TimeFlies
Silver
Är det det som är seamester?Första dagen på semestern. Självklart hänger havsmästaren med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det det som är seamester?Första dagen på semestern. Självklart hänger havsmästaren med.
Två helgrymma SMPs!
VerkligenTvå helgrymma SMPs!
Nä. Vanligt att lume på visare och tavla åldras olika. Min ser likadan ut som din.
Skum lume?
Orginal gummit...så mjukt o fin kvaliteNågon som har hittat ett bra Rubber till nya Seamastern 300?
+1 på original, mycket nöjd med det. Är det blått du skall ha så får man nog inte rätt nyans på något annat.Absolut. På Nymans ur berättade de att Omega har leveransproblem och att de inte hade något inne.
Å andra sidan tänker jag det kunde vara roligt att testa ett som inte är orginal.
Som ni ser är datumet klart mer svårtavläst på den nya silvriga än den gamla 2254. Varför kunde dom inte bara ha slopad det? Hade ju bara blivit bättre! En photoshopövning på det.
Mye bedre med datum. Det finns jo modeller uten om du vil ha det.Som ni ser är datumet klart mer svårtavläst på den nya silvriga än den gamla 2254. Varför kunde dom inte bara ha slopad det? Hade ju bara blivit bättre! En photoshopövning på det.
Inget alternativ. I praktiken ännu sämre läsbarhet vill jag tro.Ja, eller haft datumet i vitt.
Kan du Photoshopa det också?
Det går inte att leva med en klocka utan datum. Jag har testat, omöjligt.Som ni ser är datumet klart mer svårtavläst på den nya silvriga än den gamla 2254. Varför kunde dom inte bara ha slopad det? Hade ju bara blivit bättre! En photoshopövning på det.
Trodde det var omöjligt tills jag testadeDet går inte att leva med en klocka utan datum. Jag har testat, omöjligt.
Hmm, det går inte för mig.Trodde det var omöjligt tills jag testade
Det stämmer. Då har vi lärt oss det.Inget alternativ. I praktiken ännu sämre läsbarhet vill jag tro.