226 så lättviktareGrattis!! Det där är en riktigt cool best. 250 gram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
226 så lättviktareGrattis!! Det där är en riktigt cool best. 250 gram?
Samma som min 212.30.44.50.03.001 då. Bra vikt226 så lättviktare
Bjud på ett vristskott också!It's here!
Coool! Finns denna variant övriga färger med?It's here!
ja du vet hur Omega är finns det en så får man räkna med 10 tillCoool! Finns denna variant övriga färger med?
Kommer en del wristshots på den framöver ska ta en familjen trip på 150mil /enkelväg (i Sverige) så lär nog hitta allt som är fel på denBjud på ett vristskott också!
Ser fet ut! Du får helt enkelt se till att köra själv så du blir illa tvungen att koncentrera dig på vägen och inte inspektera varenda liten vinkel och vrå på dinkanKommer en del wristshots på den framöver ska ta en familjen trip på 150mil /enkelväg (i Sverige) så lär nog hitta allt som är fel på den
Grattis! Provade den på ett event när den släpptes och minns att den inte bars så stort som jag hade väntat mig, Omega har väldigt väldesignade boetter. Men då min vanliga 42 väger 183g med länk på min köksvåg så är ju viktskillnaden ganska påtaglig.Kommer en del wristshots på den framöver ska ta en familjen trip på 150mil /enkelväg (i Sverige) så lär nog hitta allt som är fel på den
-Dyker i dagens sista möte
Min dyker upp på fredag igen
-Vi har saknar dig! Och bra jobbat #OWGMARCH
Blir så sugen på att skaffa gummibandet till min! Men 4k känns lite väl mycket för vad man får
Blir så sugen på att skaffa gummibandet till min! Men 4k känns lite väl mycket för vad man får
Kikat på dem men inte något större fan, det är texturen på dem jag inte gillar tror jag men tack för tipset!Zealande verkar vara ett bra alternativ annars? Funderar själv på att beställa deras gummi.
Ja det är ju upp till var och en. Har du kollat med ad?Blir så sugen på att skaffa gummibandet till min! Men 4k känns lite väl mycket för vad man får
Är sekundvisaren endast för kronografen? Alltså saknas sekundvisare annars?Här har vi nya Explorer klocka
Är sekundvisaren endast för kronografen? Alltså saknas sekundvisare annars?
Aha, trodde det var minuter. Men då har inte kronografen minutvisare?-Subdial till vänster visar sekunder
Högra ser ut att vara både minut och timAha, trodde det var minuter. Men då har inte kronografen minutvisare?
Men ja, självklart! Såg inte att högra subdial hade två visare. Hahaha!Högra ser ut att vara både minut och tim
Den här kombinationen var jävligt premium - nu är vi vår- & sommarredo. Tack till @Norpanjr för inspiration!