Kollade i mina mail då jag frågade två olika AD för ett år sedan, fick två olika pris; 3120:- resp 3500:-Köpte begangnad men det sägs att nya kostar 2500 kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollade i mina mail då jag frågade två olika AD för ett år sedan, fick två olika pris; 3120:- resp 3500:-Köpte begangnad men det sägs att nya kostar 2500 kr
Oj men delarna går väl upp liksom klockorna.Kollade i mina mail då jag frågade två olika AD för ett år sedan, fick två olika pris; 3120:- resp 3500:-
Tillbehör har gått upp mer än klockorna om man kollar från säg 2017 till 2020, sista året verkar det ha stått ganska still dock.Oj men delarna går väl upp liksom klockorna.
Ok,va nog flyt att jag fick pm av en som hade begagnad i hyfsat skick.Tillbehör har gått upp mer än klockorna om man kollar från säg 2017 till 2020, sista året verkar det ha stått ganska still dock.
Den här är också rätt niceHar hamnat i tankegångarna att jag kanske villhöver testa något nytt… Kanske en svart?Vad säger panelen? Någon som haft båda och vill bidra med lite input?
![]()
Variera den du har med det svarta gummit.Har hamnat i tankegångarna att jag kanske villhöver testa något nytt… Kanske en svart?Vad säger panelen? Någon som haft båda och vill bidra med lite input?
![]()
Det hade helt klart varit det optimala!Variera den du har med det svarta gummit.
sen när du köper svarta så kan du variera med gummit på den oxå![]()
Jag menar att du börjar med ett svart gummi till din vita. sedan kan du ju sälja den vita o köpa en svart men behåll gummitDet hade helt klart varit det optimala!Får tyvärr förtydliga med att det isf skulle handla om att byta ut den vita mot en svart. Har lite svårt att motivera att sitta på 2 SMP just nu, även om jag gärna hade velat.
![]()
För många SMP kan man inte få - antar jag.Det hade helt klart varit det optimala!Får tyvärr förtydliga med att det isf skulle handla om att byta ut den vita mot en svart. Har lite svårt att motivera att sitta på 2 SMP just nu, även om jag gärna hade velat.
![]()
Jag hade både en vit och en svart under ca 6 månader. Anledningen var att jag först velade mellan vit eller svart men landade i en svart. Men kunde inte riktigt släppa den vita. Efter ett par månader dök möjligheten till ett byte upp med en annan klocka jag hade upp, och jag skaffade en vit också. Även om (såklart) mycket är lika upplevde jag dem som rätt olika. Visuellt då alltså. Den svarta "poppar" mer med reflektioner från index, visare och tavlan. Den vita är lite mer nedtonad. För mig blev den vita aldrig mer än en komplettering och den svarta bars oftare. Den vita har lämnat sedan ett bra tag tillbaka, men den svarta är fortfarande en av mina mest burna klockor, som idag tex. Så blev det för mig iafHar hamnat i tankegångarna att jag kanske villhöver testa något nytt… Kanske en svart?Vad säger panelen? Någon som haft båda och vill bidra med lite input?
![]()
Hittade också en snygg - Till och med Bergströms var impade. 25318000 från 1998 eller 1999. Sernr börjar på 60Äntligen fann jag en i superskick.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag menar att du börjar med ett svart gummi till din vita. sedan kan du ju sälja den vita o köpa en svart men behåll gummit![]()
+1 på att testa gummit @Dahlc . Det är riktigt bra och du får två olika upplevelser i känsla av samma klocka. Byta till annan färg ger ju bara en annan visuell upplevelse.
Tack för bra input!Jag hade både en vit och en svart under ca 6 månader. Anledningen var att jag först velade mellan vit eller svart men landade i en svart. Men kunde inte riktigt släppa den vita. Efter ett par månader dök möjligheten till ett byte upp med en annan klocka jag hade upp, och jag skaffade en vit också. Även om (såklart) mycket är lika upplevde jag dem som rätt olika. Visuellt då alltså. Den svarta "poppar" mer med reflektioner från index, visare och tavlan. Den vita är lite mer nedtonad. För mig blev den vita aldrig mer än en komplettering och den svarta bars oftare. Den vita har lämnat sedan ett bra tag tillbaka, men den svarta är fortfarande en av mina mest burna klockor, som idag tex. Så blev det för mig iaf
Tycker råden om ett gummi till den vita ovan var bra. Klart värt att testa och ändrar dessutom utseendet på just den vita mer än man först tror.
![]()
Lurig bild. Snyggt!Då så hörrni, då va det fredag igen!![]()
![]()
Trevlig helg från mig också.Trevlig helg
![]()
Jag har dock ett 1120 i minTrevlig helg!
![]()
Ja det är ju inte samma modell eller har jag missat något?Jag har dock ett 1120 i min![]()
Calibre 1120 är som en Volvo DieselJa det är ju inte samma modell eller har jag missat något?![]()
Dödstrist och totalt karaktärslös?Calibre 1120 är som en Volvo Diesel![]()
EvighetsmaskinDödstrist och totalt karaktärslös?/En som kör en Volvo D4
![]()
Pictogrammet hör ju till en speedy FOIS så där har ju någon dribblat till det rejält.Har länge varit sugen på en SMP och hittade idag denna via ett AB i Sverige som är stora inom High-End kläder.
Iom att referensnumret är fel så blev jag misstänksam men tänkte höra med er rävar ifall ni ser några andra varningsklockor rent utseendemässigt? Tänker såklart inte köpa den längre då en varningsklocka räcker för att undvika affären men alltid kul och höra ifall det finns fler.
![]()
![]()
![]()
Är det dina bilder eller ”high end” klädes firman?Har länge varit sugen på en SMP och hittade idag denna via ett AB i Sverige som är stora inom High-End kläder.
Iom att referensnumret är fel så blev jag misstänksam men tänkte höra med er rävar ifall ni ser några andra varningsklockor rent utseendemässigt? Tänker såklart inte köpa den längre då en varningsklocka räcker för att undvika affären men alltid kul och höra ifall det finns fler.
![]()
![]()
![]()
Tycker bilderna är lite svåra, de är inte jättebra.Är det dina bilder eller ”high end” klädes firman?