Kanske, typ. Eller iaf finfin!Du tänker att någon har en typ oanvänd till salu?
Tycker de har lyst med sin frånvaro sista tiden på K&S.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske, typ. Eller iaf finfin!Du tänker att någon har en typ oanvänd till salu?
De dyker upp rätt ofta tycker jag nog...men i mint...njae de används ju så lite repor får du nog räkna medKanske, typ. Eller iaf finfin!
Tycker de har lyst med sin frånvaro sista tiden på K&S.
Kanske man kan leva med. Nu har jag väl inte trålat, men just nu finns ju bara i Zürich... och vem vill köpa därifrån...?De dyker upp rätt ofta tycker jag nog...men i mint...njae de används ju så lite repor får du nog räkna med![]()
Here we go again....tror du är förbi mig nuOmega PO8500 42mm
![]()
Grattis? Har haft just detta ex i över ett år nu, drog tillbaka annons tidigareHere we go again....tror du är förbi mig nuGrattis till klockan!
Hahaha...trodde det va en ny då du postade nyssGrattis? Har haft just detta ex i över ett år nu, drog tillbaka annons tidigare![]()
Men vart tusan håller ni hus, ni som sitter på PO:na!?
Ingen akitivitet i tråden och ändå ingen som ska sälja!? Kom igen nu!
Vi håller POna hårt. Speciellt matta 42or.Men vart tusan håller ni hus, ni som sitter på PO:na!?
Ingen akitivitet i tråden och ändå ingen som ska sälja!? Kom igen nu!
Mhm. Märker det.Vi håller POna hårt. Speciellt matta 42or.
![]()
Grattis! Köpte du den extra stora varianten? Ser så ut men kanske pga vinklarna.Nu så kan man vara med och hjälpa till att bidra i denna tråd så att det blir lite rörelse i den.
![]()
![]()
![]()
@Moorflax
Tack!Grattis! Köpte du den extra stora varianten? Ser så ut men kanske pga vinklarna.
Mycket träffsäker mini-recension som är i enlighet med mitt eget tycke.Så är första dagen på jobbet avslutad med PO:n på armen. Mycket trevlig klocka. Gick och funderande på om Sub-C:n jag också har är värd dubbla pengen. Nej kände jag när jag var ute o promenerade på stan. Den här är ju snyggare måste jag säga. Och så har den ju AR också. Och 42:an är ju precis lagom i storlek.
Men så kom jag hem och kände lite mer ingående på länken, och det är väl bara att konstatera; Rolex vet vad de gör. Länken på PO:n är inge dålig men den kan inte mäta sig med en modern Rolexlänk.
Fast resten är nog vassare måste jag säga.
En bra dag med min nyfunne vän!
![]()
Jamen eller hur! Jag tänkte också i efterhand på känslan i vridringen på Rolexen. Den är nog oslagbar. Känns verkligen genomrobust och riktigt kvalitativ. Men Omegans är snyggare. Instämmer. Fast när man hör det lite metalliska ljudet från Omegans sprjonkande fjäder så går jag liksom och väntar på eldavbrott s a s. Vet hur det har låtit hos andra klockor där ringens fjäder har gått i pension. Skulle jag vara beroende av vridringens funktion på riktigt så blir det Rolex absolut.Mycket träffsäker mini-recension som är i enlighet med mitt eget tycke.
Har ägt flertalet moderna dykare såsom SubC och SD från Rolex och den absolut oförstörbara känslan i vridning och länk är Rolex utan tvekan bäst på. Men PO8500 är så mycket snyggare med matt vridning och tavla, det mycket elegant lätt kupade safirglaset med en oerhört effektiv AR-behandling på, bandhornens utformning m.m.
![]()
Vad är det för ref på din PO?Så är första dagen på jobbet avslutad med PO:n på armen. Mycket trevlig klocka. Gick och funderande på om Sub-C:n jag också har är värd dubbla pengen. Nej kände jag när jag var ute o promenerade på stan. Den här är ju snyggare måste jag säga. Och så har den ju AR också. Och 42:an är ju precis lagom i storlek.
Men så kom jag hem och kände lite mer ingående på länken, och det är väl bara att konstatera; Rolex vet vad de gör. Länken på PO:n är inge dålig men den kan inte mäta sig med en modern Rolexlänk.
Fast resten är nog vassare måste jag säga.
En bra dag med min nyfunne vän!
![]()
Det är en 232.30.42.21.01.001Vad är det för ref på din PO?
Mao är ju tjockleken något bra i sammanhanget! Självklart nåt de har tänkt på hos Omega.
Notera det gamla märket (något rosa i tonen hos huden precis framför kronan) från klockor som inte har denna fina egenskap