• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

Vad tror vi - kommer en uppdaterad PO i år?
Hade köpt en direkt kom de gick tillbaka till dimensionerna som PO2500 hade dvs lite tunnare.
Det skulle vara om de kunde slopa glasbaksidan i så fall.. annars måste de designa en ny boett.
Mitt enda problem med den nuvarande modellserien är den blanka keramiska ringen.. 42mm modellens matta ring är snyggare.

Det skulle vara om de kunde slopa glasbaksidan i så fall.. annars måste de designa en ny boett.
Mitt enda problem med den nuvarande modellserien är den blanka keramiska ringen.. 42mm modellens matta ring är snyggare.
Jag tar gamla stålbaksidan med sjöhästen framför glas alla dagar i veckan ❤️

Jag tar gamla stålbaksidan med sjöhästen framför glas alla dagar i veckan ❤️
Hear hear
A568B153-2B78-428D-AA3D-03AF91ACD06F.jpeg

Har länge varit sugen på en 39.5 mm. Men priserna verkar ha skjutit i höjden jämfört med 1-2 år sedan. Vad är en 39.5 mm fullset i OK skick med 1-3 år på nacken värd idag?

Har länge varit sugen på en 39.5 mm. Men priserna verkar ha skjutit i höjden jämfört med 1-2 år sedan. Vad är en 39.5 mm fullset i OK skick med 1-3 år på nacken värd idag?
Bra fråga tycker inte jag ser så många annonser med just 39,5 mm. versionen. Skulle gissa runt 60-65K iaf en helt ny ligger på ca 90k numera vilket är helt galet.

Tillbaka
Topp