Kolla några poster upp25 års anniversary press conference är live på youtube nu om någon vill se![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla några poster upp25 års anniversary press conference är live på youtube nu om någon vill se![]()
Skyller på att det är sentKolla några poster upp![]()
Måste missat... Vadå Richard Mille? Vem, hur var?Till med fet RM. Satan vad stor han är dessutom.
Var fan är Diaz!!? Kör en mcgregor förmodligen.
Vi är glada att du är här ,inget att be om ursäkt för.Skyller på att det är sentSorry boys
Darren tillMåste missat... Vadå Richard Mille? Vem, hur var?
Tack. Skyller också på att det är sent och att jag är uteDarren till
Vi drar!JAG ÄR SUGEN PÅ ATT RESA DIT PÅ RIKTIGT
ett par tusenVad tror ni biljetter till matchen kmr gå på?
Okej men inte 5k+ ?ett par tusen
FUCKING YES
LETS GO!!!!
FUCKING BOOOM!!!!!
Galan som är på söndag kostar biljetterna som finns nu 60-350dollar.Vad tror ni biljetter till matchen kmr gå på?
Ja asså Connor vs khabib drar ju mer än vad dillashaw vs garbrant och mighty mouse och cejudo gör ihop så förvänta dig iaf 150 dollar för kass plats till sky is the limit för ring Side.Okej men inte 5k+ ?
Jag tänkte mest att Connor vs Floyd var väl minst 10-15k för sitta uppe i ett hörn? Men okej, då är det billigtJa asså Connor vs khabib drar ju mer än vad dillashaw vs garbrant och mighty mouse och cejudo gör ihop så förvänta dig iaf 150 dollar för kass plats till sky is the limit för ring Side.
Brände Till hela "Wonderboy-lönen" på en RM?Till med fet RM. Satan vad stor han är dessutom.
Var fan är Diaz!!? Kör en mcgregor förmodligen.
Om Neymar körde en fake RM blir jag inte förvånad om Till också gör detBrände Till hela "Wonderboy-lönen" på en RM?
![]()
Inte jag heller. Han är väl till och med ofta i Thailand?Om Neymar körde en fake RM blir jag inte förvånad om Till också gör det![]()
Haha, just, Det är han juInte jag heller. Han är väl till och med ofta i Thailand?
Haha, har sett att han rockat en AP i guld nyss också samt en stålrolle innan det så antingen har han flippat sig uppåt eller glider runt med massa fakeskitOm Neymar körde en fake RM blir jag inte förvånad om Till också gör det![]()
Haha , jävla dåre DiazSeriöst dock, knappt 25 min presskonferens och så många bra fighters? Skandal. Saknade Ariel.
Tlllägg - Checka Diaz twitter.![]()
Räkna in ett par avhopp och skador, så är det som det brukar vara. Mycket man såg fram emot som aldrig blev av...Ser onekligen ut som en höst att se fram emot![]()