Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till ett bra köp! Kanonpris i annonsen från Riley med.
Jag gillar allt med denna klocka.
Den är verkligen svinigt bra!
Ska nog få på länken så fort jag kommer hem igen![]()
Det är en svinigt bra länk. Saknar dock microjusteringar som finns på nya.. men menBra! ;-)
Förstår dig, även om det faktiskt aldrig har stört mig. Även när jag hade SubC med glidelock använde jag det aldrig.Det är en svinigt bra länk. Saknar dock microjusteringar som finns på nya.. men men
Fint! Akta dig för kronan baraÄr nog början på en lång förälskelse. Var Lite orolig över storleken. Men diametern fungerar, återstår höjden att vänja sig vid.
![]()
Någon som har koll på vad service för en PO 2500 kostar på ett ungefär, förutsatt att inget allvarligt behöver fixas och att ingen polering görs? ...
Tyckte föregående svar var lite högt men blev själv lite förvånad, coaxialverken blev ju byggda bland annat för att förenkla service och förlänga serviceintervall.Var ju bättre än väntat!![]()
Den ser elak ut där.... Något du har att förtälja?Fint! Akta dig för kronan bara![]()
Tyckte föregående svar var lite högt men blev själv lite förvånad, coaxialverken blev ju byggda bland annat för att förenkla service och förlänga serviceintervall.
Kronan kan ge lite skrapsår för en del...hände mig innan jag löste så den satt bra. Såg lite aggressivt ut på din bild baraDen ser elak ut där.... Något du har att förtälja?
Vad jag saknar mina PO![]()
Min PO har älskats och vårdats ömt, men ska få vandra vidare och antagligen bytas mot en Aqua Terra
![]()
Min PO har älskats och vårdats ömt, men ska få vandra vidare och antagligen bytas mot en Aqua Terra
Omegas urverk är ju väldigt vackert för att vara ett maskintillverkat urverk, har viss förståelse för att de tycker om att visa det.Är egentligen inte förtjust i glasbaksidor, men ibland i ren tristess tar jag av mig klockan för att smygtitta lite.
![]()
Lyckostar!
PO 2201.50.00 i vanlig ordning - varje dag och oavsett aktivitet![]()
![]()