Det stämmer. Härligt, det kommer jag göraOch blå, om jag ser rätt. Jag har en likadan. Bra grejer! Hoppas du kommer trivas med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer. Härligt, det kommer jag göraOch blå, om jag ser rätt. Jag har en likadan. Bra grejer! Hoppas du kommer trivas med den.
Fyra höjningar på 1,5 år drar givetvis upp dom. LW (blocket) har en 2020 som dom begär 60’ för, ett privat sälj av motsvarande bör inte överstiga 15% under det tycker jag.Har länge varit sugen på en 39.5 mm. Men priserna verkar ha skjutit i höjden jämfört med 1-2 år sedan. Vad är en 39.5 mm fullset i OK skick med 1-3 år på nacken värd idag?
Kul att se fler som har denna. Jag är supernöjd med min och det är helt klart den klocka som suttit på armen flest dagar under de tre åren som jag haft den.PO Deep black. Älskar gummibandet
Japp håller med men kunde inte hitta några billigare annonser. Kikade lite snabbt på chrono 24 och de ligger där runt.60kkr för en 39.5 mm låter sjukt?!
Snygg kombo!PO Deep black. Älskar gummibandet
Härligt att den äntligen landade, grattisBlev lite nostalgisk i veckan och köpte in en klocka jag inte hade råd med 2007. Då var det drömklockan och nu förstår jag inte varför jag inte slagit till tidigare..
Riktigt nöjd !
TackHärligt att den äntligen landade, grattis
Mkt DNAHåller på att köpa denna klocka, men säljaren är ingen vidare fotograf vilket får mig att tveka på klockan… Vad tror ni är den äkta? Verkar vara polerad också, främst länken?
Jag tycker inte den ser polerad ut. Borstningen ser ut att vara intakt. Om den polerats hade väl borstningen varit förstörd? Klockan är dock väldigt smutsig, så ägaren är inte direkt pedant. Dykarklockor tål ju tvål och vatten och är därför extremt enkla att hålla någorlunda rena. Hur man kan annonsera ut en klocka med så mycket smuts på foton övergår mitt förstånd. Den ser äcklig ut i mina ögon, men är naturligtvis lätt att göra ren.Håller på att köpa denna klocka, men säljaren är ingen vidare fotograf vilket får mig att tveka på klockan… Vad tror ni är den äkta? Verkar vara polerad också, främst länken?
PO är coola!42mm klocka som är sjukt trevlig