Ingen får vi väl nästan tro. Lär rabatteras ganska hårt va?Det är en fin klocka, osvosv. Men vem betalar 121 papp för den där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen får vi väl nästan tro. Lär rabatteras ganska hårt va?Det är en fin klocka, osvosv. Men vem betalar 121 papp för den där?
Låt oss anta man får 30% avdrag, priset blir ca 85kkr. Fortfarande mycket, eller?Ingen får vi väl nästan tro. Lär rabatteras ganska hårt va?
Nej, en vanlig tvåton stål är lika fin IMO och betydligt billigare. Dessutom i en bättre storlek 42.Det är en fin klocka, osvosv. Men vem betalar 121 papp för den där?
Sant, känns fortfarande mycket ja.Låt oss anta man får 30% avdrag, priset blir ca 85kkr. Fortfarande mycket, eller?
Efter lite drygt en vecka med nya SMPn kan jag konstatera att jag inte ångrar bytet från föregångaren det minsta.
Nyfiken då jag bara ägt den tidigare SMPc, märks det tydligt att den är större? Den vita set riktigt grym ut!Efter lite drygt en vecka med nya SMPn kan jag konstatera att jag inte ångrar bytet från föregångaren det minsta.
Möjligtvis att det märks initialt, men personligen tycker jag inte det är något som stör eller som man reagerar på när man väl bär den. Den vita är riktigt trevlig när man får reflektioner i tavlan och kontrasterna mot det svarta.Nyfiken då jag bara ägt den tidigare SMPc, märks det tydligt att den är större? Den vita set riktigt grym ut!
Härligt att höra! Kommer definitivt testa en i framtiden, och då ligger den vita väldigt gott till! Den gamla SMPc bärdes riktigt skönt, så låter lockande om du tycker att de känns likvärdiga i hur de bärs. Men just nu får jag lugna mig med klockköp ett tagMöjligtvis att det märks initialt, men personligen tycker jag inte det är något som stör eller som man reagerar på när man väl bär den. Den vita är riktigt trevlig när man får reflektioner i tavlan och kontrasterna mot det svarta.
För mig så uppstår hela tiden frågan ”why” då alla dessa nya varianter dyker upp. Standardvarianterna är så bra så finns liksom inget syfte med de nya tycker jag. Keramik då kanske. Men för 20k mer kommer man tillbaka till frågan ”why”. LW har en som aldrig blir såld....Hands-On: The Full Ceramic Omega Seamaster 300M Black Black Dive Watch
Meet Omega's latest addition to the 300M collection: The Seamaster Diver 300M Black Black reference 210.92.44.20.01.003. This 43.5mm diameter diver watchwww.fratellowatches.com
Härligt att höra! Kommer definitivt testa en i framtiden, och då ligger den vita väldigt gott till! Den gamla SMPc bärdes riktigt skönt, så låter lockande om du tycker att de känns likvärdiga i hur de bärs. Men just nu får jag lugna mig med klockköp ett tag
Nyfiken då jag bara ägt den tidigare SMPc, märks det tydligt att den är större? Den vita set riktigt grym ut!
It's here!
Ouff.. Rikigt snuskig var den.. Stort grattis!It's here!
It's here!
Vilken j*vla pjäs! Grattis!It's here!
Grattis!! Det där är en riktigt cool best. 250 gram?It's here!