• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

0130B2D3-6188-475C-8392-64CCFAE1A250.jpeg

:eek::wideyed::greedy:
Fuaaark!

Få se om romero ens klarar vikten..

Skönt avslut för Peahead trots att jag spelade på Hernandez, Aldo och Eddie. Först hans äckliga fencegrab som räddade honom från att bli giljotinad, sedan fishhooka örat och sedan en 12-6 på det sen, lol karma.
Dags för Aldo - Mendes 3? Mendes på KO rd 1.

Skönt avslut för Peahead trots att jag spelade på Hernandez, Aldo och Eddie. Först hans äckliga fencegrab som räddade honom från att bli giljotinad, sedan fishhooka örat och sedan en 12-6 på det sen, lol karma.
Dags för Aldo - Mendes 3? Mendes på KO rd 1.
Mmm, den gillar jag.

Vad är status med Max? När är han tillbaka ? Fortfarande inte klart vad som hände med honom senast? Holloway - Ortega är den fighten jag ser fram emot mest av allt typ.. förutom Conor - Khabib och några till

Skulle även vilja se Jones-Cormier @ HW

Sen vill jag såklart se Borrachinha mot någon top contender ... Romero eller Weidman vore nice . Är fighten mot Romero spikad nu?

Mmm, den gillar jag.

Vad är status med Max? När är han tillbaka ? Fortfarande inte klart vad som hände med honom senast? Holloway - Ortega är den fighten jag ser fram emot mest av allt typ.. förutom Conor - Khabib och några till

Skulle även vilja se Jones-Cormier @ HW

Sen vill jag såklart se Borrachinha mot någon top contender ... Romero eller Weidman vore nice . Är fighten mot Romero spikad nu?
Inte hört något mer om Max.
Borragoat verkar verkligen pressa för Romero-matchen men det senaste jag hört är fortfarande att inget är klart och Romero inte kritat på någonting. Hade nog hellre sett Borragoat mot någon annan än Romero men finns ju ingen annan kvar som inte är matchad mot någon annan om han ska klättra mot titeln.

Agreed. Det han påpekar om Cody i exchangen som han blev knockad i är så jävla spot on och något som 100% av alla casuals missar. Han läser situationen och TJ’s setup i princip helt perfekt men har inte marginalerna på sin sida helt enkelt. Blir en jävligt bra fight på lördag där en centimeter eller en tiondels sekund kan vara avgörande.

Tillbaka
Topp