• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
image.jpeg
Sjunde..

Har för mig jag läst att Omega skatsar på att ha enbart inhouse verk till 2017. Vore trevligt om 8500 hittar ner i SMPn. Någon som har läst detsamma och kanske rent av har en källa?

Min SMP drar sig ~45 sekunder per dygn. Den är servad för lite drygt ett år sedan. Tror ni det handlar om ruckning eller är det något tristare? Jag vet inte hur bra den gick direkt efter servicen för jag har haft den i rotation med andra klockor, men jag har haft en känsla av att den nog varit lite långsam men inte gjort någon mätning förrän nu.

Fan jag måste nog skaffa en igen...vore ballt om de kunde uppdatera modellen...vågar man hoppas på Basel 2016 :nailbiting::omega:

Se ovan. Jag gillar själv det gröna mest, i all sin enkelhet. Jag tycker att SMP bärs skönt på nato, tack vare att den är relativt tunn.
Tackar! Väldigt snyggt med enfärgat i mjuka färger (typ grå, grön). Får nog beställa hem några olika och pröva mig fram. Det vankas ju sommar snart (några månader iaf) och då blir det nato.

Tackar! Väldigt snyggt med enfärgat i mjuka färger (typ grå, grön). Får nog beställa hem några olika och pröva mig fram. Det vankas ju sommar snart (några månader iaf) och då blir det nato.
Själv är jag sugen på att prova ett par Phoenix nato. Finns någon grå som ser trevlig ut. Finns en tråd om det.

Fan jag måste nog skaffa en igen...vore ballt om de kunde uppdatera modellen...vågar man hoppas på Basel 2016 :nailbiting::omega:
Tänker du fetare verk? Eller mer kosmetiskt? Jag tycker att de kan göra den lite tooligare. SMPC känns lite som en dress-dykare. Jag säger inte att detta nödvändigtvis är något dåligt. PO:n finns ju alltid som alternativ, men jag tycker den är något stor.

Tänker du fetare verk? Eller mer kosmetiskt? Jag tycker att de kan göra den lite tooligare. SMPC känns lite som en dress-dykare. Jag säger inte att detta nödvändigtvis är något dåligt. PO:n finns ju alltid som alternativ, men jag tycker den är något stor.
Länken får gärna uppdateras o kanske även visarna om det nu ska göras förändringar

Hade gärna sett en update på Basel med 8500 och AR på insidan. Blir nog en svart till sommarn oavsett dock. :)

Tillbaka
Topp