7600kr?! Fyfan det var saftigt!Visst är den bra?
Passar på att fråga om gummit från moderna Seamaster 300m passar 42mm PO?
Blev inte så sugen på att pynta 7600kr för PO gummi med viklås.
Gillar du inte länken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
7600kr?! Fyfan det var saftigt!Visst är den bra?
Jodå, länken är riktigt bra men jag tycker den ser så bra ut på gummi.7600kr?! Fyfan det var saftigt!
Gillar du inte länken?
Ingen som vet om 20mm SM300-gummi passar PO?Visst är den bra?
Gummit till senaste SMP / Diver 300 alltså ? Nej, funkar tyvärr inteIngen som vet om 20mm SM300-gummi passar PO?
Tackar! Fan vad synd. Det gummit är grymt bra.Gummit till senaste SMP / Diver 300 alltså ? Nej, funkar tyvärr inte
Omegatråden
Tack för input Stefan S! Är det relevant att fundera över olika torkmetoder för att få ut allt vatten ur länken exv? Tacksam för tips😁 Torka med en handduk och låt det sista lufttorka på handleden, är du ambitiös kan du lägga den i en skål med ris men ställer mig tveksam till om det skulle göra...klocksnack.se
Ser jättebra ut på bilden rent färgmässigt
Blå titanSer jättebra ut på bilden rent färgmässigt
Kör en 45.5mm på mina smala handleder, trots det så sitter den riktigt bekväm pga länkenTycker att 42mm är en riktigt trevlig storlek för denna klocka. Riktigt imponerad över hur skönt den sitter trotts vikt och höjd
Ja länken är verkligen en av de bästa jag har upplevt. Den är på något sätt mjukKör en 45.5mm på mina smala handleder, trots det så sitter den riktigt bekväm pga länken
En av mina drömklockor!
Äsch! Du kan få köpa min titan 42mm istället
Är det verkligen ingen som kan tänka sig att sälja sin PO chrono med 9900 verk?
Hittelön utlovas till den som kommer med tips som leder till affär.
Ett gammalt inlägg men chansar på att kunskapen finns kvarJämförelse på PO 42mm för att se skillnaden på låsen. Till vänster orginal o till höger microjusterings låset.
Vet ej om Omega har de låsen för de bredare länkarna faktisktEtt gammalt inlägg men chansar på att kunskapen finns kvar
Passar en sådan länk med microjustrring på en PO 2500 45,5 länk?
Ok, får gräva vidare. Hittade nyss en tråd som verkar handla om XL så får se varvtider landarVet ej om Omega har de låsen för de bredare länkarna faktiskt
Nu när den sitter på armen undrar jag verkligen varför jag dröjt så länge med att skaffa en. 42mm känns som perfekt storlek.
Vad tror vi - kommer en uppdaterad PO i år?
Hade köpt en direkt kom de gick tillbaka till dimensionerna som PO2500 hade dvs lite tunnare.
Har själv en 45mm med 2500cal igen och den sitter otroligt skönt, men blir lite nyfiken på hur många mm mäter 42:än på höjden?Nu när den sitter på armen undrar jag verkligen varför jag dröjt så länge med att skaffa en. 42mm känns som perfekt storlek.
Den kunde helt klart fått vara en (eller fler) mm lägre. Enligt aBlogToWatch är den 15,7mm, men jag har inte mätt själv än.Har själv en 45mm med 2500cal igen och den sitter otroligt skönt, men blir lite nyfiken på hur många mm mäter 42:än på höjden?
Har haft 42 också vilket är en perfekt storlek men jag vill minnas att jag upplevde högre, troligen minns jag bara fel...
Riktigt trevlig den orangea