Ok, är det en 8500cal du har?Den kunde helt klart fått vara en (eller fler) mm lägre. Enligt aBlogToWatch är den 15,7mm, men jag har inte mätt själv än.
Jag upplever den ändå som rätt välbalanserad och inte så topptung som jag befarade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, är det en 8500cal du har?Den kunde helt klart fått vara en (eller fler) mm lägre. Enligt aBlogToWatch är den 15,7mm, men jag har inte mätt själv än.
Jag upplever den ändå som rätt välbalanserad och inte så topptung som jag befarade.
Jepp. Känns igen bla på orange "Seamaster" på urtavlan såvitt jag förstått.Ok, är det en 8500cal du har?
Det skulle vara om de kunde slopa glasbaksidan i så fall.. annars måste de designa en ny boett.Vad tror vi - kommer en uppdaterad PO i år?
Hade köpt en direkt kom de gick tillbaka till dimensionerna som PO2500 hade dvs lite tunnare.
Jag tar gamla stålbaksidan med sjöhästen framför glas alla dagar i veckanDet skulle vara om de kunde slopa glasbaksidan i så fall.. annars måste de designa en ny boett.
Mitt enda problem med den nuvarande modellserien är den blanka keramiska ringen.. 42mm modellens matta ring är snyggare.
Jag är böjd att hålla med här.Jag tar gamla stålbaksidan med sjöhästen framför glas alla dagar i veckan
Hear hearJag tar gamla stålbaksidan med sjöhästen framför glas alla dagar i veckan
Det vore på tiden.Får vi inom kort se några nya planet ocean modeller eller vad tror ni?
Storlek?Köpte nyligen denna skönhet av en annan medlem här på forumet. Mycket nöjd måste jag säga
Bra fråga tycker inte jag ser så många annonser med just 39,5 mm. versionen. Skulle gissa runt 60-65K iaf en helt ny ligger på ca 90k numera vilket är helt galet.Har länge varit sugen på en 39.5 mm. Men priserna verkar ha skjutit i höjden jämfört med 1-2 år sedan. Vad är en 39.5 mm fullset i OK skick med 1-3 år på nacken värd idag?
60kkr för en 39.5 mm låter sjukt?!Bra fråga tycker inte jag ser så många annonser med just 39,5 mm. versionen. Skulle gissa runt 60-65K iaf en helt ny ligger på ca 90k numera vilket är helt galet.
Den är 43,5.Storlek?
Och blå, om jag ser rätt. Jag har en likadan. Bra grejer! Hoppas du kommer trivas med den.Den är 43,5.