Vad har du för handledsstorlek?Den kändes helt klart välbyggd o härlig tyngd. Grymt snygg med guld o blått. men för mig way to big
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du för handledsstorlek?Den kändes helt klart välbyggd o härlig tyngd. Grymt snygg med guld o blått. men för mig way to big
17 ish...något mindre nu på hösten. Den jag testade är 45.5 (höjden är bekymret för mig vid denna XL size).Vad har du för handledsstorlek?
Grattis, ser riktigt fin utEn mycket fin PO2500D, 42mm!
![]()
Det har kommit ett antal revisioner av urverk 2500, varav D är den tredje (A är ursprunglig version). Ursprungligen fanns en del problem med 2500-urverket.Grattis, ser riktigt fin ut
Vad står D för i PO2500D ?
Vilket år kom det ?Det har kommit ett antal revisioner av urverk 2500, varav D är den tredje (A är ursprunglig version). Ursprungligen fanns en del problem med 2500-urverket.
1999.Vilket år kom det ?
Tack ska du ha! 2500D var den sista versionen o kom under senare delen 2011-2012 där klockan sedan togs ur produktion. För att veta exakt kan man kolla detta genom serie nr o köra mot Omegas extranet vilket jag gjorde (litade iof på säljaren men ändå). D ska vara mer rare o det gillar jagGrattis, ser riktigt fin ut
Vad står D för i PO2500D ?
Dock hade PO 2500B väl i de allra första versioner under 2005 o sedan nästan bara C uteslutande typ sista produktions året som körde D. Du eller @Undersköterskan kan nog mer om detta än mig
Stort grattis! Omega bästa någonsin! Har serienr högre än 8525xxx? D är stryktåligare än C vid slag och stötar.Tack ska du ha! 2500D var den sista versionen o kom under senare delen 2011-2012 där klockan sedan togs ur produktion. För att veta exakt kan man kolla detta genom serie nr o köra mot Omegas extranet vilket jag gjorde (litade iof på säljaren men ändå). D ska vara mer rare o det gillar jag![]()
Har för mig PO 2500 aldrig haft A.Dock hade PO 2500B väl i de allra första versioner under 2005 o sedan nästan bara C uteslutande typ sista produktions året som körde D. Du eller @Undersköterskan kan nog mer om detta än mig![]()
Tack! Vet inte men om du har hela nr kan jsg hjälpa dig att kolla. Min börjar på 86Stort grattis! Omega bästa någonsin! Har serienr högre än 8525xxx? D är stryktåligare än C vid slag och stötar.
Menade din så klart!Tack! Vet inte men om du har hela nr kan jsg hjälpa dig att kolla. Min börjar på 86
Aha det va så du menadeMenade din så klart!86xxx har solklart D i sig
Min börjar på 81xxx
![]()
Mycket möjligt, tänkte bara på urverket och inte klockan.Har för mig PO 2500 aldrig haft A.
OkMycket möjligt, tänkte bara på urverket och inte klockan.
Nej, Omega 2500 lanserade 1999 i DeVille.OkStämmer nog att 2500 A kom ca 2004/2005, har för mig dem satt då i dem tidiga Aqua terra 2500 som hade en hel del barnsjukdomar.
OkNej, Omega 2500 lanserade 1999 i DeVille.
Bilder för fasenProvklämde på nya PO idag. Härliga pjäser men fan alltså, jag vill ju ha en PO men jag tycker att det inte går på puny handleder. På drygt 16cm handled blir framförallt tjockleken ett aber. I övrigt tycker jag att storleken fungerar och de nya ändlänkarna är suveräna jämfört med äldre versioner.
För övrigt kan man verkligen ha åsikter om en urhandlare i Stockholm som säljer Omega. En yngre i personalen är fruktansvärd att ha att göra med. Dåligt påläst, hittar på saker, svänger med för kunden motstridiga personliga åsikter som knappast främjar en försäljning m.m. Otroligt enerverande.
Jag vill inte vara den som är den men det börjar på Bo och slutar på Berggren och ligger mittemot NymansBilder för fasenVilken AD var detta? Jag ska själv få klämma på torsdag (Omega GTG)
Nästan omöjligt att misslyckas med PO. Snygg med nästan alla band.Va tycker ni om denna kombon?
![]()
Va tycker ni om denna kombon?
![]()
Yes viklås!Läckert med vit kontrastsöm. Viklås till det ?
Vänligen
Forumets undersköterska