Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas hoppas hoppas! Vad är oddsen för att Khabib blir skadad under fight week?Conors advokat postade detta... UFC 229 helgen
Ser ut som att vår UFC GTG kan bli av boys!
![]()
Haha, tror han kommer vara jääääääääävligt försiktig asså. Vill nog inte gå miste om pengarna som RDA gjorde.Hoppas hoppas hoppas! Vad är oddsen för att Khabib blir skadad under fight week?
Vem vill du se om Khabib blir skadad då? Nu skulle jag vilja se Aldo 2 efter hans senaste vinstHaha, tror han kommer vara jääääääääävligt försiktig asså. Vill nog inte gå miste om pengarna som RDA gjorde.
Oavsett lär de ha typ 2 backuper om han blir skadad.. snackas ju om att Tony ska slåss på samma card
KhabibVem vill du se om Khabib blir skadad då? Nu skulle jag vilja se Aldo 2 efter hans senaste vinst![]()
Den matchen var bokad för denna lördag. Den där är nästan 3 månader bort.![]()
Volkan var ju skadad nyss och kunde inte möta Alex. Vad hände där?
Den matchen var bokad för denna lördag. Den där är nästan 3 månader bort.
Hehe, borde ju dock kunna ha bokat om Alex-matchen bara egentligen... undra vad de har för planer för honom i stället då...Jag är alldeles för trött för att posta på KS, självklart borde jag sett det![]()
Hehe, borde ju dock kunna ha bokat om Alex-matchen bara egentligen... undra vad de har för planer för honom i stället då...
Kanske Rockhold - AlexHehe, borde ju dock kunna ha bokat om Alex-matchen bara egentligen... undra vad de har för planer för honom i stället då...
Är inte Rockhold - Weidman spikad?Kanske Rockhold - Alex
Eller Romero - Alex![]()
Är det presskonferens imorgon? Vi kanske får veta mer dåÄr inte Rockhold - Weidman spikad?
Romero kanske om nu inte Costa får den vilket jag iofs tror.
Brukar vara torsdag em/kväll va? Så... svensk tid, fredag, ja, beroende på var de håller hus någonstansÄr det presskonferens imorgon? Vi kanske får veta mer då
Nej, ursäkta mig. Nu såg jag:Är det presskonferens imorgon? Vi kanske får veta mer då
Nog för att jag tycker Diaz är skön som fan men det känns som en märklig match up.
Sjukt. Såg 2.4 på Unibet igår har jag för mig. Det kommer jag definitivt göra! Äntligen kan jag gå från TT till helguldUFC: CONOR MCGREGOR VS KHABIB NURMAGOMEDOV
Odds as of July 30 at Bovada
Conor McGregor 2.65x
Khabib Nurmagomedov 1.45x
Dream fight odds... känner mig lite sugen på att lägga några tusen på Conor
Jag gillar Cain fast det vettefan alltså... GOAT?Hoppas att Cain äntligen får ordning på kroppen och går match mot Gus.
Han är GOAT som tungviktare och det hade varit kul att se en frisk Cain fara fram i lätt tungvikt.
Glöm inte Cormier. Tycker han förtjänar att blandas in i GOAT-diskussion också. Finns många kandidaterAlltid meningslöst att redogöra för något så subjektivt men vid sidan av Werdum vill jag nog påstå att han absolut skulle kunna betraktas som den bäste.
Segrar mot Bla JDS, Nog, Lesnar, Rothwell, Silva mfl.
Hade hans träning inte knäckt honom så hade han nog varit ohotad i mångas ögon.
Edit: Fedor bör väl visserligen blandas in i diskussionen också.
https://twitter.com/thenotoriousmma/status/1025473280709410823?s=21Live nu
Haha, confirmed GOAT med RM, ser inte ut som han sovit på 2 veckorTill med fet RM. Satan vad stor han är dessutom.
Var fan är Diaz!!? Kör en mcgregor förmodligen.