Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
mmmm... fin... eller nått..
Hahaha .mmmm... fin... eller nått..
PrecisWoop woop
Just det .Exakt Bävern!!
Behöver lite inspiration om passande natoband till min SMP. Hilfe!
Tackar! Väldigt snyggt med enfärgat i mjuka färger (typ grå, grön). Får nog beställa hem några olika och pröva mig fram. Det vankas ju sommar snart (några månader iaf) och då blir det nato.Se ovan. Jag gillar själv det gröna mest, i all sin enkelhet. Jag tycker att SMP bärs skönt på nato, tack vare att den är relativt tunn.
Själv är jag sugen på att prova ett par Phoenix nato. Finns någon grå som ser trevlig ut. Finns en tråd om det.Tackar! Väldigt snyggt med enfärgat i mjuka färger (typ grå, grön). Får nog beställa hem några olika och pröva mig fram. Det vankas ju sommar snart (några månader iaf) och då blir det nato.
Jag har varit väldigt nära att klicka hem några Phoenix men jag blev snål när frakten var relativt hög. Kommer nog snart att omvärdera kostnaden.Själv är jag sugen på att prova ett par Phoenix nato. Finns någon grå som ser trevlig ut. Finns en tråd om det.
Tänker du fetare verk? Eller mer kosmetiskt? Jag tycker att de kan göra den lite tooligare. SMPC känns lite som en dress-dykare. Jag säger inte att detta nödvändigtvis är något dåligt. PO:n finns ju alltid som alternativ, men jag tycker den är något stor.Fan jag måste nog skaffa en igen...vore ballt om de kunde uppdatera modellen...vågar man hoppas på Basel 2016
Länken får gärna uppdateras o kanske även visarna om det nu ska göras förändringarTänker du fetare verk? Eller mer kosmetiskt? Jag tycker att de kan göra den lite tooligare. SMPC känns lite som en dress-dykare. Jag säger inte att detta nödvändigtvis är något dåligt. PO:n finns ju alltid som alternativ, men jag tycker den är något stor.
Inget fan av skelettvisare?Länken får gärna uppdateras o kanske även visarna om det nu ska göras förändringar
Jo jag gillar nuvarande modell men ska den uppdateras tycker jag länk o visare kan ses överInget fan av skelettvisare?
Det vore kul att se en uppdatering av den, helt klart.Jo jag gillar nuvarande modell men ska den uppdateras tycker jag länk o visare kan ses över