Japp 42Japp 45,5 från 2007, så tyvärr ingen 2500 D som dinÄr din 42mm förresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp 42Japp 45,5 från 2007, så tyvärr ingen 2500 D som dinÄr din 42mm förresten?
Har du "bara" en just nu eller!Min 8:e PO som landade nu i veckan
![]()
Nej haha men det hade varit nåtHar du "bara" en just nu eller!
Är den aldrig polerad?Japp 42
Uttagen 2012 i skick som ny. Ej polerad. Har inte fått den ännu så 100% är jag inte innan jag fått denÄr den aldrig polerad?
Riktigt grymt! Jag letar efter en 2201.50 med 2500 d och aldrig poleradUttagen 2012 i skick som ny. Ej polerad. Har inte fått den ännu så 100% är jag inte innan jag fått den
Jag hoppas min är som säljaren beskrivit o bilderna visar.Riktigt grymt! Jag letar efter en 2201.50 med 2500 d och aldrig polerad![]()
Grattis i förskott PO mannenSlog faktiskt till på en PO2500 idag. med cal 2550D. Hoppas den kommer i veckan. blev mkt mer pengar än tänkt.
Tack! Tyvärr måste 8500 lämna för att finansiera galenskapenGrattis i förskott PO mannen![]()
Ah...allt har sitt prisTack! Tyvärr måste 8500 lämna för att finansiera galenskapen
japp. passa på nu när du ha chansen att köpaAh...allt har sitt pris![]()
Hur ligger priserna på dessa när du kollat runt?Riktigt grymt! Jag letar efter en 2201.50 med 2500 d och aldrig polerad![]()
Min gamla! måste ju erkänna att jag fortfarande tycker den är grymt snygg... Men blev en speedy iställetMin 8:e PO som landade nu i veckan
![]()
Den är grymt snyggMin gamla! måste ju erkänna att jag fortfarande tycker den är grymt snygg... Men blev en speedy istället![]()
Blev erbjuden en 2201.50 cal 2500 D från 2012 för 22 k, den var helt komplett förutom certet. Skulle gissa på ca 15-20% mer om certet hade funnits med.Hur ligger priserna på dessa när du kollat runt?
Lät väldigt billigt...det borde du tagitBlev erbjuden en 2201.50 cal 2500 D från 2012 för 22 k, den var helt komplett förutom certet. Skulle gissa på ca 15-20% mer om certet hade funnits med.
Ville ha en med cert! För en orörd och komplett hade jag lätt kunnat lägga 30 k!Lät väldigt billigt...det borde du tagit
Har inte sett nån under 30...orörd o komplett
Precis det jag gjort...Ville ha en med cert! För en orörd och komplett hade jag lätt kunnat lägga 30 k!![]()
Stort grattis! Visa gärna när du fått hem klockanPrecis det jag gjort...![]()
Japp!Stort grattis! Visa gärna när du fått hem klockan![]()
Min är en sen 2011 som nästan aldrig varit buren i full set serie 845..... alltså 2500C bland dom sista jag gav 28500:- för ett halv år sen. Finns nästan inga i superskick under dessa pengar.Precis det jag gjort...![]()
Nej bevisligen har de ju ökat i pris vilket är bra o kul. Bjuckar du på lite bilder?Min är en sen 2011 som nästan aldrig varit buren i full set serie 845..... alltså 2500C bland dom sista jag gav 28500:- för ett halv år sen. Finns nästan inga i superskick under dessa pengar.
Jag hade inte gett 28,5 k för en med cal 2500 C.Min är en sen 2011 som nästan aldrig varit buren i full set serie 845..... alltså 2500C bland dom sista jag gav 28500:- för ett halv år sen. Finns nästan inga i superskick under dessa pengar.
Kanske i överkant men jag ser mera på skick och tillgänglighet än exakt prisbild. Spelar ju mer roll om man tänker sälja.Jag hade inte gett 28,5 k för en med cal 2500 C.
Jag har kikat ett par veckor nu o fina ex från 2010-2011 med cal 2500c har legat i spannet 27-30 tkr...Kanske i överkant men jag ser mera på skick och tillgänglighet än exakt prisbild. Spelar ju mer roll om man tänker sälja.
Nej bevisligen har de ju ökat i pris vilket är bra o kul. Bjuckar du på lite bilder?![]()
24-27 tkr. Behöver den servas är det ca 5-6 tkr tror jag. Posta gärna i officiella omega tråden så finns det flera som kan hjälpa till.Vad anser ni vara ett rimligt pris för en 2500C från 2009 fullset svensksåld en ägare? Fint skick och håller tiden bra. Ej servad. Vet ej om den blivit polerad någon gång, tror inte det. Sitter en sådan bra på en handled som är ca 16,8-17 cm? Har aldrig provat en men tycker den är sjukt snygg! Så är lite sugen.. /Lucas
24-27 tkr. Behöver den servas är det ca 5-6 tkr tror jag. Posta gärna i officiella omega tråden så finns det flera som kan hjälpa till.
Denna tråd är ju tänkt att bara posta sköna bilder på PO![]()