Hell yes.Shit, har nästan börjat sakna min SMP..hmm.. Ska man köpa en till? Det va ju en riktigt nice sommarklocka..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hell yes.Shit, har nästan börjat sakna min SMP..hmm.. Ska man köpa en till? Det va ju en riktigt nice sommarklocka..
Testar natos inför badsäsongen. På grund av min ambivalens så kommer jag att ha väldigt svårt att kora en vinnare. Kan förvisso varva flera olika band.
Har ni några bra alternativ som sitter som en käftsmäll?
Blått
"Spectre"
Grått
Svart
Ja, det svarta kändes helt fel. Sandfärgat/beigt, kan det vara ett bra alternativ?Grått eller spectre det blir förmycket blått/fel blå, och det svarta är svart! Haha
Ja, det svarta kändes helt fel. Sandfärgat/beigt, kan det vara ett bra alternativ?
Med något mattare/ljusare blåfärg?Det kan absolut funka! Jag har även kört den på blått läder
Jag gillar det!Faktiskt lite av det mörkare
Hade mer än gärna haft det lite ljusare
Ja precis. Det olivgröna är mycket bra skulle jag säga.På föregående sida i tråden slängde jag upp några bilder med bland annat olivgrönt nato, som jag jag själv tycker är en lyckad kombo.
Den + nato = Grym sommarklocka!Saknaden är stor...
Ja, funderar fasen på att skaffa en likadan igen nu när solen tittar fram. En trogen följeslagare...Den + nato = Grym sommarklocka!
Damn, den är grym den , har du en bild på baksidan också?
Lägg ut en bild på den så kan säkert någon identifiera den åt dig.Någon som vet om man kan se modellnumret någonstans på sin sesmaster Q från mitten av 90-talet?