• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Seriöst dock, knappt 25 min presskonferens och så många bra fighters? Skandal. Saknade Ariel.

Tlllägg - Checka Diaz twitter. :)

Kan man göra annat än att älska Nate?!
Kan bara tänka mig hur högröd Dana blev :D

030DAE31-4859-458A-AFDA-2169F0270156.jpeg

Går inte att jämföra Alvarez med Khabis kedjebrottning. Conor kommer, som vanligt ha två ronder på sig att avsluta. Efter det blir det som @Alarik så fint sa, rövmos av honom.
Nej och det är det jag säger, khabib är jätte bra på mattan. Men det går heller inte jämföra khabib och alvarez stående, khabib är medioker at most. Och denna fight kommer se ut som alvarez vs McGregor är jag rädd. Andra rundan tko och 2-3 knockdowns i första rundan.

Nej och det är det jag säger, khabib är jätte bra på mattan. Men det går heller inte jämföra khabib och alvarez stående, khabib är medioker at most. Och denna fight kommer se ut som alvarez vs McGregor är jag rädd. Andra rundan tko och 2-3 knockdowns i första rundan.

Har aldrig jämfört Alvarez och Khabib.
Jag tror att Khabib kommer tröttut honom i två ronder innan han sätter en arm bar.

Jag tror att Khabib kommer tröttut honom i två ronder innan han sätter en arm bar.
Jag blir glad ifall båda går ut som vinnare i ärlighetens namn, kvittar för mig. Men jag tror att khabib är för emotional attached till fighten mot Connor och jag tror att Connor kommer överaska khabib med sin snabbhet och pricksäkerhet så som han har gjort så många gånger innan.

Det skrev jag inte heller utan enbart att det kommer sluta i rövmos.

Bara Khabib håller huvudet kallt och inte rusar in som senast så kommer han nog kamma hem en vinst.

Det skrev jag inte heller utan enbart att det kommer sluta i rövmos.

Bara Khabib håller huvudet kallt och inte rusar in som senast så kommer han nog kamma hem en vinst.
Ja men jag tror tyvärr det kvittar hur kallt huvudet än är. Hans standup i jämförelse med Connors är Connors ground game jämfört med khabibs, två helt skilda världar, får khabib ner han blir det verkligen en resa Conor sent kommer glömma, men vi får inte glömma att fighten börjar ståendes.

En grej man ännu inte vet med Khabib är hur bra hans chin är. Han har fortfarande inte blivit rocked på riktigt. Vet att det pågick en circlejerk om att Khabib blev rocked i Michael Johnson fighten efter Joes kommentarer, men jag tycker inte han såg så påverkad ut.

Conor kommer ju hur som helst att testa den. Det kan man nästan vara säker på.

En grej man ännu inte vet med Khabib är hur bra hans chin är. Han har fortfarande inte blivit rocked på riktigt. Vet att det pågick en circlejerk om att Khabib blev rocked i Michael Johnson fighten efter Joes kommentarer, men jag tycker inte han såg så påverkad ut.

Conor kommer ju hur som helst att testa den. Det kan man nästan vara säker på.

Det är väl det jag ser mest fram emot i den här fighten. Att se hur pass tuff käke Khabib har. Jag gillar ju Conor, men hans arrogans kan kosta honom den här matchen ...

Värsta är när man får läsa "tidigt stopp" i månader efteråt en fight varit...

Skönt att Garbrandt fick smaka, verkar vara den ultimata douchen.

Håller helt med om allt i TJ fighten. TJ var riktigt bra och sjukt skönt att Cody fick smaka! Har så svårt för Cody!

Tycker själv att det var en precis lagom av Herb även om Cody först verkade klaga så kan ingen i längden säga något fram tills strax innan han bröt så fanns det en tillstymmelse till försök att förbättra sin position.

Däremot tyckte jag det var lite trist domslut mot Mighty Mouse, helt korrekt och jag har lite svårt att uttrycka varför men jag har någon sorts old school känsla att ett bälte skall man verkligen ”ta ifrån” mästaren.

I en proffessionell sport behövs det finnas så objektiva grunder som möjligt så jag argumenterar emot mig själv när jag tänker sakligt - men ändå skulle jag önska något högre krav för utmanaren att vinna. Du vinner genom att stoppa matchen eller vara dominant annars har du inte ”förtjänat” att ta över bältet. Men det är som sagt mer känslor jag har än en faktisk objektiv saklig grund.

Tycker själv att det var en precis lagom av Herb även om Cody först verkade klaga så kan ingen i längden säga något fram tills strax innan han bröt så fanns det en tillstymmelse till försök att förbättra sin position.

Däremot tyckte jag det var lite trist domslut mot Mighty Mouse, helt korrekt och jag har lite svårt att uttrycka varför men jag har någon sorts old school känsla att ett bälte skall man verkligen ”ta ifrån” mästaren.

I en proffessionell sport behövs det finnas så objektiva grunder som möjligt så jag argumenterar emot mig själv när jag tänker sakligt - men ändå skulle jag önska något högre krav för utmanaren att vinna. Du vinner genom att stoppa matchen eller vara dominant annars har du inte ”förtjänat” att ta över bältet. Men det är som sagt mer känslor jag har än en faktisk objektiv saklig grund.
Precis så känner jag med, med de där domslutet hade Gustavsson varit champ mot Jones.

Tillbaka
Topp