Spugan
Basic
Trodde inte det skulle se så bra ut men det där va riktigt snyggt! Verkligen en mångsidig klocka!Blir oftast på NATO:s för min del.
![]()
![Cigar :cigar: :cigar:](/styles/baisik/xenforo/smilies/cigar.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde inte det skulle se så bra ut men det där va riktigt snyggt! Verkligen en mångsidig klocka!Blir oftast på NATO:s för min del.
![]()
Blir oftast på NATO:s för min del.
![]()
Fantastiskt fin, vart har du införskaffat det Nato bandet?
Gillar du klockan så köp ny länk istället. Tror även du kan behöva en extra halvlänk då microlåset kan bli knepigt att montera på denna.Har en 2500 XL från 2009 som börjar bli lite trött/skrammlig/slapp i länken (och låset har ju varit horribelt från dag 1 på denna modell). AD vill ha 800kr PER LÄNKBIT(!!!!????) för en länkrenovering vilket ju är dyrare än att köpa ny länk. AD var dock inte speciellt hjälpsam med att hjälpa till med några andra frågor jag hade gällande detta så gör ett försök här.
1. Finns det några alternativa Omega-länkar som passar till PO 2500 XL?
2. Går det att montera spänne med mikrolås på originallänken?
Är det halvlänkar/ändlänkar från PO 8900 jag behöver då?Gillar du klockan så köp ny länk istället. Tror även du kan behöva en extra halvlänk då microlåset kan bli knepigt att montera på denna.
Sett flera göra det på omegaforums mm så gör nog.Har en 2500 XL från 2009 som börjar bli lite trött/skrammlig/slapp i länken (och låset har ju varit horribelt från dag 1 på denna modell). AD vill ha 800kr PER LÄNKBIT(!!!!????) för en länkrenovering vilket ju är dyrare än att köpa ny länk. AD var dock inte speciellt hjälpsam med att hjälpa till med några andra frågor jag hade gällande detta så gör ett försök här.
1. Finns det några alternativa Omega-länkar som passar till PO 2500 XL?
2. Går det att montera spänne med mikrolås på originallänken?
Varför just 45,5?Jag har fått upp ett galet begär för denna i 45,5 i 2016 och framåt! Jagar på!
Haha jag tycker att 43,5 ser för liten ut på min arm, men har inga super handlederVarför just 45,5?
Timmerstockar?
Vad får man pröjsa för det gummit?Bästa klockan jag haft!
Prövat många men denna är ända jag verkligen fastnat för.
Ett år som OWG med henne.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gummit är la ca 3000 och typ samma för viklåset.Vad får man pröjsa för det gummit?
Kostade en del ser jag. E nog fan värt det, förbannat snyggt!Gummit är la ca 3000 och typ samma för viklåset.
Har absolut inga exakta siffror då jag möte allt här i K&S men det är den prisklassen i alla fall.
Det är värt det!Kostade en del ser jag. E nog fan värt det, förbannat snyggt!
Men jag gillar den croc som du har. Det e väl gummi/läder?Det är värt det!
Finns dock 2 varianter.
En med
gummi+läder = inte vattentåligt men jäkligt snyggt
Bara gummi = smartare och tål vatten
Ja, det är med läder och gummi på mittMen jag gillar den croc som du har. Det e väl gummi/läder?
Visst är det väl vattentåligt?Ja, det är med läder och gummi på mitt
![]()
Fan va snygg den är. Jag har en på väg, dock på länk. Kommer nog köpa till gummit jag också. Verkligen grymt o variera mellan de två.Ja, det är med läder och gummi på mitt
![]()
Gummit?Visst är det väl vattentåligt?
Va kul!! Det är verkligen en fantastisk klock!Fan va snygg den är. Jag har en på väg, dock på länk. Kommer nog köpa till gummit jag också. Verkligen grymt o variera mellan de två.
Du tänker att någon har en typ oanvänd till salu?Är det nån som tröttnat lite på sin PO 8500? Kanske börjar det bli dags att släppa den vidare? Är den i mint condition och komplett?
Prova att kontakta mig då!