• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

Min 8:e PO som landade nu i veckan :)
IMG_0238.JPG
Har du "bara" en just nu eller!

Jag tror faktiskt att 2201500 blir den PO som blir dyrast om 15 år inkl alla modeller och urverk, förutom guld osv... då.

Senast ändrad:
Min är en sen 2011 som nästan aldrig varit buren i full set serie 845..... alltså 2500C bland dom sista jag gav 28500:- för ett halv år sen. Finns nästan inga i superskick under dessa pengar.
Nej bevisligen har de ju ökat i pris vilket är bra o kul. Bjuckar du på lite bilder? :)

Vad anser ni vara ett rimligt pris för en 2500C från 2009 fullset svensksåld en ägare? Fint skick och håller tiden bra. Ej servad. Vet ej om den blivit polerad någon gång, tror inte det. Sitter en sådan bra på en handled som är ca 16,8-17 cm? Har aldrig provat en men tycker den är sjukt snygg! Så är lite sugen.. /Lucas

Vad anser ni vara ett rimligt pris för en 2500C från 2009 fullset svensksåld en ägare? Fint skick och håller tiden bra. Ej servad. Vet ej om den blivit polerad någon gång, tror inte det. Sitter en sådan bra på en handled som är ca 16,8-17 cm? Har aldrig provat en men tycker den är sjukt snygg! Så är lite sugen.. /Lucas
24-27 tkr. Behöver den servas är det ca 5-6 tkr tror jag. Posta gärna i officiella omega tråden så finns det flera som kan hjälpa till.
Denna tråd är ju tänkt att bara posta sköna bilder på PO ;)

24-27 tkr. Behöver den servas är det ca 5-6 tkr tror jag. Posta gärna i officiella omega tråden så finns det flera som kan hjälpa till.
Denna tråd är ju tänkt att bara posta sköna bilder på PO ;)

Orka betala 24 000 för en 7 år gammal oservad 2500 när du får en 8500 utan servicebehov för under 30, eller en typ ny SMPc.

Tillbaka
Topp