://mobile.twitter.com/i/status/1014708930545504256Amen vafalls.. Tyckte han såg lite märklig ut här, trodde bara att han puffat lite.
Hoppas man lyckas boka in Holloway - Ortega till denna också.
Satan..Latifi skadad inför UFC Hamburg..
Alltså lol... och DC är säkert skadad nu också egentligen...Latifi skadad inför UFC Hamburg..
Låter väl inte alls otroligt. Hans brottning i HW har ju varit fenomenal och Stipe har ju inte blivit prövad där alls i princip. Kör på!Vad tror ni om att spela på att Cormier vinner via decision (6x pengarna) ? Känns som rätt bra odds..