• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

K-S

Rolex
2-Faktor
Bellator har riktigt generösa löner för många fighters och låter dem bära sina sponsorer upp i ringen, är en skillnad som kanske inte nämndes men det ökar troligen dina sponsorsintäkter
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Kanske bara är jag, men jag tycker Jon Jones har sumpat sina chanser att någonsin få tävla igen. Två gånger dopad borde ge livstid.
Tror som vem var det som sa det. Redban? I JRE. Att ena gången var nog "dick pills" med stor sannolikhet.

Nu har han ju golat ner någon för att få förkortat straff. Tror Gus är favorit hos majoriteten av alla fans, alltså att man vill se honom vinna och få revansh för det som hände 2013.
 
Någon som sett någon close-up på Brendan Schaubs Guld-sub förresten? Känns som den borde vara bra jäkla härjad vid det här laget, han har ju dragit och gnuggat den mot precis allt han har i sin närhet varje dag senaste typ 3 åren :D
 

ScubaKing

Audemars
Att han varit en skitstövel är en helt annan femma, och har inte alls med dopingen att göra, jag försvarar honom inte för den saken, men då kan du likväl inte gilla varken Connor eller Khabib heller?.

Vad jones gör utanför UFC skiter jag på riktigt blanka fan i, det har inte med hans prestation i ringen att göra, om han nu skulle använda sig av prestationshöjande preparat visst då tycker jag det är lite synd, men när han började i ufc så gjorde till 80% det och jag gillade ufc även då och det var underhållande.

Men man får inte glömma att han är en av om inte den absolut bästa och mest dominanta fightern ufc någonsin sett, och jag njuter av att titta på han i ringen mycket mer än många andra fighters jag tittar på.

Och ja jag är seriös angående kärlen, Samma sak har hänt Guida och Josh Barnet, Så jag tror inte det är en omöjlighet.

Tror inte vi kommer vidare i denna diskussion. I min värld ska det vara nolltolerans mot doping. Två gånger borde vara out. Det ligger helt på hans ansvar vad han stoppar i sig. Att han skulle fått i sig skiten via odiskade kärl är helt overkligt enligt mig.
 
  • Like
Reactions: K-S

Lyfali

Cartier
Tror inte vi kommer vidare i denna diskussion. I min värld ska det vara nolltolerans mot doping. Två gånger borde vara out. Det ligger helt på hans ansvar vad han stoppar i sig. Att han skulle fått i sig skiten via odiskade kärl är helt overkligt enligt mig.
Nej vi behöver inte diskutera våra olika ställningar till doping, men i grund håller jag med dig, jag ser gärna en renare sport, men ibland tror jag att det kan ske misstag och i detta fallet gör jag det, men nog om det.

Kommer du titta på matchen? Guss vs Jones?
 

ScubaKing

Audemars
Nej vi behöver inte diskutera våra olika ställningar till doping, men i grund håller jag med dig, jag ser gärna en renare sport, men ibland tror jag att det kan ske misstag och i detta fallet gör jag det, men nog om det.

Kommer du titta på matchen? Guss vs Jones?

Jo jag kommer självklart kolla matchen. Jag hoppas Guss tar det denna gång.
 

PhilipH

Cartier
2-Faktor
Tror som vem var det som sa det. Redban? I JRE. Att ena gången var nog "dick pills" med stor sannolikhet.

Nu har han ju golat ner någon för att få förkortat straff. Tror Gus är favorit hos majoriteten av alla fans, alltså att man vill se honom vinna och få revansh för det som hände 2013.
Stämmer det med dick pills man kan köpa på bensinstationer i USA. Man måste skilja på "doping" och doping, Jones har båda gångerna fått i sig substanserna av misstag från något som inte skulle innehålla det, helt klart klantigt men de mängder som påfunnits skulle helt omöjligt kunnat gett honom någon som helst fördel. JRE avsnittet med Jon Jones är super, den som är intresserad och har tid bör lyssna. Finns även ett avsnitt med Jeff Novitzky fd doping ansvarig inom UFC som klargör hur noggrant atleterna testas och hur alla tester sparas. Synd att Jones vårdslöshet har befläckat hans rykte inom MMA, han är tveklöst den bästa och mest dominanta fightern i UFCs historia. Ska bli otroligt kul att se Alex få sin rematch nu i december!
 
Throwback Saturday!
Såg denna invägningen och galan live.
Vilket jävla monster han är alltså.

Liten sidnot, min f.d tränare i mma (Främst SW) är även tränare för Overeem, bl.a i Lesnar fighten.

 
Throwback Saturday!
Såg denna invägningen och galan live.
Vilket jävla monster han är alltså.

Liten sidnot, min f.d tränare i mma (Främst SW) är även tränare för Overeem, bl.a i Lesnar fighten.


Vidrig, sönderroidad.....

IPIou9u.png
 
Senast ändrad:

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Ok, nu skyller alltså Khabib på att UFC ev ligger bakom Conor´s bussattack. Tycker det börjar bli lite löjligt nu. UFC lär ju inte bli så nöjda över såna anklagelser. Och ja, Conor gjorde också bort sig såklart gällande bussen. Men det funkar liksom inte att skylla på det för att man själv gör bort sig...
https://www.kimura.se/khabib-nurmagomedov-anklagar-ufc-ligga-bakom-bussattacken/

Skulle inte förvåna mig om de gjorde det. Min första tanke när de promota fighten med den.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Skulle inte förvåna mig om de gjorde det. Min första tanke när de promota fighten med den.
De låg absolut inte bakom det om du frågar mig.

Däremot visste de att Conor var på väg dit. De visste också att MacLife hade tillträde in dit. De hoppades på att Conor skulle dyka upp men trodde absolut inte det skulle gå så långt. Det är min gissning
 
Topp