Den matchen är helt jävla löjlig. Silva krossar!![]()
Obligatorisk länk till intervjun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den matchen är helt jävla löjlig. Silva krossar!![]()
Jag saknar denna Silva, dopad eller inte
Instämmer, laddat länge.Två galor till helgen men jag är mer taggad till denna
Vem av de hoppas du på?Instämmer, laddat länge.
Fury, vilken härlig personlighet och mycket man kan relatera till.Vem av de hoppas du på?
Samma här, tycker han är skön att lyssna påFury, vilken härlig personlighet och mycket man kan relatera till.![]()
Blir taggad när jag ser att Holloway klarar vikten.Vad tror ni om Holloway - Ortega? Är ni taggade?
GatekeeperVad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Känns som Cub har mött riktigt hårt motstånd (och förlorat) och får fortfarande möta högt rankade fighters..
Så jävla märklig match-up. Tre förluster i rad och får möta Aldo...Vad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Känns som Cub har mött riktigt hårt motstånd (och förlorat) och får fortfarande möta högt rankade fighters..
Så jävla märklig match-up. Tre förluster i rad och får möta Aldo...
Vad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Lika bra, var inte alls taggad till denVerkar inte som att det händer?
![]()
https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/cub-swanson-vs-jose-aldo-2-swanson-dementerar-uppgifterna/
Det är väl bra egentligen. Tycker Cub ska ta det lite lugnt och inte möta ”top off the bunch” nästa två matcher.Verkar inte som att det händer?
![]()
https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/cub-swanson-vs-jose-aldo-2-swanson-dementerar-uppgifterna/
Vad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Jag gillar honom också! Det är dock inte mer än rätt om man ska kolla på senaste förluster.Jag tror faktiskt Cub skulle kunna ta Aldo, det är som att Cub inte riktigt har haft marginalerna på sin sida, gjort en tabbe och motståndaren(na) direkt lyckats kapitalisera stort..
Gillar Cub som fanken så jag kanske inte ser helt ofärgat på saken..
Gillar verkligen alla dessa fighters. Riktigt bra kort!Godmorgon folket! Valentina
Ska bli spännande, tror Ortega knyter ihop Max och att Valentina knockar Joanna.Gillar verkligen alla dessa fighters. Riktigt bra kort!
Underbart!