• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

Grattis igen! Fick du tag i en schysst beggad eller? Ser fantastiskt fin ut. Saknar att ha PO!

Hoppas på ny generation av PO snart från Omega .Var ju ändå ett tag sen senaste 8900 kom. Hoppas se bättre och nättare proportioner mer likt cal 2500 som fortfarande är den snyggaste och bekvämaste PO'n (enligt mig).
Tack 🤩!
Japp den kom som en del i en affär. Skicket är 👌🏻. Otroligt mkt klocka för pengen.

Vad blev det för gummi då?
Det bliver detta:
9E871FC5-81A4-49C4-A9D4-0C121FF40C2A.jpeg

Jag tror det, men förutom 2500C och 2500D urverk typ samt datum fonten är skillnad så borde resten vara samma eller har jag missat nånting?
Ser fin ut så mer nyfiken
Finns 2 försäljningar jag ångar en av dem var en PO 2500 i mint från 2012 en av de sista i den generationen. Det är den som jag gjorde en recension om

Jag och damen skulle åka in till BB för att hon ska bli igångsatt och det tog en bra stund att välja vilken klocka jag skulle ha. Jag har funderat på det här i flera månader men tillslut blev det min kära PO som jag köpte ny hos AD. Det är verkligen en underbar klocka som med sina 43,5mm och 202 gram bärs otroligt smidigt sett till om man kollar siffrorna på pappret. Jag har några 5-siffriga Rolex och lite annat smått och gott men jag kände att 600m vattenrestisens, väldigt bra lume och en bezel för att kunna ta tid kunde vara bra att ha. Så det blev att POn fick följa med som enda klocka!:D Vi har varit här i 24h och hittills har den fungerat väldigt bra!:D
DF9D1316-6EDE-474A-AC13-2A63AECD985E.jpeg

Även jag har blivit med PO😀 Härligt gristung, välbyggd och toolig!
Har nog inte ägt någon klocka med så grym lume...
Denna är bestyckad med D-verket och fullset från nov-011. Älskar den!
Ska ställa datum och korta länken sen ;)
10E885C7-B250-4BED-BC4E-06836E05DC12.jpeg
B74309A3-6A00-460B-846C-A2C85E3CFA90.jpeg

08B682DF-68D9-46BC-9846-7D5B259E0E62.jpeg

Firar ett år med några dagar i efterskott nu med min gris🐷 PO!!!! 🥞:cool:
Gillar den mer och mer faktiskt, helt klart bästa PO:n än så länge eller? ;)
Trots tyngden är den väldigt bekväm!. Funderar på om den ska få sig läder eller gummibyxa. Borealis gummi kanske....

DSC_0901.JPG

Senast ändrad:
Finns det inga mustiga rykten om en ny Planet Ocean snart? Då menar jag inte Ultra Deep som i min värld som för mig är som en Rolex Deep Sea i jämförelse.
Börjar ju bli dags för en uppföljare till 43,5/39,5mm.

@ERIKSON URHANDEL

Tillbaka
Topp