• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

snoozarn

Patek
2-Faktor
Håller inte med @Takuan, han hade en staph infektion i matchen mot Tony och gav han ändå värdigt motstånd. Hans grappling är underskattad, visst - skitsnacket är cringe men han är ung och hungrig. Han är rätt vass.
 
Hmm, vad säger du @Notorious Niklas .. värt att lägga en slant?

Screenshot_20181214-125058_Chrome.jpg
Ja, det är nog inte alls en dum idé! För 3.75 i odds är det värt en chansning! Unibet har bara 3.15.

Jimi Manuwa hade nästan liknande odds mot Santos så där lade jag en ganska stor slant. Jimi på KO var typ 4.5x pengarna, det gick inte vägen dock men kändes ändå väldigt sannolikt. Jag satte dock Cannonier mot Branch här tidigare på KO/TKO som var 6x? 7x? pengarna.

Jag har dock svårt att se att Iaquinta skulle lyckas vinna på domslut @ 5 ronder så det kanske är värt att lägga pengarna på KO/TKO om det ger ännu mycket finare odds.
 

Takuan

Omega
Håller inte med @Takuan, han hade en staph infektion i matchen mot Tony och gav han ändå värdigt motstånd. Hans grappling är underskattad, visst - skitsnacket är cringe men han är ung och hungrig. Han är rätt vass.
Tror alltså att han kommer bli/är väldigt bra. Känner bara att ibland tas det ut lite på förskott gällande honom. Han har fortfarande inte bevisat sig som så bra som många vill få honom till tycker jag. Men jag tror att hans wrestling i kombination med fysiska förmågor är väldigt tunga
 

Åskviggen

Panerai
Jag ogillar Lee starkt. Jag tror att han kan bli riktigt bra men jag tycker att han har ett oförtjänt högt anseende och pratas upp lite väl av media och promotion. Han har förlorat mot Al innan och fick ordentligt med stryk av Ferguson. Utöver hans match mot Barboza så tycker jag inte att han har imponerat alls så mycket som vissa får det att låta. Med det sagt så tror jag tyvärr att han är på väg upp medan Al är på väg ner eller åtminstone har stagnerat.
Hmm, känner samma om Kevin lee. Al håller jag inte riktigt med om, men sedan så har ju han haft något längre breaks på sina senaste matcher.. :)
 

ScubaKing

Audemars

Inget förvånar mig när det gäller honom längre. Restprodukt i kroppen från Turinabol tydligen om man ser till alla info som ligger ute...
Faktiskt den smartaste steroiden att bruka för en MMA utövare om man nu ska ta steroider, detta då den inte bygger extrem massa utan mer styrka och smidighet.

Originally used as a medicinal steroid to help develop lean muscle mass in bed-bound hospital patients, Turinabol took a darker turn when it became involved in the German Olympic doping scandal from the 1960’s onwards.

German athletes using Turinabol (tbol) to increase strength and speed. They won more Olympic events as a result.
 
Senast ändrad:

INSANE

Panerai
2-Faktor
Känns konstigt att dom påstår att denna substans finns kvar i JJ kropp ett år senare, samma han åkte dit på senast men alla andra tester han tagit under avstängningen inte har noterat substansen...

Helt jävla omöjligt att tro på
 

ScubaKing

Audemars
Känns konstigt att dom påstår att denna substans finns kvar i JJ kropp ett år senare, samma han åkte dit på senast men alla andra tester han tagit under avstängningen inte har noterat substansen...

Helt jävla omöjligt att tro på

Turinabol sitter kvar väldigt länge i kroppen, extremt länge. Men man testar ju inte negativt för att hux flux testa positivt igen. Så jag är på samma linje som dig. Speciellt när det rör Turinabol som är den absolut vettigaste steroiden för någon som Jones.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Turinabol sitter kvar väldigt länge i kroppen, extremt länge. Men man testar ju inte negativt för att hux flux testa positivt igen. Så jag är på samma linje som dig. Speciellt när det rör Turinabol som är den absolut vettigaste steroiden för någon som Jones.
Lyssnar just nu på MMA Junkie på Youtube, JJ har tydligen blivit testad 8 gånger senaste 6 månaderna och den här substansen dyker upp nu, weird ass shit is going on... usada trovärdighet sjunker konstant hos mig iallafall
 

joca

Patek
2-Faktor
Känns konstigt att dom påstår att denna substans finns kvar i JJ kropp ett år senare, samma han åkte dit på senast men alla andra tester han tagit under avstängningen inte har noterat substansen...

Helt jävla omöjligt att tro på
Vad menar du med att han klarat tidigare tester? Allt jag kan läsa på nätet är att det är rester och att experter inte tror det är någonting annat än just rester från tidigare galan?
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Vad menar du med att han klarat tidigare tester? Allt jag kan läsa på nätet är att det är rester och att experter inte tror det är någonting annat än just rester från tidigare galan?
Exakt som jag skrev, tidigare testar har inte visat "resterna" men dom dyker plötsligt upp nu, väldigt konstigt. USADA och UFC verkar vilja att alla ska tro att detta är rester från förra året, för att rädda hela situationen.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Precis.
Om det är något som kontinuerligt ger utslag vid hans regelbundna tester borde ju självklart UFC haft Nevada med i dialogen så att det inte kommer som en överraskning en vecka före galan. UFC hanterar ju detta som världens mest naturliga och väntade resultat men delstaten tycks ju ha en annan bild. Om det nu var enligt plan borde de kanske lyft luren och förklarat vad delstatskomissionen hade att vänta.
 
Topp