• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 962 62.0%
  • Nej

    Röster: 590 38.0%

  • Totala väljare
    1,552
D3492229-461E-4DF8-B8E2-D401344302EC.jpeg
 
En fråga till er som har den senaste SMP:n:

Är det nån som har haft problem med att glaset (eller anti-reflex coatingen är det väl) repas lätt? Man stöter på uppgifter om det lite här och var och jag har sett en del hemska bilder. De flesta verkar iofs inte ha detta problem, så jag funderade på om det var nåt med tidiga ex. Man har ju ingen lust att ha en klocka man knappt törs använda till vardags.
 
En fråga till er som har den senaste SMP:n:

Är det nån som har haft problem med att glaset (eller anti-reflex coatingen är det väl) repas lätt? Man stöter på uppgifter om det lite här och var och jag har sett en del hemska bilder. De flesta verkar iofs inte ha detta problem, så jag funderade på om det var nåt med tidiga ex. Man har ju ingen lust att ha en klocka man knappt törs använda till vardags.
Inget jag upplevt ännu.
 
En fråga till er som har den senaste SMP:n:

Är det nån som har haft problem med att glaset (eller anti-reflex coatingen är det väl) repas lätt? Man stöter på uppgifter om det lite här och var och jag har sett en del hemska bilder. De flesta verkar iofs inte ha detta problem, så jag funderade på om det var nåt med tidiga ex. Man har ju ingen lust att ha en klocka man knappt törs använda till vardags.
Jag tycker mig se det på min när jag granskar den i vissa ljus
 
En fråga till er som har den senaste SMP:n:

Är det nån som har haft problem med att glaset (eller anti-reflex coatingen är det väl) repas lätt? Man stöter på uppgifter om det lite här och var och jag har sett en del hemska bilder. De flesta verkar iofs inte ha detta problem, så jag funderade på om det var nåt med tidiga ex. Man har ju ingen lust att ha en klocka man knappt törs använda till vardags.

Inget jag märkt av än, minns att min planet ocean var rejält repig efter några år...hoppas det blivit bättre.
 
Fan den var ju rätt cool alltså! Och inte så farligt mycket dyrare...
Ja rätt cool, men när ska man bära den? Vad passar den till? Vad ska man ha på sig och vad ska man pyssla med för att den ska kännas rätt? Gyttjebrottning? Skulle varken funka till kostym på jobbet eller på stranden. Lite för extrem tyvärr.
 
Ja rätt cool, men när ska man bära den? Vad passar den till? Vad ska man ha på sig och vad ska man pyssla med för att den ska kännas rätt? Gyttjebrottning? Skulle varken funka till kostym på jobbet eller på stranden. Lite för extrem tyvärr.
Ja, kan hålla med. Men till en vit t-shirt, jeans och en militärgrön field jacket skulle den lira bra tycker jag.
 
Tillbaka
Topp