• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Conors advokat postade detta... UFC 229 helgen

Ser ut som att vår UFC GTG kan bli av boys!

Screenshot_20180802-191610_1sjbssb.png

Hoppas hoppas hoppas! Vad är oddsen för att Khabib blir skadad under fight week?
Haha, tror han kommer vara jääääääääävligt försiktig asså. Vill nog inte gå miste om pengarna som RDA gjorde.

Oavsett lär de ha typ 2 backuper om han blir skadad.. snackas ju om att Tony ska slåss på samma card

Haha, tror han kommer vara jääääääääävligt försiktig asså. Vill nog inte gå miste om pengarna som RDA gjorde.

Oavsett lär de ha typ 2 backuper om han blir skadad.. snackas ju om att Tony ska slåss på samma card
Vem vill du se om Khabib blir skadad då? Nu skulle jag vilja se Aldo 2 efter hans senaste vinst :)

UFC: CONOR MCGREGOR VS KHABIB NURMAGOMEDOV

Odds as of July 30 at Bovada

Conor McGregor 2.65x
Khabib Nurmagomedov 1.45x

Dream fight odds... känner mig lite sugen på att lägga några tusen på Conor

Hoppas att Cain äntligen får ordning på kroppen och går match mot Gus.
Han är GOAT som tungviktare och det hade varit kul att se en frisk Cain fara fram i lätt tungvikt.

Alltid meningslöst att redogöra för något så subjektivt men vid sidan av Werdum vill jag nog påstå att han absolut skulle kunna betraktas som den bäste.
Segrar mot Bla JDS, Nog, Lesnar, Rothwell, Silva mfl.
Hade hans träning inte knäckt honom så hade han nog varit ohotad i mångas ögon.

Edit: Fedor bör väl visserligen blandas in i diskussionen också.

Alltid meningslöst att redogöra för något så subjektivt men vid sidan av Werdum vill jag nog påstå att han absolut skulle kunna betraktas som den bäste.
Segrar mot Bla JDS, Nog, Lesnar, Rothwell, Silva mfl.
Hade hans träning inte knäckt honom så hade han nog varit ohotad i mångas ögon.

Edit: Fedor bör väl visserligen blandas in i diskussionen också.
Glöm inte Cormier. Tycker han förtjänar att blandas in i GOAT-diskussion också. Finns många kandidater

Tillbaka
Topp