Richard1987
Silver
Är khabib vs conor press conference ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Är khabib vs conor press conference ikväll?
Yes 23 svensk tid tror jagÄr khabib vs conor press conference ikväll?
Antar att det är stökigt bakom scen. Borde komma igång snartVafan händer med press konferensen? Bara massa skit på live streamsen![]()
nuuuså!Antar att det är stökigt bakom scen. Borde komma igång snart![]()
Nä jag ser samma skit. Det har inte startat något änBara massa skit i live-streamen eller missar jag något?
Vafan...ska upp tidigt och köra 50 mil imorrn...måste sova! Jalla jalla
Samma här, för första gången på länge är jag trött innan midnatt tack vare denna sega ”presskonferens”...Nä jag ser samma skit. Det har inte startat något än
+...Conor är väl sen som vanligt och går efter sina egna regler och tider för att psyka och visa att ingen kan bestämma över honom![]()
Som sagt....
Haha ändå var han helt dränkt i svett som alltidHan kom ändå in i Khabibs huvud kände jag. Khabib lyckades vara lika cool som Nate i typ 45 sekunder
Highlighten var ändå när han satte Ali på platsHaha ändå var han helt dränkt i svett som alltid![]()
Exempel: Så om han mördar någon ska han få gå match när han är på permission typ för UFC tjänar mer på det? Sporten dör ut mer och mer. Jävla jippo med denna särbehandling.Och på vilket sätt hade det varit bra för UFC och publiken av att Conor blivit avstängd 2-3 år?
Särbehandling? Självklart och högst naturligt, som sig bör.
Asså vad dillar du om?Exempel: Så om han mördar någon ska han få gå match när han är på permission typ för UFC tjänar mer på det? Sporten dör ut mer och mer. Jävla jippo med denna särbehandling.