• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Det verkar som om Superior Challenge visas ikväll:
MMA Superior Challenge 18
TV10 idag 21:30 - 00:00

MMA-gala. Superior Challenge 18, från Fitnessfestivalen, Stockholmsmässan. Simon Sköld möter i huvudmatchen finländske Jerry Kvarnström. Dessutom ska David Bielkheden försvara sin welterviktstitel i ett möte med UFC-veteranen Marcin Bandel. Bland övriga svenskar ser vi Karl Albrektsson, Michel Ersoy och Nico Musoke.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Kul för Shogun och JDS. Bra fighter båda två.

Tråkig avslutning för Hunt.

Snoozeman imponerar onekligen, men ser gärna Woodley knocka honom. Har verkligen svårt för honom.

Underhållande fight mellan Fury och Wilder
 

Takuan

Omega
Jag är sjukt taggad på den matchen. Rent sportsligt så är den klockren, tydlig #1 mot #2. Skönt med lite omväxling från alla showmatcher som bara bygger på trashtalk och hype, typ DC - Brock. Men jag är fundersam kring Max hälsa. Hans team gick väl ut och sa att de fortfarande inte vet varför han kraschade förut och behövde ställa in sin match. Jag undrar om det stämmer eller om de bara håller på information. Det florerade väl en del rykten kring hjärnskakningar osv.
Ortegas knock av Frankie imponerade stort på mig. Och Max dominering x2 av Aldo håller jag också högt. Så jag förväntar mig verkligen sjukt hög nivå på matchen.
 

Åskviggen

Panerai
Vad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Känns som Cub har mött riktigt hårt motstånd (och förlorat) och får fortfarande möta högt rankade fighters..
 

OscKon

Omega
Så jävla märklig match-up. Tre förluster i rad och får möta Aldo...
Vad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Känns som Cub har mött riktigt hårt motstånd (och förlorat) och får fortfarande möta högt rankade fighters..

Verkar inte som att det händer :(?
Screenshot 2018-12-04 at 09.15.42.png

https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/cub-swanson-vs-jose-aldo-2-swanson-dementerar-uppgifterna/
 

Molgan

Cartier
Vad tycker ni om Cub Swanson mot José Aldo?
Känns som Cub har mött riktigt hårt motstånd (och förlorat) och får fortfarande möta högt rankade fighters..

Jag tror faktiskt Cub skulle kunna ta Aldo, det är som att Cub inte riktigt har haft marginalerna på sin sida, gjort en tabbe och motståndaren(na) direkt lyckats kapitalisera stort..
Gillar Cub som fanken så jag kanske inte ser helt ofärgat på saken..
 

Åskviggen

Panerai
Jag tror faktiskt Cub skulle kunna ta Aldo, det är som att Cub inte riktigt har haft marginalerna på sin sida, gjort en tabbe och motståndaren(na) direkt lyckats kapitalisera stort..
Gillar Cub som fanken så jag kanske inte ser helt ofärgat på saken..
Jag gillar honom också! Det är dock inte mer än rätt om man ska kolla på senaste förluster. :)
 
Topp