Fuaaark!
Få se om romero ens klarar vikten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fuaaark!
Sjuuuukt taggad
Gtg när!?Sjuuuukt taggad![]()
Fuaaark!
Få se om romero ens klarar vikten..
Så jävla galet, älskar båda så är lite tråkigt men men. Får lite Lesnar vs. Übereem-vibbar från UFC 141Sjuuuukt taggad![]()
Sjukt vad det verkade betyda för honom efteråt ocksåHoppas verkligen Aldo är tillbaka nu, kroppsslaget var magiskt!
..och slutet i huvudfighten... Wow
Mmm, den gillar jag.Skönt avslut för Peahead trots att jag spelade på Hernandez, Aldo och Eddie. Först hans äckliga fencegrab som räddade honom från att bli giljotinad, sedan fishhooka örat och sedan en 12-6 på det sen, lol karma.
Dags för Aldo - Mendes 3? Mendes på KO rd 1.
Of course , bara en tidsfrågaKommer Jones någonsin tillbaka till UFC?
Inte hört något mer om Max.Mmm, den gillar jag.
Vad är status med Max? När är han tillbaka ? Fortfarande inte klart vad som hände med honom senast? Holloway - Ortega är den fighten jag ser fram emot mest av allt typ.. förutom Conor - Khabib och några till
Skulle även vilja se Jones-Cormier @ HW
Sen vill jag såklart se Borrachinha mot någon top contender ... Romero eller Weidman vore nice . Är fighten mot Romero spikad nu?
Han är en jävla kung. Så viktig för UFC, hoppas de förstår detta.Dan Hardy är grym.
Agreed. Det han påpekar om Cody i exchangen som han blev knockad i är så jävla spot on och något som 100% av alla casuals missar. Han läser situationen och TJ’s setup i princip helt perfekt men har inte marginalerna på sin sida helt enkelt. Blir en jävligt bra fight på lördag där en centimeter eller en tiondels sekund kan vara avgörande.Dan Hardy är grym.
Såklart Cody Garbrant har en en ring som "matchar" med hans DD.
![]()
Hade nog valt en Invicta ändå hahaCody har iallafall lite bättre smak än Perry, frågan är om det han gör i buren väger upp för detta...
![]()