Absolut!Är det en 2220.80.00?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut!Är det en 2220.80.00?
Somrigt värre! Vad är det för band om man får fråga?Kastar in... Godnatt
Yes! Ruggigt skönt. Det är ett ZealandeSomrigt värre! Vad är det för band om man får fråga?
Tack! De var grymma och finns till min klocka i orange finns det något smidigt ställe att beställa från?Yes! Ruggigt skönt. Det är ett Zealande
Ah nice!!Tack! De var grymma och finns till min klocka i orange finns det något smidigt ställe att beställa från?
Tyskar och Schweizare går bra ihop.Ute och luftar min gamla SMP
Band?Ute och luftar min gamla SMP
Har letat en del både på forumet och även mha av Google efter nått alternativ till till den länk som sitter på Seamaster Diver 300 (nya modellen). Se bilden ovan
Jag har för mej att jag sett en PO länk monterad på en Diver men hittar inte den infon nu...
Tror det krävdes nån liten modifiering av curved-end bitarna för att få till montaget, om det nu inte var någon fejk bild jag sett och blivit lurad av.
Vad säger den samlade imponerade kunskapen på forumet.
Finns det något länk alternativ som passar direkt eller med en mindre modifiering till "nya" Divern?
+1 på det alt. Fanns 3 olika länkar!Jag själv spanar på Uncle Seikos variant då jag kommer återskaffa en Seamaster och är mindre attraherad av tillhörande orginal länk. Tänkte prova en 1171 president
Om den är nyservad är priset okej, annars skulle jag skippa den. Köpte precis samma modell fast med silver på bezeln och den var nyservad!Det här är väl helt ok pris för en rätt sliten och utan tillbehör? Säljs på C24 av C24, vad nu det betyder.
Har din bezel blekts lite med åldern typ till en snyggare matt färg? Ser att din sekundvisare gjort det precis som min, den var ju röd innan, tycker att den är snyggare nuSMP fick bli första semesterveckans enda klocka. Passar perfekt ute på sjön.
Tack detsamma!Korspostar och firar att jag åter blivit med Seamaster, inför denna sommar en vit på det fantastiska gummit. En efterlängtad återkomst till en fantastisk klocka.
Trevlig fredag!