Hoppar på tåget, mitt första medvetna köp . Sitter med https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-bla/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min hade repor när jag fick den (helt ny från AD)Vad säger ni? Är det något man stör sig på?
Har inte polerat men är bra sugen!Min hade repor när jag fick den (helt ny från AD)
Omega löste de på garanti. Nu ca 3 mån senare har den repor i glaset igen. Jag använder min kanske 2-3ggr i veckan så ja de är ett stort problem. Är de någon här som polerat av AR behandlingen?
kan man göra de för hand eller tar de super lång tid? O behöver man oroa sig över att bezeln skall få repor vid polerings tillfället? Mvh
Jag är också riktigt sugen! Okej okej. Kanske ska testa autosol då. Men hur ska man täcka den bra då? Typ maskeringstejp?Har inte polerat men är bra sugen!
Läste en tråd om det på omegaforum där en snubbe kört med autosol istället för polywatch. Han skyddade inte bezeln och den tog inte skada. Kan väl ändå kanske vara klokt att täcka över den ifall..
Ja någon sorts tejp är väl lämpligt. Blir ju ett jäkla pill men ändå käckt att göra tror jag.Jag är också riktigt sugen! Okej okej. Kanske ska testa autosol då. Men hur ska man täcka den bra då? Typ maskeringstejp?
Hmm, haft min i över tre månader nu. Har den på mig dygnet runt, inga repor än så länge vad jag kan se. Men kanske i sommar? Glaset är kupat, så utan AR får man nog reflektioner för jämnan, tänker jag. Återkoppla gärna resultatet.Min hade repor när jag fick den (helt ny från AD)
Omega löste de på garanti. Nu ca 3 mån senare har den repor i glaset igen. Jag använder min kanske 2-3ggr i veckan så ja de är ett stort problem. Är de någon här som polerat av AR behandlingen?
kan man göra de för hand eller tar de super lång tid? O behöver man oroa sig över att bezeln skall få repor vid polerings tillfället? Mvh
Kolla noggrant samt i olika ljus så ska du få se. Aldrig varit med om en smp som är repfri om den inte är ny då .Hmm, haft min i över tre månader nu. Har den på mig dygnet runt, inga repor än så länge vad jag kan se. Men kanske i sommar? Glaset är kupat, så utan AR får man nog reflektioner för jämnan, tänker jag. Återkoppla gärna resultatet.
Jo det är väl så. Jag har en svart av förra generationen och i visst ljus och om man vickar klockan fram och tillbaks, så ser man en del ytliga små repor, men till dagligdags så syns de inte alls. Det är alltså inte samma sorts repor som man får på klockor med mineralglas. Dessa är klart mindre och inte särskilt synliga, men det hänger väl ihop med AR-coatingen.Kolla noggrant samt i olika ljus så ska du få se. Aldrig varit med om en smp som är repfri om den inte är ny då .
Höll på i tio minuter utan att hitta något i glaset. Jag har några hairlines i spännet, vid högra nedre länkfästet samt ett antal repor på baksidan av boetten. Så jag får väl vara lycklig så länge det varar.Kolla noggrant samt i olika ljus så ska du få se. Aldrig varit med om en smp som är repfri om den inte är ny då .
Snyggt, ser ut att sitta väldigt bra!Fortsätter på Seamasterspåret!
Stort tack! Jag ska korta länken lite bara men den sitter väldigt skönt.Snyggt, ser ut att sitta väldigt bra!
Äntligen tillbaka Och tack @FilPro för att du posta dina phenomenato. Sett märket förut men kollade in dem lite mer ordentligt nu och beställde ett NTTD Bond Hur lång tid tog det för dig att få dina?
-Härligt De är riktigt bra 3-4 veckor men det är värt väntan
Riktigt snyggt!! Även om jag inte gillar nato måste jag fråga var du skaffat detta?-Jag vet att det är tisdag men jag kunde inte hålla mig! Den här kommer vara min favorit kombo till sommaren!
Riktigt snyggt!! Även om jag inte gillar nato måste jag fråga var du skaffat detta?