• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 954 61.9%
  • Nej

    Röster: 586 38.1%

  • Totala väljare
    1,540

Lauda

Patek
2-Faktor
Den åkte på en stund trots att det är tisdag

E91984B5-D436-4DDE-B1A3-99D2DAC49F6F.jpeg
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Kommer en del wristshots på den framöver ska ta en familjen trip på 150mil /enkelväg (i Sverige) så lär nog hitta allt som är fel på den 😁
16171708854467669425762954310134.jpg
Ser fet ut! Du får helt enkelt se till att köra själv så du blir illa tvungen att koncentrera dig på vägen och inte inspektera varenda liten vinkel och vrå på dinkan ;)
 
  • Like
Reactions: DIR

Stefan S

Patek
2-Faktor
Kommer en del wristshots på den framöver ska ta en familjen trip på 150mil /enkelväg (i Sverige) så lär nog hitta allt som är fel på den 😁
16171708854467669425762954310134.jpg
Grattis! Provade den på ett event när den släpptes och minns att den inte bars så stort som jag hade väntat mig, Omega har väldigt väldesignade boetter. Men då min vanliga 42 väger 183g med länk på min köksvåg så är ju viktskillnaden ganska påtaglig.
 
  • Like
Reactions: DIR

O-scar

Panerai
2-Faktor
Blir så sugen på att skaffa gummibandet till min! Men 4k känns lite väl mycket för vad man får :rolleyes:
Ja det är ju upp till var och en. Har du kollat med ad?
Kan säga att original gummit är verkligen perfektion. Jag har ett zealande också och det är väldigt bra, men det kan inte jämföras med original riktigt! Bara den lilla detaljen att den rörliga keepern alltid sitter där du vill ha den gör det värt för mig 😍
 
Topp