Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oviktig fråga - men vad tror ni nästa SMP blir och när?
39 mm? Vad kan man öht förändra mer än storleken? Känns ju rätt fulländad nu med all teknik...
Håller med dig! CWC bandet sitter dessutom aningen bättre känner jag.Grön! Det bryter av färgen på ett snyggt men ändå diskret sätt och känns tooligt. Det är aldrig fel med grönt eller brunt nato.
Tänker samma. Blir nog mer bling bling varianter framöver också.Har svårt att tro att vi går mot mindre klockor snarare mot större. Men det är bara en killgissning
Ser jag ett Zeeland-band med Omega-spänne tro? Och i sådana fall vilken ref på spännet och sitter det bra?Fortsätter på samma spår idag.
Du ser helt rätt och jag tycker det passar perfektSer jag ett Zeeland-band med Omega-spänne tro? Och i sådana fall vilken ref på spännet och sitter det bra?
Tusen tack!Du ser helt rätt och jag tycker det passar perfekt
Ref: 94511802 (18mm)
Vafan har jag gjort
Vafan har jag gjort
Allt är @Dahlc felVad har du gjort !?
Allt är @Dahlc fel
Den enes död är den andres bröd.Vad har du gjort !?
Sweeet! Antwerp?-Skål boys
Jönköping?Sweeet! Antwerp?
edit: Skål!
Sweeet! Antwerp?
edit: Skål!
Jönköping?
Känns som den är klistrad
Helguld hade varit fräsigtDen är riktigt fin i twotone! Man blir sugen...
Farligt att kolla på bilderna här! Många duktiga fotografer och fina klockor. Var tvungen att kolla kontot. Kommer nog att bli en ny Seamaster innan sommaren i varje fall! Min andra i så fall..