• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Hade en midsize av äldre modell en gång i tiden. Väldigt angenäm klocka, men det föll pga storleken. :sorry:

En klassiker :)
image.jpg

Testar natos inför badsäsongen. På grund av min ambivalens så kommer jag att ha väldigt svårt att kora en vinnare. Kan förvisso varva flera olika band.
Har ni några bra alternativ som sitter som en käftsmäll?

Blått
IMG_1197.JPG

"Spectre"
IMG_1198.JPG

Grått
IMG_1199.JPG

Svart
IMG_1200.JPG

Testar natos inför badsäsongen. På grund av min ambivalens så kommer jag att ha väldigt svårt att kora en vinnare. Kan förvisso varva flera olika band.
Har ni några bra alternativ som sitter som en käftsmäll?

Blått
IMG_1197.JPG

"Spectre"
IMG_1198.JPG

Grått
IMG_1199.JPG

Svart
IMG_1200.JPG

Grått eller spectre ;) det blir förmycket blått/fel blå, och det svarta är svart! Haha

På föregående sida i tråden slängde jag upp några bilder med bland annat olivgrönt nato, som jag jag själv tycker är en lyckad kombo.

Sålde min SMP häromdagen. Det var min andra, men troligen inte sista. Väntar på en ny model. Räknar med att @Hebbe köper den och sen när han ska sälja den vidare, så kan man slå till :D

Har varit sugen på en 2254.50 väldigt länge men verkar som att den stuckit iväg rejält i pris och över 15k känns lite väl. Hade en 2234.50 ett tag men kom inte riktigt överens med vridringen och tjockleken så en 2254.50 skulle sitta som en smäck. Men nu har jag börjar snegla mot en sån där blå "standard-SMP". Tyckte inte alls om skelettvisarna förut men den växer verkligen på mig :)

Tillbaka
Topp