Kanske addera GMT-visare så har vi en ny fräsch GoodPlanet!Ta bezel från den å sätta på den blå...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske addera GMT-visare så har vi en ny fräsch GoodPlanet!Ta bezel från den å sätta på den blå...?
Dom kan ju ta betalt.![]()
Köpte ett Omega gummi med Omega butterfly clasp. Måste säga att det blev som helt annan klocka. Tidigare har jag varierat den på länk och Nato men gummit slår båda med hästlängder. Tycker dock att 6400kr är lite väl i överkant för lite gummi och stål men det drabbar ju ingen fattig![]()
![]()
Grattis!Precis köpt min första PO, har sökt ett tag men nu är den på plats. En 2011 2500 på 42mm. Känns riktigt bra, så bra så jag tror att min Exp2 får lämna inom snar framtid.
![]()
![]()
![]()
Tack, ja jag tycker den vinner på alla punkter bland PO's, jag tror iof att jag inte skulle ha några problem med 45an men på den lite större fronten så är det "pannor" som tilltalar för min del.Grattis!
The one and only - PO 42mm cal 2500. Fortfarande den snyggaste PO av de alla samt skönaste att bära.
Precis köpt min första PO, har sökt ett tag men nu är den på plats. En 2011 2500 på 42mm. Känns riktigt bra, så bra så jag tror att min Exp2 får lämna inom snar framtid.
![]()
![]()
![]()
Min hälsar också!Appropå PO 2500 42 mm, här är en bild på min! Är owg med denna och instämmer med ovanstående - den vinner på alla punkter!![]()
Hade inte du 8900 på 43,5 tidigare?Min hälsar också!
Satan vilken klocka det är!!
![]()
Det stämmer bra det!Hade inte du 8900 på 43,5 tidigare?
Om det va du, hur upplever du skillnaden?
Haha..näe po o jag är klara med varandra...möjligtvis kan min PO 2500 från 2012 håva in mig igen om tillfället skulle komma
Detta är alltså Planet Ocean cal 8500, 42mm. Bara den senaste PO 8900 finns i den mindre storleken.Hur bärs den på ett ungefär?Tycker den är rätt schysst!
Detta är alltså Planet Ocean cal 8500, 42mm. Bara den senaste PO 8900 finns i den mindre storleken.
Den bärs som en topptung 42’a tycker jag.
Jag har vid varje ägande av denna modell kompletterat med en extra halvlänk för att få till den perfekta passformen. Handleder på ish 17 till 17,5.Hur bärs den på ett ungefär?Tycker den är rätt schysst!
Jag har vid varje ägande av denna modell kompletterat med en extra halvlänk för att få till den perfekta passformen. Handleder på ish 17 till 17,5.