• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 962 62.0%
  • Nej

    Röster: 590 38.0%

  • Totala väljare
    1,552
Det är en fin klocka, osvosv. Men vem betalar 121 papp för den där?
Nej, en vanlig tvåton stål är lika fin IMO och betydligt billigare. Dessutom i en bättre storlek 42.
Edit: Ser dagens datum men kan upplysa alla OWGFAIL-jägare att bilden är tagen 26 Feb.
9FC21689-4FD1-4CA7-9B29-C2B12EAFCF91.jpeg
 
Senast ändrad:
Kanske ingen nyhet för endel men ville ändå dela med mig. Klippet visar 3 sätt att bära natoband. Jag gillar det tredje då klockan kommer ner närmare huden samt att öglorna hamnar på undersidan handleden. Hoppa någon finner detta givande 😊
Bild med ”3:e sättet” att bära bandet.


1E531A34-83FD-4EBA-ACA9-FCFC726C8F56.jpeg
 
Nyfiken då jag bara ägt den tidigare SMPc, märks det tydligt att den är större? Den vita set riktigt grym ut!
Möjligtvis att det märks initialt, men personligen tycker jag inte det är något som stör eller som man reagerar på när man väl bär den. Den vita är riktigt trevlig när man får reflektioner i tavlan och kontrasterna mot det svarta. :)
A2456567-B5D6-4235-8075-CD3657B830E3.jpeg
 
Möjligtvis att det märks initialt, men personligen tycker jag inte det är något som stör eller som man reagerar på när man väl bär den. Den vita är riktigt trevlig när man får reflektioner i tavlan och kontrasterna mot det svarta. :)
A2456567-B5D6-4235-8075-CD3657B830E3.jpeg
Härligt att höra! Kommer definitivt testa en i framtiden, och då ligger den vita väldigt gott till! Den gamla SMPc bärdes riktigt skönt, så låter lockande om du tycker att de känns likvärdiga i hur de bärs. Men just nu får jag lugna mig med klockköp ett tag😬
 
1616492391444.jpeg
För mig så uppstår hela tiden frågan ”why” då alla dessa nya varianter dyker upp. Standardvarianterna är så bra så finns liksom inget syfte med de nya tycker jag. Keramik då kanske. Men för 20k mer kommer man tillbaka till frågan ”why”. LW har en som aldrig blir såld....
 
Tillbaka
Topp