• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

Vad tycker KS om denna kombon?
20190731_223137.jpg

Eller så slår du på stort och köper en omega PO. Det är faktisk en klocka som jag tror kommer få stanna länge i min ego!
Ja jag lever i förnekelse just nu.. det är ju EGENTLIGEN den jag vill ha. Jag kan fanemig rabbla referensnumret i sömnen.. Är du nöjd? Hur är den att ha under skjortärmen? Har sneeeglat åt kronografen men den känns i tjockaste laget.

Ja jag lever i förnekelse just nu.. det är ju EGENTLIGEN den jag vill ha. Jag kan fanemig rabbla referensnumret i sömnen.. Är du nöjd? Hur är den att ha under skjortärmen? Har sneeeglat åt kronografen men den känns i tjockaste laget.

Jag är väldigt nöjd! Har haft den i snart 8 månader och känner forfarande samma glädje som när jag fick den. Den är ju väldigt hög så skjorta är inte att rekommendera, men självklart funkar det.

Hade en omega Seamaster PO XL men den fick gå när jag insåg att min handled var för smal

Bilagor

• BCDCF415-E331-4E31-98B1-6669AFD1A5C3.jpeg
    BCDCF415-E331-4E31-98B1-6669AFD1A5C3.jpeg
    156.9 KB · Visningar: 1
Någon som har koll på vad service för en PO 2500 kostar på ett ungefär, förutsatt att inget allvarligt behöver fixas och att ingen polering görs?
Undrar även om någon har koll på vad byte av glas till samma klocka kan gå på?

Finns det någon siffra på antal sekunder per dygn klockan ska dra sig för att det ska vara läge för service?

Någon som har koll på vad service för en PO 2500 kostar på ett ungefär, förutsatt att inget allvarligt behöver fixas och att ingen polering görs?
Undrar även om någon har koll på vad byte av glas till samma klocka kan gå på?

Finns det någon siffra på antal sekunder per dygn klockan ska dra sig för att det ska vara läge för service?
Ca 6500 för full service, glaset tror jag inte ingår i servicepriset, lite osäker.

Svårt att avgöra om den behöver service enbart utifrån tidshållningen, men jag gillar när mina klockor går inom specifikation. Alltså +6/-4 för din klocka

Ca 6500 för full service, glaset tror jag inte ingår i servicepriset, lite osäker.

Svårt att avgöra om den behöver service enbart utifrån tidshållningen, men jag gillar när mina klockor går inom specifikation. Alltså +6/-4 för din klocka

Tack för svaret, då har jag lite att gå på!

Tillbaka
Topp