Helt rätt med nya PO'n - den är grym.Hej på er! Har lite frågor till er, eftersom jag börjat snöa in ordentligt på den nyare versionen av PO:
Stort tack på förhand!
- Förstår att det ytterst är tycke o smak, men vad skulle ni föreslå storleksmässigt av 43,5mm och 39,5mm för min nyligen uppmätta arm på 17cm? Är tjockleken besvärande på 43,5mm-versionen?
- Färg: Lutar mest åt blå. Möjligen svart/orange (men den finns inte i 39,5mm(?)). Åsikter?
- Gummi sommartid är bra men vilket använder ni? Nån som testat Omegas gummi/läder-hybrid?
- Nåt ni inte är nöjda med när det gäller er PO?
Trevlig helg!
Kör på 43,5mm. Den är inte för stor, mina handleder är ca 165mm och den funkar perfekt - dock så är mina handleder ganska "platta". Tjockleken skiljer sig inte mellan 39,5 och 43,5 vad jag vet, vilket gör 43,5an per proportionerlig. Detta var i varje fall min upplevelse mellan 42 och 45,5 på 8500an där jag ägt bägge storlekarna i samma färg.
Färg är svårt att ge dig åsikt om då det är smaksak, men jag tycker den blåa är grym. Sober i vanliga ljusförhållanden, poppar fram ordentligt när du glider runt i badbyxorna på stranden.
Det här är min 3e planet ocean, så att säga att jag inte vore nöjd med något är att ljuga.