Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en svart av förra generationen, så planen är en ny blå. Till att börja med...Blir det en av dom nya då eller en äldre referens ?
Har en svart av förra generationen, så planen är en ny blå. Till att börja med...
Har mer på önskelistan. Första Planet Ocean, en 2254 50 00 mfl..
Har en treårsplan haha...
Du hade en Bond-Quartz va? Den borde kanske också in på önskelistan!Det låter smart! Lurkade tre år här i tråden innan jag köpte min Seamaster
Du hade en Bond-Quartz va? Den borde kanske också in på önskelistan!
Inget jag upplevt ännu.En fråga till er som har den senaste SMP:n:
Är det nån som har haft problem med att glaset (eller anti-reflex coatingen är det väl) repas lätt? Man stöter på uppgifter om det lite här och var och jag har sett en del hemska bilder. De flesta verkar iofs inte ha detta problem, så jag funderade på om det var nåt med tidiga ex. Man har ju ingen lust att ha en klocka man knappt törs använda till vardags.
Jag tycker mig se det på min när jag granskar den i vissa ljusEn fråga till er som har den senaste SMP:n:
Är det nån som har haft problem med att glaset (eller anti-reflex coatingen är det väl) repas lätt? Man stöter på uppgifter om det lite här och var och jag har sett en del hemska bilder. De flesta verkar iofs inte ha detta problem, så jag funderade på om det var nåt med tidiga ex. Man har ju ingen lust att ha en klocka man knappt törs använda till vardags.
En fråga till er som har den senaste SMP:n:
Fan den var ju rätt cool alltså! Och inte så farligt mycket dyrare...Hands-On: The Full Ceramic Omega Seamaster 300M Black Black Dive Watch
Meet Omega's latest addition to the 300M collection: The Seamaster Diver 300M Black Black reference 210.92.44.20.01.003. This 43.5mm diameter diver watchwww.fratellowatches.com
Skitcool, men undrar fortfarande varför Omega inte kan göra en keramisk 42mm boett? Provat 43,5 i keramisk/titan men sitter sämre på mig än dom vanliga 42.Fan den var ju rätt cool alltså! Och inte så farligt mycket dyrare...
Woooot!! SmälterHands-On: The Full Ceramic Omega Seamaster 300M Black Black Dive Watch
Meet Omega's latest addition to the 300M collection: The Seamaster Diver 300M Black Black reference 210.92.44.20.01.003. This 43.5mm diameter diver watchwww.fratellowatches.com
Ajfan, det är ju synd, jag har nog aldrig provat 43,5 versionen, men misstänker att den skulle bli stor på mig.Skitcool, men undrar fortfarande varför Omega inte kan göra en keramisk 42mm boett? Provat 43,5 i keramisk/titan men sitter sämre på mig än dom vanliga 42.
Ja rätt cool, men när ska man bära den? Vad passar den till? Vad ska man ha på sig och vad ska man pyssla med för att den ska kännas rätt? Gyttjebrottning? Skulle varken funka till kostym på jobbet eller på stranden. Lite för extrem tyvärr.Fan den var ju rätt cool alltså! Och inte så farligt mycket dyrare...
Ja, kan hålla med. Men till en vit t-shirt, jeans och en militärgrön field jacket skulle den lira bra tycker jag.Ja rätt cool, men när ska man bära den? Vad passar den till? Vad ska man ha på sig och vad ska man pyssla med för att den ska kännas rätt? Gyttjebrottning? Skulle varken funka till kostym på jobbet eller på stranden. Lite för extrem tyvärr.
Nästan 3-dimensionellt
Fredagsfeeling
Inte länge kvar nu, kämpa påFredagar utan SMP:n är inte samma sak för min del Men nästa helg så
Det är en fin klocka, osvosv. Men vem betalar 121 papp för den där?Ett besök på Omegas hemsida visar den här också
Diver 300M Seamaster Schwarze Keramik Chronometer Uhr 210.62.44.20.01.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Seamaster Diver 300M 43,5 mm, Schwarze Keramik mit Kautschukband Uhren - 210.62.44.20.01.001!www.omegawatches.com