Inge mycke liv i den här tråden inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så klart helt subjektivt, men ska du ha den som enda eller huvudsakliga klocka, eller som en fräsig komplementklocka? Det hade påverkat mitt beslut. Jag valde en mer traditionell PO (2500 42 mm svart) då jag inom en överskådlig framtid kommer ha den som i princip enda klocka. Ska inte sticka under stol med att priset var en faktor också.Jag har en PO som är min önskeklocka, det är PO GMT Black&White. Inte direkt subtil utan tar plats, och jag tycker den är väldigt snygg.
Min farhåga är dock att den kan riskera att bli "för mycket", att jag ska tröttna på utseendet på den.
Hur tänker ni kring det?
...men kronografen hade så klart varit trevlig också!Hejsan.
Här är min fina PO
Funkar grymt.
Jag är spekulant på en P.O. 42 som finns till salu, ska alla ha den här lilla stämpeln eller vad det är på baksidan eller finns dem utan?
@Paxs Svaret på stämpelfrågan har jag inte, men jag skulle gissa på ja.Hur mycket bygger det nya låset? Större än originalet?
Vilken stämpel tänker du på?
De flesta AD skickar iof så det är mitt tipsTips på nätbutik att köpa Omega original armband till PO 39.5?
Har du köpt en 39,5 igen?Tips på nätbutik att köpa Omega original armband till PO 39.5?
Reagerade med på det, kanske behöll han sin svarta som var på annons? Jag är själv sugen på en 39.5 i just svart och jag reagerade på att jag inte såg hans annons innan den blev avslutad.Har du köpt en 39,5 igen?
Så jävla bra! Bästa dykaren imo.Min första PO.
Riktigt trevlig klocka!
Har diskuterats otaliga ggr. Oavsett så lyssnade inte Omega på oss. Chansen fanns ändå med PO Gen 3. Men ändå grymma klockor PO!Tänk om det 8500-varianterna skulle vara lika ”tunna” som 2500. Det hade varit något...!
Ta hand om mitt ex Kul att se att den stannar på forumet!
Så fin! Grattis.
Snyggt! Grattis!Första gången jag överhuvudtaget har en PO på handleden, konstigt att man missat den. Återstår att se om vi klickar nu
Tack! XL på min 18,5 handled. Bra närvaro, tycker det fungerar fint. Vad säger ni, hiss eller diss?Snyggt! Grattis!