• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Nicco Montaño vs Valentina Shevchenko. Snacka om att ha oddsen mot sig, att Montaño vinner ger 8 gånger pengarna. Hon lär inte vinna. Hon kommer med största sannolikhet bli totalt dominerad. Men jag känner personligen att jag kan loosa en tusing. För märkligare saker har banne mig hänt inom mma.
383665BC-B741-4681-905E-5E49089790DD.jpeg
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Ganska säker på att detta var första gången hon skulle försvara titeln. Vann hon inte den iom att hon vann TUF? Som jag fattat det är viktklassen ny och hon är (var) dess första champ.
Googlade lite, hon ska tydligen ha varit borta på grund av skador under första delen av 2018. Hon vann TUF för att bli Champ och skulle förvara bältet för första gången, det stämmer.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Fock Mcgregor. Hade det varit någon annan hade han varit avstängd, trött på särbehandling inom UFC. Han måste ha bra advokater då han inte sitter inne. Hoppas han fått höga böter och snart blir bankrutt så han lär sig igen hur det är att vara en man. Min respekt för honom är bortblåst.

Tycker f.ö. UFC börjar bli mer och mer larv (t.ex. när Brock gick in i ringen, kändes så uppgjort) och bara fokus på stålar. Fortsätter det såhär blir det väl nåt slags WWE snart med fejkmatcher...
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Fock Mcgregor. Hade det varit någon annan hade han varit avstängd, trött på särbehandling inom UFC. Han måste ha bra advokater då han inte sitter inne. Hoppas han fått höga böter och snart blir bankrutt så han lär sig igen hur det är att vara en man. Min respekt för honom är bortblåst.

Tycker f.ö. UFC börjar bli mer och mer larv (t.ex. när Brock gick in i ringen, kändes så uppgjort) och bara fokus på stålar. Fortsätter det såhär blir det väl nåt slags WWE snart med fejkmatcher...
Ingen drar in sådana siffror eller pengar för den delen som McGregor så särbehandling med all rätt. Alldeles för många som snackar men inte presenterar, eller ens dyker upp.

Mer cirkus ja, och Dana är oftast alldeles för partisk/pengakåt men man får ta det för vad det är - underhållning, eller en sport? Upp till dig.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ingen drar in sådana siffror eller pengar för den delen som McGregor så särbehandling med all rätt. Alldeles för många som snackar men inte presenterar, eller ens dyker upp.

Mer cirkus ja, och Dana är oftast alldeles för partisk/pengakåt men man får ta det för vad det är - underhållning, eller en sport? Upp till dig.
.. och hur mycket PR-"trash talk" det än är så är det alltid på riktigt när de båda står mot varandra i oktagonen. Vill man inte se allt skitsnack kan man bara ignorera alla presskonferenser och liknande.

Sen är inte allt trash talk på låtsas heller... t.ex. Cormier/Jones och TJ/Garbrandt
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Ingen drar in sådana siffror eller pengar för den delen som McGregor så särbehandling med all rätt. Alldeles för många som snackar men inte presenterar, eller ens dyker upp.

Mer cirkus ja, och Dana är oftast alldeles för partisk/pengakåt men man får ta det för vad det är - underhållning, eller en sport? Upp till dig.
Jo men lite det jag menar. Han särbehandlas pga. pengarna. Fast han egentligen borde straffas. Förstår att UFC vill tjäna mer pengar men det känns inte rätt när det kommer till Conor.

Jag vill absolut helst se det som en sport. Vilket det ju är. Allt thrashtalk osv. känns dock så påklistrat och orolig över att man bara börjar tänka på pengar istället för idrotten som kanske hamnar i skymundan, får dåligt rykte och sen är ju mardrömmen att allt skulle bli fejk.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jo men lite det jag menar. Han särbehandlas pga. pengarna. Fast han egentligen borde straffas. Förstår att UFC vill tjäna mer pengar men det känns inte rätt när det kommer till Conor.

Jag vill absolut helst se det som en sport. Vilket det ju är. Allt thrashtalk osv. känns dock så påklistrat och orolig över att man bara börjar tänka på pengar istället för idrotten som kanske hamnar i skymundan, får dåligt rykte och sen är ju mardrömmen att allt skulle bli fejk.
Allt handlar om pengar... Hörde att Barca ska köra en bortamatch i fotboll i USA i år.. Det kändes också lite halvskumt
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Allt handlar om pengar... Hörde att Barca ska köra en bortamatch i fotboll i USA i år.. Det kändes också lite halvskumt
Jo visst, förstår det men hoppas inte det skadar sporten helt. Att Conor inte fick något straff alls av UFC medan andra får det för mindre grejer gör att jag börjar tappa intresse. För sportens skull hade det varit bäst att stänga av enligt mig. Men för pengarnas skull...

Vilket man faktiskt protesterat mot och spelarna i La Liga försöker göra att det inte sker. Sker ju liknande i Sverige också med NHL-matcher i Globen. Men det där är mer öka intresset för sporten/ligan. I längden ökar ju såna jippon pengarna. Men per match rör det sig ju inte om mycket mer pengar, tror snarare tvärtom men att planen är att öka intresset.
 
Topp