• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Takuan

Omega
Jag kikar det första jag gör när jag vaknat. Lade dessutom en hundring på att Holloway vinner på 1.9 ggr pengarna samt en hundring på att Ortega vinner på KO/TKO till 6 ggr pengarna. Det är de två utfall jag ser som troligast alternativ. Jag tror fortfarande att det finns en risk att Max inte hämtat sig helt efter tidigare hälsoproblem och är i riskzonen att bli klippt och sänkt.
 

Takuan

Omega
Förresten väldigt roligt att Max stand-in. Maicano tror jag, som skulle ta matchen med Ortega om Max missade vikten, han missar själv vikten medan Ortega och Max sätter den.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ser gärna Max vs Conor 2 @ 155 nu (om Conor inte kör mot Tony).

Vet dock inte om Conor är sugen på den. Fast samtidigt... Bryta en winning streak på 13? kanske går han igång på det
 

Takuan

Omega
Ortega kan inte må bra idag, det är den där sortens genomkörare med hundratals slag mot huvudet som ger negativa effekter för resten av livet tror jag. Men ruggigt kul att se Max alltså. Han är verkligen grym på att cirkla och slå och få sin motståndare att tappa bort honom
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Tror Conor skulle bli nästan lika dominerad av Holloway som han blev mot Khabib. Trodde ändå att Ortega skulle kunna ge Max en match men det var jobbigt att se fjärde ronden. Som nån skrev kan vara en sån där match som man aldrig kommer igen ifrån typ Cain vs JDS.
 

Richard1987

Panerai
Såg att Brian rockade en pepsi på pre fight press conference...sen hittade jag ett äldre youtubeklipp med honom. Vad har han på armen här?

upload_2018-12-9_21-51-5.png
 

azcii

Patek
2-Faktor
Hoppas Raging Al knockar Lee imorgon. Inte för att jag ogillar Lee, men skulle vara skönt att få ner han på jorden lite.
 

Takuan

Omega
Jag ogillar Lee starkt. Jag tror att han kan bli riktigt bra men jag tycker att han har ett oförtjänt högt anseende och pratas upp lite väl av media och promotion. Han har förlorat mot Al innan och fick ordentligt med stryk av Ferguson. Utöver hans match mot Barboza så tycker jag inte att han har imponerat alls så mycket som vissa får det att låta. Med det sagt så tror jag tyvärr att han är på väg upp medan Al är på väg ner eller åtminstone har stagnerat.
 
Topp