Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Argument till frun för varför det är bättre att vi lägger pengar på denna klocka än utbyggnaden av vår hall mottages varmt! Guldet mötte det marinblå riktigt fint!
Ruggigt snygg!
2531.80 om du vill ha den automatiska. 2541.80 om du vill ha quartz, vilket var den som Brosnan hade i första filmen, då automaten inte var klar. Automaten kostar vanligtvis mellan 16 och 20, quartz får du för mellan 8 och 12.Har blivit helt förälskad i Omega SMP, vill ha den James Bond hade i filmen GoldenEye. Var går det att få tag i en i okej skick, samt vad kostar en sådan på ett ungefär?
Tack för ditt svar, uppskattas!2531.80 om du vill ha den automatiska. 2541.80 om du vill ha quartz, vilket var den som Brosnan hade i första filmen, då automaten inte var klar. Automaten kostar vanligtvis mellan 16 och 20, quartz får du för mellan 8 och 12.
Den ser ok ut, men kan naturligtvis inte säga det med 100% säkerhet. Åldersmässigt går heller inte avgöra utifrån bilderna, men det är den modellen du är ute efter.Är denna äkta och från vilket år tror ni den är ifrån. Är den värld att betala 18kkr för? Oservad.
Kommer watch only och tidshållningen har jag ingen aning om. Vad är ett okej pris tycker du?Den ser ok ut, men kan naturligtvis inte säga det med 100% säkerhet. Åldersmässigt går heller inte avgöra utifrån bilderna, men det är den modellen du är ute efter.
18k är ett ok pris om den har bra tidshållning och kommer med box och papper, annars känns det lite i överkant.
Det är ser ut som en 2531.80.00, original Bond-klocka liksom. Vet inte hur länge den producerades men dom allra äldsta brukar väl uppvisa en viss patina på index som man inte ser här. Ser polerad ut men det får man väl ta. Vi tycker som sagt att det är lite i överkant utan cert/box och okänt servicebehov men vi hänger nog inte riktigt med i priserna, dom går ju uppåt. Du får söka på ref'en och få en prisbild. Men personliga invändning är kanske mest poleringen?Är denna äkta och från vilket år tror ni den är ifrån. Är den värld att betala 18kkr för? Oservad.
Precis som @Stefan S skriver så är priserna på väg norrut i rätt bra fart. Kollar man reviews på tuben etc som har ett par år på nacken, eller tråden om varför denna modell är så hatad, så snackas det om priser runt 10k.Kommer watch only och tidshållningen har jag ingen aning om. Vad är ett okej pris tycker du?
Haha, ja den är riktigt trevlig faktiskt!Argument till frun för varför det är bättre att vi lägger pengar på denna klocka än utbyggnaden av vår hall mottages varmt! Guldet mötte det marinblå riktigt fint!
Helt rätt!Det var nog till det bättre. Tålamod är bästa köprådet som kan ges.
Sålde en likadan men fullset och servad för 17 k här på KS för några mån sedan.Är denna äkta och från vilket år tror ni den är ifrån. Är den värld att betala 18kkr för? Oservad.
Hade lätt köpt den!Sålde en likadan men fullset och servad för 17 k här på KS för några mån sedan.
https://klocksnack.se/threads/omega-smp-2531-80.110730/
Hmm, förväntas minst 1k in på mitt konto innan kvällen är avslutadHade lätt köpt den!
Vem köpte den?
Är beredd att lägga 1kkr handpenningHmm, förväntas minst 1k in på mitt konto innan kvällen är avslutad
Kom ej ihåg tyvärr. Men tror inte min köpare skulle släppa för samma som jag sålde för. Jag sålde för billigt.Hade lätt köpt den!
Vem köpte den?
Uttryckte mig otydligt köpte inte klockan för 17k men likväl så var det mycket mycket klocka för pengarnaÄr beredd att lägga 1kkr handpenning
Det gjorde du faktiskt. Du borde vara ångerfull känner jag.Kom ej ihåg tyvärr. Men tror inte min köpare skulle släppa för samma som jag sålde för. Jag sålde för billigt.
Det var jag som köpte den men inte för 17k utan för vad som begärdes. SMP är otroligt underskattad, storleken,höjd och hur den bärs är galet bra.Haha, har du eller känner du någon som säljer en? 1kkr kan jag ta från priset o ge dig.
Du ”köpte” den för begärd pris och vill nu ha samma peng för den?Det var jag som köpte den men inte för 17k utan för vad som begärdes. SMP är otroligt underskattad, storleken,höjd och hur den bärs är galet bra.
Med tanken på skick, fullset och servad är den värd minst 20Du ”köpte” den för begärd pris och vill nu ha samma peng för den?
Stämmer att den såldes för begärt pris, sorryDet var jag som köpte den men inte för 17k utan för vad som begärdes. SMP är otroligt underskattad, storleken,höjd och hur den bärs är galet bra.